roelvandersteen Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 (bewerkt) Ik kan de wheel arch angels niet vinden. Waar kan ik hem vinden. Bewerkt: 7 juli 2005 door Exabyte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 uhm....Je moet de Add reply knop gebruiken. Geen start new . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 (bewerkt) Je moet op Add Reply drukken,niet op New Thread. Je krijgt Wheel Arch Angels als je de missies van Cesar hebt gedaan in SF. EDIT - Kraay was me voor Bewerkt: 7 juli 2005 door Dragonmaster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
J.V.D Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Ja je moet eerst Cesar uitgespeelt hebben dat is wel cut ik wil het gewoon snel hebben en het is best prijzig daar :ph34r: <_< B) :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 HIER VERDER Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 HIER VERDER Ik snap niet echt wat je bedoeld ExaByte. :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Julez Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 ik kan de wheel arch angels niet in :angry: ookal staat het tekentje er wel en volgens mij heb ik de cesar missies al allemaal gedaan... ik heb geen letters meer op mijn mapje van cesar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 je kan de wheel arch angels alleen in met een bepaald auto's een daarvan is de jester en er zijn er nog meer maar die weet ik niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 je kan de wheel arch angels alleen in met een bepaald auto's een daarvan is de jester en er zijn er nog meer maar die weet ik niet In Wheel Arch Angels kun je met deze wagens binnen: - Elegy - Flash - Jester - Stratum - Sultan - Uranus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 Uranus eigenlijk staat er ur an anus !! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Julez Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 okee, bepaalde autos, tnx :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 Uranus eigenlijk staat er ur an anus !! waar heb je het over :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Julez Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 WOOOOOOOOOOOW :o :o :o :o DIKKE DINGEN KAN JE OP JE AUTO ZETTE GEK!!! je kan nu egt een ricer van je auto maken egt vet, mijn nieuwe hobby Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B-Dup Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 (bewerkt) Uranus eigenlijk staat er ur an anus !! waar heb je het over :blink: your anus (allemaal lachen jongens :rolleyes: ) nee, die Arch Angels is wel een vette shop je kan daar echt vette spoilers en bumpers kopen B) alleen jammer dat ie alleen in SF staat Rijd je met je dope getunede waggie door de stad, even NOS inschakelen... springt er een agent voor <_< 2 sterren, en binnen no-time is je auto naar de knoppen Bewerkt: 9 juli 2005 door B-Dup Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deejay Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 je kan de wheel arch angels alleen in met een bepaald auto's een daarvan is de jester en er zijn er nog meer maar die weet ik niet In Wheel Arch Angels kun je met deze wagens binnen: - Elegy - Flash - Jester - Stratum - Sultan - Uranus Is daar niet ergens een lijst van te krijgen?? Dat er dus op staat welke wagens je bij welke tuning shop kunt tunen?? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.