demontventoux Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 (bewerkt) Hallo heb de zoekfunctie gebruikt, maar vind niet meteen een antwoord. Waar kan ik men wagen tunen? Het is een Super GT (http://host.picturewizard.com/2004-7/14932...27/IMG_3302.JPG) ===> slechte beeldkwaliteit :s ik heb het geprobeerd in Ganton zelf, maar dat is alleen voor wagens met.......kan niet op de naam komen, zo een wagen die je in het begin krijgt, met hydraulics?? hoe noem je dat :s:s Dus waar kan ik sportwagens, zoals de Super GT, tunen? demont Bewerkt: 29 augustus 2005 door demontventoux Reageren
Dri3s Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 Hier kan je alle modshops vinden. De super GT kan je in Transfender tunen. En hier heb je een kaartje waar alle modshops zijn. Reageren
demontventoux Geplaatst: 29 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 HARTELIJK BEDANKT!!!! Nu kan ik zelf vééél meer dan ik wou kunnen , dit is echt hééle goede informatie voor me, bedankt!! Reageren
demontventoux Geplaatst: 30 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 Ik heb men Super GT getuned, maar veel speciaal kan ik niet doen, kleur veranderen, hydraulics plaatsen, velgen veranderen,... :S Ik dacht dat ik ook bumpers kon bijplaatsen, kleur veranderen, maar dan zoals met vlammen. Kan ik dat dan niet doen? Reageren
Jon-asses Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 de vlammen kun je bij "loco low co" en bij "wheel arch angels" maar probeer eens een "club" daar heb je veel mogelijkheden bij het tunen! greetz jon-asses Reageren
demontventoux Geplaatst: 30 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 Ok, maareuh...een club? wat is dat? en waar vind ik die? :s alvast bedankt Reageren
Flame^ Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 (bewerkt) Hier staat wat de Club is . (een auto dus) Hier staat de locatie. @dementvoux Dit is wel mogelijk in de Mod Shops: Wheel Arch's Angels en Loco Low Co. Hier kunnen niet alle autos dus maar bepaalde autos. In de Loco Low Co kunnen alleen Lowriders In Wheel Arch's Angels kunnen alleen maar de volgende autos: -Elegy -Flash -Jester -Stratum -Sultan -Uranus Bewerkt: 30 augustus 2005 door Big Smoke Reageren
Silverwing Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 Walktrough -> Vehicles -> Club En bij de Vehicles categorie staat ook welke auto je in welke Tuninggarage kan tunen + ook een lijst van alle Vehicles die je in Sa vindt + nog eens de Locaties en + screens maar zo kan ik nog wel even voortgaan. In de Transfender zijn niet zo veel Details voor je auto's te tunen, ik raad de Loco Low & Co aan en de Wheel Arch Angels. Maar daar kan je ook maar met verschillende auto's in. Wil je weten met welke? Kijk in de Walktrough. Reageren
demontventoux Geplaatst: 30 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 ok, bedankt allemaal, starks GTA eens opstarten en alles testen, ik hoop een slamvan of remington te pakken krijgen, daar heb ik toch al veel goeds over gehoord voor te tunen enzo op dit forum. Ik hou jullie op de hoogte demont(ventoux) Reageren
demontventoux Geplaatst: 30 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 Hallo, ik heb op de plaatsen waar ik een Remington en/of een slamvan kan vinden gekeken, maar geen gevonden Ik heb dan maar een Tornado getuned. Maar hoe kan ik zien op SA welke dag het is? klok is geen probleem, die staat er, maar of het nu maandag, dinsdag,..... is, hoe weet ik dat? Reageren
.Levi. Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 Remington/Slamvan, Remington kun je vinden in Los Santos, moet je gewoon eens goed rond kijken. Slamvan kun je vinden in Las Venturas vlakbij je vriendin Millie, ze rijden daar namelijk veel rond. En je kunt zien welke dag het is door op de knop te drukken waar je kunt zien of je veel mucle hebt of veel stamina. Ik weet niet welke op welke console jij Gta San Andreas hebt daarom zeg ik ook even, dat het de knop is waar je je mucle en stamina ook kunt zien, alleen moet je naar beneden kijken daar zie je de dagen afgekort. Zou je de volgende keer de Edit knop willen gebruiken, die kun je vinden rechtsboven aan je post. Je bewerkt je bericht daarmee. Je mag dus geen 2 posts van jezelf onder elkaar. Succes! Reageren
demontventoux Geplaatst: 30 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 (bewerkt) Bedankt Levi, ik speel SA op PS2. Morgen ga ik eens op zoek, maar een vriendin Millie heb ik nog niet :s, ik heb nog altijd de alleerste vriendin die je hebt, Denise en, sorry, ik zal er de volgende keer op letten vor de "edit"knop. PS: Wat is een drive-by? :$:$ Bewerkt: 30 augustus 2005 door demontventoux Reageren
.Levi. Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 PS: Wat is een drive-by? Wat is een Drive-by? Een drive-by is dat je met een auto of moter langs een andere gang gaat, en dan hun probeerd neer te schieten vanuit je raam van je auto of vanaf je moter. Reageren
demontventoux Geplaatst: 2 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2005 (bewerkt) Hallo, Een remington en/of slamvan lijken voor mij onvindbaar :s Ik had nu in San Fierro een Elegy gevonden, toffe wagen. Nu wou ik deze tunen in de enige plaats waar dat kan van Wheel Arch Angels, in San Fierro dus. Nu kom ik toegereden met m'n wagen, maar de poort gaat niet open. Kan ik pas Wheel Arch Angels wagens tunen na een bepaalde missie of niet? demontventoux Bewerkt: 4 september 2005 door demontventoux Reageren
demontventoux Geplaatst: 4 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Sorry, sorry, ik weet dat een dubbelpost niet mag (waarom doe ik het dan ) maar ik zou graag die wagen tunen, maar het werkt dus niet, en als ik niet meer had gepost zou ik nooit antwoord hebben gekregen :s Sorry demontventoux Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.