Niels124 Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Ik heb deze missie als 106 keer geprobeerd, maar telkens blijft er nog 1 mannetje staan, weet iemand misschien wat ik moet doen? Reageren
Stino Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Vraag het eens in dit topic Iemand hier kan de missie mischien voor je halen. Een tip als je het zelf wil doen, probeer steeds op dezelfde snelheid te rijden Reageren
Achille Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 zoek het op de walktrough: http://faq.gtasanandreas.nl/ Reageren
.Maze. Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 @Madd dogg, de walktrough is offline dus daar heeft hij op het moment niks aan. Reageren
Caltson Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 (bewerkt) zoek het op de walktrough:http://faq.gtasanandreas.nl/ ....Die nu half buiten gebruik is,laat dit topic toch rusten,waarom nog hier posten?op het topic dat stino heeft gegeven staat alle nodige info(wel leuk dat je hem wild helpen hoor madd-dogg,maar dit topic mag nu eenmaal rusten hoor Bewerkt: 30 september 2005 door gtagangster Reageren
makkink Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Ik heb deze missie als 106 keer geprobeerd, maar telkens blijft er nog 1 mannetje staan, weet iemand misschien wat ik moet doen? je moet zo hoog mogelijk rijden Reageren
Gunslinger Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 (bewerkt) Ga op het pad rijden langs de baan (indien mogelijk) en zorg dat je niet recht onder die mannetjes rijd, dan worden ze niet afgeschoten, dan komen de kogels tegen de trein. Probeer met de voorste te beginnen, misschien helpt het. Bewerkt: 30 september 2005 door Gunslinger Reageren
Giorgo Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Je moet niet op het treinspoor rijden maar ernaast en die andere trein rem niet voor hem, maar rij ernaast en ga niet zijdelings naast de trein hangen maar een beetje naar achter, Big Smoke schiet beter naar voor maar als je wil kan je heel snel gaan de trein een stukje voor en dan bij dat bospad stap je af en schiet je de mannen eraf met een Desert Eagle ofzo, kan je ook doen. Reageren
Achille Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Ben gisteren overnieuw begonnen en ik haal het nu ook niet... pff erg onhandige missie... ik zal mijn save game wel uploaden als ik het heb gehaald voor je ok? Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Ik had ooit een bug, ik reed tegen de trein aan en toen stond ik er ineens op? Toen kon ik ze makkelijk neermaaien, alleen toen moest ik wel helemaal terug om Big Smoke te halen . Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 ik heb een tip voor je: tenminste als je cheats gebruikt Je moet na de cutscene niet op de motor gaan zitten maar doe dan de jetpack cheat en dan vlieg je de trein agterna en dan knal je al die ventjes af hopelijk heb je er wat aan Reageren
makkink Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 je moet zo hoog mogelijk blijven rijden Reageren
Baffie Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 (bewerkt) Eens kijken of mijn tips ook nog aanvullend kunnen zijn, ga vanaf het begin meteen naast de trein rijden, er zal één keer een auto op de rails staan, ga daarvoor niet aan de kant, de trein ramt deze namelijk al van de rails af. Zorg ervoor dat op het moment dat je de tunnel inrijdt er nog maar twee Vagos overzijn, ga vervolgens als je uit de tunnel komt niet op het bospad rijden, maar nog gewoon op de rails ernaast, zo kan Big Smoke veel langer en effectiever schieten, er zal nog één keer een trein van de andere richting komen, probeer deze aan de rechterkant te ontwijken, op het moment dat je een soort brug over de treinrails passeer van zand ofzoiets, moet de één op laatste ook dood zijn, zorg ervoor dat je ziet wanneer Smoke aan het raak schieten is, probeer dan evenwijdig met de trein te blijven, vlak voordat je de brug dan nader valt de laatste ook dood, ga terug naar BS z'n huis en de missie is gehaald. Eerst dacht ik zelf slim te zijn door de machinist uit de trein te schieten, voordat de Vagos erop springen, veel helpt dit echter niet, daarna kan je nóg niet instappen om de trein alvast weg te rijden, hij is nog steeds "op slot" terwijl de deuren open staan. Very Vreemd. Bewerkt: 1 oktober 2005 door Baffie Reageren
Achille Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Thnx Baffie k heb um gehaald Niels124 voeg me toe op msn dan stuur ik me savegame (staat op me profiel ) laters Reageren
Niels124 Geplaatst: 2 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 is niet meer nodig hij is al gehaald maar toch badankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.