Jump to content

race missie

Recommended Posts

Geplaatst:

die race missie net in san fierro kan ik nie hale al heel vaak geprobeerd welke auto is heir goed voor???????????????

Geplaatst:
die race missie net in san fierro kan ik nie hale al heel vaak geprobeerd welke auto is heir goed voor???????????????

Je kunt beter eerst zeggen welke missie je bedoelt. Dan pas kunnen we je echt goed helpen.

Geplaatst: (bewerkt)

Waarschijnlijk bedoelt hij "wu zi mu". Maar dat is wel in het platteland. ;)

Hier staat het heel goed uitgelegt. Ik kan er niets aan toevoegen.

Bewerkt: door Renne
Geplaatst: (bewerkt)

Deze missie vond ik ook best irritant, maar ik heb ontdekt dat als je een beetje rustig rijdt, het veel makkelijker is. Maak je geen zorgen om je tegenstanders dat ze je inhalen.

Niet heel sloom gaan rijden, maar ook niet hele tijd heel snel, want dan maak je veel sneller fouten.

Bewerkt: door Gunslinger
Geplaatst:

OOh de die ik heb het slim aangepakt ga even sil staan en rij die sanchezzen dood en die mannen dood en ga er heel snel vandoor maar er komen er weer maar rij gewoon door je haalt de finish wel.

Geplaatst:
OOh de die ik heb het slim aangepakt ga even sil staan en rij die sanchezzen dood en die mannen dood en ga er heel snel vandoor maar er komen er weer maar rij gewoon door je haalt de finish wel.

Waar heb jij het over? Dit is een autoracemissie :? .

Ontopic:

De beste auto is waarschijnlijk een Rancher (zoals O.G al zei). Deze stuurt waarschijnlijk het best op die zandweggetjes. Kijk ook even in de link die Renne gaf.

Als het echt niet lukt kan je je savegame in dit topic zetten ;) .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...