X-Qyeh Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Ik denk dat dit een stomme vraag is. Maar ik heb heel lang Tibia gespeelt, maar vond er op 't laatst ook geen reet meer aan. Dus ik zoek een nieuw spel met waarin je kan levelen en monsters kan kille. Runscape vind ik maar nx heb het 1 keer gedaan. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 www.gunzonline.com www.gunbound.net Reageren
Yohan Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 (bewerkt) www.gunzonline.comwww.gunbound.net Gunbound is toch geen MMORPG.. ? Najah anwyayz heel toevallig ben ik deze week bezig geweest met verschillenden MMORPG's... ROSE Online - Cool spel alleen na 7dagen moet je betalen http://roseonlinegame.com/ Silkroad Online - Ziet er redelijk uit, speelt lekker, Je speelt met chinese characters ofz http://www.silkroadonline.net En nu speel ik fanatiek MapleStory - een Shell Shaded MMORPG http://www.mapleglobal.com/ En als ik zo naar me Xfire kijk is er nog 1 - Kal Online, Weet alleen niet of je voor deze moet betalen http://www.kalonline.com/ Bewerkt: 27 januari 2006 door Yohan Reageren
iron eagle Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 world of warcraft guild wars Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 (bewerkt) www.gunzonline.com www.gunbound.net Gunbound is toch geen MMORPG.. ? Ja het is wel. www.pristontale.com TIP: BRASIL PRISTON TALE = 100% GRATIS En het blijft nog HEEL LANG zo. Wel portugeese begrijpen Bewerkt: 4 maart 2006 door AmsterdamBoy Reageren
ViceSunshine Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Runescape: (www.runescape.com) Tibia: (www.tibia.com) Adventure quest (www.battleon.com) Guild wars (www.guildwars.com) Shadow battle: (www.zelda4ever.com) Reageren
vice Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 ik ga er vanuit dat je een mmorpg zoekt.(logish ) maari k heb eens ite gevonden waar je alle online games,mmorpg's,race,vecht...spelletjes vind. de site laad zeer traag,maar er staat telkens een link bij telkens een info of het grais is of het al uit is etc. en telkens een prent! site met alle online spellen(ook mmorpg...) Reageren
Nielok Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 ik weet ook nog enkele online games voor moest je geintereseert zijn: Ogame en Omerta Reageren
iron eagle Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Runescape: (www.runescape.com)Tibia: (www.tibia.com) Adventure quest (www.battleon.com) Guild wars (www.guildwars.com) Shadow battle: (www.zelda4ever.com) adventure qeust is geen morpg das gewoon een role playing game die je allleen online kan spelen mmorpg's zijn met meerdere spelers Reageren
Mania-92 Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 ik weet ook nog enkele online games voor moest je geintereseert zijn:Ogame en Omerta Dat zijn geen mmorpg's maar text based games. Reageren
Nielok Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 het zijn online games... ik heb er veel fun mee Reageren
Larzo Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 world of warcraft guild wars goeie smaak Reageren
TubS Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 wil je de beste MMORPG ter wereld spelen? ga dan naar www.lineage.com mooiste graphics van alle MMORPGs mooier als WOW. Mischien is het ook leuker als WOW. echt een prachtig spel met zeer veel mogelijkheden. Reageren
-Karel- Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 ik weet niet of dit een mmorpg is maar het is wel leuke leuke spelletje met Romeinen Galiers en Germanen de bedoeling is om een dorp te bouwen en een zo hoog mogelijke populatie te krijgen je kunt ook soldaten maken en andere dorpen aanvalen om grondstoffen te stellen travian als je dit spel gaat spellen neem dan de romeinen als stam die zijn het beste om mee te beginnne neem het van mij aan[/font] Reageren
-Karel- Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 ... Dat is ook een soort text based ding hoor niet er is helemaal geen text bij gemoeid heb als naar het spel gekeken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.