Jump to content

Foutmelding bij opstarten

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, ik heb zin om weer GTA SA te gaan spelen, maar nadat ik het spel geinstaleerd heb en op het pictogram klik om het spel op te starten krijg ik de volgende foutmelding:

»» De instructie op 0x6d336324 verwijst naar geheugen op 0x316a1014. De lees- of schrijfberwerking ("written") op het geheugen is mislukt. ««

Doe ik iets fout of is het een fout van mijn dvd of computer???

Alvast bedankt voor de antwoorden

Groetjes Tim

Geplaatst:

hum, volgens mij kan je niets fout doen bij het installeren van een spel hoor.

Heb je het alleen met GTA:SA of ook met andere computer games?

btw: komt er direct die fout melding of eerst een zwart scherm?

Geplaatst:
hum, volgens mij kan je niets fout doen bij het installeren van een spel hoor.

Heb je het alleen met GTA:SA of ook met andere computer games?

btw: komt er direct die fout melding of eerst een zwart scherm?

Alleen met dit spel.. En de foutmelding komt direct, ik kan dan op ja klikken om af te sluiten of op annuleren om de fouten op te sporen in het programma, alleen gebeurd er niks als ik op annuleren druk. Kan het aan de CD liggen? het lijkt me sterk omdat ik het spel wel gewoon kan instaleren.. Er zat verder toch geen crack op ofzo? =s

Geplaatst: (bewerkt)

Heb je misschien een mod geinstalleerd?

Edit Nee natuurlijk niet je hebt hem net geinstalleerd :bonk:

Bewerkt: door gta_rulez
Geplaatst:
Heb je misschien een mod geinstalleerd?

Edit Nee natuurlijk niet je hebt hem net geinstalleerd :bonk:

Een mod? vertel maar wat ik moet doen hoor, ik probeer het wel

Geplaatst:

Herstart je computer eens. Er is iets met hjet geheugen ofzo. Sluit alle andere overbodige applicaties af.

Als het nog niet lukt,i nstaleer hem (weer) opnieuw. Dat kan geen kwaad doen want je hebt heb net al geïnstalleerd :clown: .Dat help misschien.

Geplaatst:
Herstart je computer eens. Er is iets met hjet geheugen ofzo. Sluit alle andere overbodige applicaties af.

Als het nog niet lukt,i nstaleer hem (weer) opnieuw. Dat kan geen kwaad doen want je hebt heb net al geïnstalleerd :clown: .Dat help misschien.

:-( ik heb het geprobeerd maar hij doet het nog steeds niet. Ook vaker geïnstaleerd maar ook dat heeft geen invloed. Hij blijft maar hetzelfde zeggen.. Er staat trouwens boven dat het een toepassingsfout is. Ik weet niet of dat iets zegt?

Geplaatst:

HIJ DOET HET! Heel erg bedankt allemaal. Na een nacht rust voor mijn computer was tie bereid 'm wel op te starten.. :*D Nou dan kan ik weer lkkr spelen!

Bedankt voor jullie reacties! :klap:_O_

Groetjes Tim

Geplaatst:

Hij doet het weer niet :-(:-( Rotding.. ik heb 'm een keer op kunnen starten en even kunnen spelen maar daarna heeft ie het niet meer gedaan :N iemand nog mogelijkheden wat het kan zijn? ik heb 'm pas 5x opnieuw geïnstaleerd

Geplaatst:

Verwijder overbodige bestanden/programma's. Die zullen je PC snelller maken zodat je GTA SA (met succses???) goed kunt opstarten.

Geplaatst:

Ga naar Mijn documenten -> GTA San Andreas Userfiles en verwijder het bestand gta_sa.set. Start daarna het spel opnieuw op..

Meestal lost dat het probleem op. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...