Jump to content

Liberty City, Vice City, San andreas allemaal in 1

Recommended Posts

Geplaatst:

HEEJ allemaal ik zat zenet op planetgrandtheftauto.com en zie ik een nieuwtje.

Het over een mod waar liberty city, vice city en san andreas bij elkaar in zitten,

dit staat er:

This mod is called GTA:LVS and it is a total conversion that will combine both Liberty City from GTA III and Vice City into San Andreas. I attached the screens we have so far, I will send out more when we have more. This mod is still not released and is in progress, we hope to release a beta soon. The mod site address is http://lvs.gta-addicts.com.

kijk voor meer info op de site: http://lvs.gta-addicts.com/

• Reacties 80
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• 007 RoadRunner

16

• teuntjuh

6

• Crappy-Apple

6

• Typhoon

5

Geplaatst: (bewerkt)
HEEJ allemaal ik zat zenet op planetgrandtheftauto.com en zie ik een nieuwtje.

Het over een mod waar liberty city, vice city en san andreas bij elkaar in zitten,

dit staat er:

This mod is called GTA:LVS and it is a total conversion that will combine both Liberty City from GTA III and Vice City into San Andreas. I attached the screens we have so far, I will send out more when we have more. This mod is still not released and is in progress, we hope to release a beta soon. The mod site address is http://lvs.gta-addicts.com.

kijk voor meer info op de site: http://lvs.gta-addicts.com/

Lijkt me best een vette mod!

Maar je maakt reclame voor één van de (onbekende) concurrenten van GTAGames.

Maar word je spel dan niet vet groot?

Bewerkt: door -Niels-
Geplaatst:

JAh hij lijkt me ook wel groot,

IK maak toch geen reclame?? ik vermeld alleen even de bron,

en de site van de mod

Geplaatst:
IK maak toch geen reclame?? ik vermeld alleen even de bron.

Je vermeld een andere site dat ook over Grand Theft Auto gaat.

Dat is reclame maken ja.

Dat je je bron vermeld is op zich netjes. :)

Maar het is een GTA site en dat is natuurlijk een concurrent van GTAGames.

Geplaatst:

Opzich is daar niets mis mee, aangezien hij de bron (planetgta.com, met een webmaster waar ik veel respect voor heb ...) vermeld, en in dat nieuwsbericht een link staat naar de website van de Mod ..

Die site doet het trouwens niet?

@ -Niels- , je bent geen Crewmember, gedraag je er dus ook niet naar ..

Geplaatst:
Die site doet het trouwens niet?

Bij mij doet hij het wel, meschien moet je ff op planetgta en vanaf daar meschien doet hij het dan

Geplaatst:

Die site doet het perfect en die screens zijn supergaaf.

Ik wou dat ik een beta tester was ;) .

Maar ligt het aan die screen of zijn die textures van die flat een beetje uitgerekt <_<

Geplaatst:

het klopt dat sanandreas en libertycity en vicecity bij elkaar kome in 1 heb het gelezen maar dan op een nederlandse site van gta het zal hier ook wel op de site komen ik hoop dat het hier gauw te lezen is op deze site. :D

www.gtacrime.nl (BRON)

Geplaatst:

Uhm als ik zo die 2 screens zie erg ongeloofwaardig want daar is nog helemaal niets geconvert iedereen weet nu toch ook wel dat GTA Sa delen van liberty city bevat en dat die in die screens staan het lijkt me eerder beter als je screeens showed van vice city objecten ingame maar succes met de mod.

Geplaatst:
Uhm als ik zo die 2 screens zie erg ongeloofwaardig want daar is nog helemaal niets geconvert iedereen weet nu toch ook wel dat GTA Sa delen van liberty city bevat en dat die in die screens staan het lijkt me eerder beter als je screeens showed van vice city objecten ingame maar succes met de mod.

het zou toch gaaf zijn als het er komt maar wel mega groot dan

Geplaatst:

Jawel dat is wel mogelijk. Daarom zijn er ookal auto's voor SA, allemaal geconverteerd

• 2 weken later...
Geplaatst:

coole mod dit nieuws wist ik al lang hoor maarja als hij uitkomt is het zeker de moeite om hem te downlauwde

Geplaatst: (bewerkt)

lijk me wel vet zon mod.

En hopelijk zitten dr dan ook autos van vc en lc en gta IV in die mod.

Bewerkt: door Jozz
Geplaatst:

zou wel vet zijn als je dan bijv. tommy vercetti ben en je die gangsters rond je huis (in vice city) kan laten volgen op de zelfde manier als die grove street gangsters

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...