qirex Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 ik heb die downgrader van jullie geinstaleerd. maar ik heb een probleem. als ik die downgrader opstart dan moet je eerst 2 x op next klikken en als je bij dat derde vakje bent dan moet je kiezen welke map je moet downgraden .. welke map moet ik dan kiezen om te downgraden ? Reageren
.Timothy Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Waar je SA hebt staan... Dus: ...\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas Op de ... staat de schijf waar SA op staat. Reageren
qirex Geplaatst: 18 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 dan staat er the destination directory dousn't contain any files to patch Reageren
mickey Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 dan staat er the destination directory dousn't contain any files to patch Dat heb ik ook, en volgens mij betekent dat dat je gewoon V1.0 hebt Dan kan je dus gewoon modden. Met Vriendelijke Groeten, Mickey Reageren
qirex Geplaatst: 18 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 nee heb ik net ook geprobeerd maar die mod doet het niet dus ging ik een save game proberen. maar die deed het ook niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.