.Levi. Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Hey allemaal. Heb weer een Ironman signature gemaakt, je ziet ze overal. Ik ga natuurlijk niet voor niks renderen, dus moest ook wat van gemaakt worden. Voor degene die de renders graag willen hebben, ik heb er twee. Renders: - Signature: Reageren
M4X Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Erg mooi Levi, prima uitgerenderd en de signature is alleen nog maar mooier. Het kleurgebruik is erg goed, en de effecten zijn ook goed gelukt. Het enige waar je misschien nog wat aan zou kunnen doen is de belichting, nu komt er licht van onderen en ook van boven als je naar het gezicht van de render kijkt. Verder heb ik geen commentaar, prachtige signature, ga zo door 95% Reageren
.Syfes Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 APPLAUS DEZE SIG OWNT FINNALY !!! nice effects mate ^^ 9/10 ( op sommige plaatsen eeen beetje oversharpend) En mag ik die ironmen renders eens gebruiken ben er al dagen naar opzoek Reageren
.Levi. Geplaatst: 2 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Bedankt voor de reacties jongens. En mag ik die ironmen renders eens gebruiken ben er al dagen naar opzoek Tuurlijk. Veel plezier ermee. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Gaat wel. Ik vind dat de render niet goed met de achtergrond blend en er zit vrij weinig diepte in. Licht is wel goed, maar verder valt hij wel mee, je vorige ironman sig was veel beter. 7/10 Reageren
Twankala Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Om te beginnen met dit bericht zeg ik dat dit een hele mooie sig is! De kleuren zijn werkelijk prachtig! Rechts wat op wolken lijkt, links het goude: het past allemaal bij elkaar. Ik vind het ook heel mooi dat je de onderste hoeken donkerder hebt gemaakt. Meestal zie je dat de hele zijkanten donkerder zijn, maar dit geeft een effect wat het heel bijzonder maakt. De enige kleur die ik wat minder vind in het plaatje vind ik het blauwe aan de onderkant van Ironman. Ik denk dat het beter is als je dit iets donkerder maakt. De render vind ik ook heel mooi gelukt! Dat je hem op sommige plekken meer hebt ingeblend dan op andere is heel mooi. Daardoor lijkt het alsof er meer diepte in zit. Alleen bij de arm rechts vind ik hem niet helemaal goed ingeblend. Hij is ongeveer hetzelfde als links, maar ik vind dat het lijkt alsof er een ruimte tussen de achtergrond en de arm zit. Dat komt denk ik door het donkere gedeelte tussen het goude en de arm in. Verder vind ik dat op het eerste gezicht het er heel goed uit ziet. Het is een leuke, kleurijke sig. De border vind ik trouwens ook nog heel mooi gelukt. Je ziet het nauwelijks, maar het is nu toch helemaal af. Een klein portretje. Ik geef voor deze een 9/10 omdat hij heel goed gelukt is, maar er zitten nog een paar kleine foutjes (in mijn ogen) tussen zitten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.