Jump to content

Fifa 08 Bugjes op de

Pennywise The Clown

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb sinds gisteren FIFA08 op de PS3. Geweldig mooi spel, fijne gameplay. Maar hij is al twee keer vastgelopen. Ik merk dat als je te vaak op knopjes drukt die op dat moment niet gebruikt kunnen worden op dát menu in het spel, hij vast loopt.

Is dit een bugje? Wordt dit verholpen via een update? En zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Tevens wil ik weten waarom als ik een eigen speler maak, en deze vervolgens via de transfermethode in een club zet, ik deze speler niet meer kan terug vinden in die club. Sterker nog, het spel geeft aan dat de betreffende speler nooit is aangemaakt.

Bij voorbaat dank,

Pennywise

Zie laatste post hieronder...

Bewerkt: door Pennywise The Clown
Geplaatst:

Waarom zou je op knopjes drukken die op dat moment niet gebruikt kunnen worden? :7 Maar ik heb er nooit last van gehad. Volgens mij heb ik wel ooit een update gehad voor Fifa08, maar ik denk dat die niet meer nodig is als je hem pas hebt gekocht. Anders zou hij toch vanzelf gedownload moeten worden.

Ik heb met Fifa08 nog nooit een eigen speler gemaakt (ik wist niet eens dat dat kon...), maar misschien kan je de speler alleen gebruiken als je een offline competitie start of in manager mode. Of juist niet, en alleen in Aftrap, of alleen als het jouw team is.

Meer weet ik ook niet :(

Geplaatst:

De bugjes zijn inmiddels verholpen.

Een andere vraag is:

Waarom zijn er maar twee stadions in gebruik in de coach mode. De ArenA is niet het thuishonk van Ajax wanneer ik daar tegen speel. Telkens krijg ik een standaart stadion wanneer ik tegen een middelmatige club speel. Wanneer ik tegen een kleine club speel, gebeurt dat altijd in één klein stadion.

Waar zijn de andere dome's?

Iemand???

>>> Door Froodooo: Je hoeft niet na twee uur alweer een dubbelpost te maken, even wachten is ook wel op z'n plaats...<<<

Geplaatst:

Pennywise The Clown, Ikzelf heb altijd gewoon verschillende, nou speel ik het wel op de Playstation 2, maar dat zou niet zoveel uitmaken, Ook heb ik het al tientallen keren gespeeld op de Playstation 3, waar ik gewoon verschillende arena's krijg.

Als dit niet vraag was, dan zeg je het maar eventjes .. Want ik kon er niet veel mee wijs maken ^_^

Geplaatst: (bewerkt)
Pennywise The Clown, Ikzelf heb altijd gewoon verschillende, nou speel ik het wel op de Playstation 2, maar dat zou niet zoveel uitmaken, Ook heb ik het al tientallen keren gespeeld op de Playstation 3, waar ik gewoon verschillende arena's krijg.

Als dit niet vraag was, dan zeg je het maar eventjes .. Want ik kon er niet veel mee wijs maken ^_^

Veel verder kom ik er niet mee nee. Ik speel met VVV-Venlo op het moment. En heb na twee seizoenen tegen o.a Anderlecht, Ajax, Olympique Lyon, Sparta Praag, Arsenal enzovoorts, alleen nog maar een van de standaart stadions gehad. Een kleine standaart europees stadion, en wanneer ik tegen welke grotere club dan ook speel (Afwisselend van Ajax tot Arsenal, en van Roda JC tot AZ), krijg ik het Daegu World Cup Stadium.

Iemand een idee?

>>> Door Ikkes: Dubbelpost samengevoegd<<<

En ik Bumb maar dóór en dóór en dóór.......

Heb vandaag tegen real madrid moeten spelen. Maar ook zij hadden het Daegu World Cup Stadium, ipv het Santiago Bernabeau. Dit heb ik dus alleen tijdens de coach-functie. Vriendschappelijke wedstrijden zijn met instellen van wel met alle stadion's te spelen.

Bewerkt: door Ikkes

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...