Geplaatst: 29 september 200816 jaren comment_1126077 Oke, zoals je ziet wil ik een deathmatch. Alleen ik snap het maken van een teleport command nog niet echt als je, armor + full health + minigun die nooit opkan krijgt en teleporteert naar: X, Y, Z assen -1079.99, 1061.58, 1343.04
Geplaatst: 29 september 200816 jaren comment_1126137 Ik zal even proberen if(strcmp(cmd, "/dm", true) == 0) { SetPlayerHealth(playerid, 100); SetPlayerArmour(playerid, 100); SetPlayerPos(playerid, -1079.99, 1061.58, 1343.04); GivePlayerWeapon(playerid, 38 , 9999999); return 1; } Dit moet normaal werken EDIT: Het werkt Ff getest Bewerkt: 29 september 200816 jaren door GTAFreak007
Geplaatst: 30 september 200816 jaren Auteur comment_1126565 if(strcmp(cmd, "/dm", true) == 0) { SetPlayerHealth(playerid, 100); SetPlayerArmour(playerid, 100); SetPlayerPos(playerid, -1079.99, 1061.58, 1343.04); GivePlayerWeapon(playerid, 38 , 9999999); return 1; } Krijg 2 errors.. D:\GTA San Andreas\Mijn server\gamemodes\Timske.pwn(263) : error 010: invalid function or declarationD:\GTA San Andreas\Mijn server\gamemodes\Timske.pwn(268) : error 010: invalid function or declaration Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 2 Errors.
Geplaatst: 30 september 200816 jaren comment_1126602 Toon is die 2 lijnen Want bij mij was er geen error hoor Je zet gewoon bij OnPlayerCommandText zoals Big Boss al zei if(strcmp(cmd, "/dm", true) == 0) { SetPlayerHealth(playerid, 100); SetPlayerArmour(playerid, 100); SetPlayerPos(playerid, -1079.99, 1061.58, 1343.04); GivePlayerWeapon(playerid, 38 , 9999999); return 1; } Veranderdie 999999 naar 5000 of 50000 Dan is dat ook goed Bewerkt: 30 september 200816 jaren door GTAFreak007
Geplaatst: 30 september 200816 jaren Auteur comment_1126649 Hij doet het nog niet.. Dit heb ik in me pawno: if(strcmp(cmd, "/dm", true) == 0) { SetPlayerHealth(playerid, 100); SetPlayerArmour(playerid, 100); SetPlayerPos(playerid, -1079.99, 1061.58, 1343.04); GivePlayerWeapon(playerid, 38 , 9999999); return 1; } Hij doet het echt niet
Geplaatst: 30 september 200816 jaren comment_1126775 *zucht* Hoe moeilijk is het wel niet public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp("/dm", cmdtext, true) == 0) { SetPlayerHealth(playerid, 100.0); SetPlayerArmour(playerid, 100.0); SetPlayerPos(playerid, -1079.99, 1061.58, 1343.04); GivePlayerWeapon(playerid, 38 , 99999); return 1; } return 0; }
Geplaatst: 30 september 200816 jaren Auteur comment_1126836 Nog een error C:\Users\Tim.PC_van_Tim\Documents\Timske.pwn(264) : error 021: symbol already defined: "OnPlayerCommandText" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error.
Geplaatst: 30 september 200816 jaren comment_1126884 Je snapt het echt niet Je moet de code die Big Boss ze kopieeren en ze helemaal onderaan bij OnPlayerCommandText Plaatsen if(strcmp("/dm", cmdtext, true) == 0) { SetPlayerHealth(playerid, 100.0); SetPlayerArmour(playerid, 100.0); SetPlayerPos(playerid, -1079.99, 1061.58, 1343.04); GivePlayerWeapon(playerid, 38 , 99999); return 1; } return 0; } Gratzz Bewerkt: 30 september 200816 jaren door GTAFreak007
Geplaatst: 30 september 200816 jaren Auteur comment_1126927 Da snap ik, maar krijg die error nog steeds.
Geplaatst: 30 september 200816 jaren comment_1127154 Misschien is het verstandig als je eens andere complete scripts doorleest. Je kan niet 2 dezelfde callbacks in je script hebben. Commands voeg je allemaal aan dezelfde callback toe: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmdtext, "/commando1", true)==0) { //blablabla return 1; } if(strcmp(cmdtext, "/commando2", true)==0) { //blablabla return 1; } if(strcmp(cmdtext, "/commando3", true)==0) { //blablabla return 1; } return 0; }
Geplaatst: 2 oktober 200816 jaren comment_1128336 Nog een error C:\Users\Tim.PC_van_Tim\Documents\Timske.pwn(264) : error 021: symbol already defined: "OnPlayerCommandText" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error. Timske je snapt het niet echt zie ik wat jij hebt gedaan is dit: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp("/dm", cmdtext, true) == 0) { SetPlayerHealth(playerid, 100.0); SetPlayerArmour(playerid, 100.0); SetPlayerPos(playerid, -1079.99, 1061.58, 1343.04); GivePlayerWeapon(playerid, 38 , 99999); return 1; } return 0; } jij hebt 2 keer de: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) dus dan zegt ie dat het al bestaat of terwijl het staat er dubbel :] kijk nog even goed of je dat hebt staan anders kijk ik wel voor je op msn Suc6 Grtz -RecroMancer- Edit:mijn poppetje valt vanuit de lucht dus ik weet niet zeker of die assen goed zijn Bewerkt: 2 oktober 200816 jaren door recromancer
Geplaatst: 2 oktober 200816 jaren comment_1128380 if(strcmp("/dm", cmdtext, true) == 0) { SetPlayerHealth(playerid, 100.0); SetPlayerArmour(playerid, 100.0); SetPlayerPos(playerid, -1079.99, 1061.58, 1343.04); GivePlayerWeapon(playerid, 38 , 99999); return 1; } return 0; } en deze: dus dan zegt ie dat het al bestaat of terwijl het staat er dubbel :]kijk nog even goed of je dat hebt staan anders kijk ik wel voor je op msn Suc6 Grtz -RecroMancer- Ik zie de fout al Recro, SetPlayerInterior moet er ook nog bij dan wordt het dus dit: if(strcmp("/dm", cmdtext, true) == 0) { SetPlayerHealth(playerid, 100.0); SetPlayerArmour(playerid, 100.0); SetPlayerInterior(playerid, 10); //interior 10 is het nummer van Zero's battlefield SetPlayerPos(playerid, -1079.99, 1061.58, 1343.04); GivePlayerWeapon(playerid, 38 , 99999); return 1; } return 0; } succes ermee
Geplaatst: 2 oktober 200816 jaren comment_1128388 if(strcmp("/dm", cmdtext, true) == 0) { SetPlayerHealth(playerid, 100.0); SetPlayerArmour(playerid, 100.0); SetPlayerPos(playerid, -1079.99, 1061.58, 1343.04); GivePlayerWeapon(playerid, 38 , 99999); return 1; } return 0; } en deze: dus dan zegt ie dat het al bestaat of terwijl het staat er dubbel :]kijk nog even goed of je dat hebt staan anders kijk ik wel voor je op msn Suc6 Grtz -RecroMancer- Ik zie de fout al Recro, SetPlayerInterior moet er ook nog bij dan wordt het dus dit: if(strcmp("/dm", cmdtext, true) == 0) { SetPlayerHealth(playerid, 100.0); SetPlayerArmour(playerid, 100.0); SetPlayerInterior(playerid, 10); //interior 10 is het nummer van Zero's battlefield SetPlayerPos(playerid, -1079.99, 1061.58, 1343.04); GivePlayerWeapon(playerid, 38 , 99999); return 1; } return 0; } succes ermee ja oke bedankt voor de interior maar daar was ik al achter gekomen,Timske moet wel een keer kijken op dit topic anders komt hij er nooit achter. toch bedankt Grtz RecroMancer
Oke, zoals je ziet wil ik een deathmatch. Alleen ik snap het maken van een teleport command nog niet echt als je, armor + full health + minigun die nooit opkan krijgt en teleporteert naar:
X, Y, Z assen
-1079.99, 1061.58, 1343.04