Jump to content

Visser23 vs 2fast{0}

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Freestyle

Soort design: Signature

Size design: Maximaal 500x150.

Render: Mag

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Z.S.M.

Opmerking: Succes :) Premade mag dus!

Geplaatst:

Ik heb nog wel een oude premade liggen die ik nog niet voor een battle heb ingezet.. :puh:

Als mijn PS weer goed is maak ik wel een keer een nieuwe spreek ik je wel een keer aan, maar tot dan doe ik het met deze! :engel:

rsv25qg4.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

Allereerst willen ik zeggen dat ik het moeilijk vind om te beslissen, Het zijn allebei prachtwerkjes.

Visser23,

Mooi, Maar ik heb mooiere creaties uit de Visser23 fabriek gezien. Ik vind het net iets te veel gebruik van roze. Het zinnetje ''All i want for christmas is you'' vind ik ook totaal niet toepasselijk, Het heeft verder niks met kerst te maken. Maar hij heeft ook vele goede kanten, Het lettertype is ontiegelijk mooi. En de border is precies goed :tu: .

Een welverdiende 8.65/10.00 voor jou.

2fast{0}

Leuk :tu: , Alleen vind ik de witte bolletjes niet zo mooi, En de tekst is ook jammer. Dit is niet echt mijn stijl, Maar ik begrijp wel dat hier veel werk in heeft gezeten. De kleur zwart is naar mijn mening ook te vaak gebruikt. Maar er zijn natuurlijk ook altijd pluspunten. De render is best goed geplaatst, De border is mooi.

Hiervoor een vette 8.30/10.00 voor jou.

Vote : Visser23

Bewerkt: door Forumrunner
Geplaatst:

Ik hou het ff kort.

Visser23:Kleuren zijn niet mooi en totaal niet mijn stijl. :N

2fast{0}:Heel mooi wel veel zwart maar toch nog redelijk goed. :tu:

Vote: 2fast{0}[/font]

Geplaatst:

Mag ik dan raten?

2fast{0}: Dat donkere stijltje bevalt me wel. De achtergrond vind ik ook erg mooi. Maar die witte gloed rond de render past totaal niet. Die gast zelf heeft donkere kleding aan, en de achtergrond is donker. Waarom dan die witte gloed zo groot. Verder wel een erg mooie signature als je het mij vraagt. 7.1/10

Visser32: Dat effect links in de sig vind ik erg mooi. Lijkt net of er een licht bol heel zachtjes achter schijnt. Ook een erg leuke render. Alleen de text ''All i want for christmas is you'' had net zo groot als de text ''visser23'' mogen zijn. Het is nu nogal onduidelijk. 8.3/10

Stem: Visser23

Geplaatst:

Kom ik het weer verpesten voor je 2fast :7

Mijn stem gaat naar: Visser23

Waarom: Omdat ik wel hou van vrolijke kleuren en getekende renders. Ik hou niet zoveel van de RL Renders. En er zijn veel leuke effecten dunkt me

Geplaatst:

Visser23:

Erg mooie signature, vooral omdat de kleur van de render mooi bij je achtergrond past, alleen vind ik de tekst wat minder ingeblend, probeer eens een effectje.

2fast{0}:

Je tekst is erg mooi, alleen vind ik het zo jammer dat er amper kleur in je signature zit. Probeer wat meer met de effecten te spelen.

Stem: Visser23

Geplaatst:

Visser23

De kleur van je render past perfect bij de achtergrond, lettertype is goed. Kleur van de lettertype is goed, effecten mooi. KUTGW! :tu:

2fast{0}

Teveel zwart gebruikt, niet zo mooi. De effecten zijn er wel mooi bij, de lettertype is oke. Maar je mocht de lettertype wel een andere kleur geven. Want dat Zwart zie je bijna niet, goed gemaakt.

Stem:

Visser23

Geplaatst:

Visser23 herovert met deze overwinning zijn plek in de ranking! 2fast{0} raakt helaas een punt kwijt en zakt een plek.

Visser23 +1

2fast{0} -1

Closed en updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...