Remi-X Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 (bewerkt) Ik ben weer een aan het klooien met een nieuwe mod, deze keer met een trein. Ik ben toch wel een tijdje treinen-gek geweest, waarvan deze trein mijn lievelings was. En wat blijkt? Nog niemand heeft deze trein voor San Andreas gemaakt! Nog niemand, in de hele wereld nog niemand! Tenminste, ik heb er geen kunnen vinden. En Google kent best wel veel trucjes om ze WEL te vinden. De trein is nog zwaar wip. Maar het resultaat zal er komen Blueprint Foto Er moet nog wel heel veel aan gebeuren, maar het resultaat mag er zijn Bewerkt: 23 januari 2009 door Remi-X Reageren
Fedmas Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Nog niemand heeft deze trein voor San Andreas gemaakt! Nog niemand, in de hele wereld nog niemand! Tenminste, ik heb er geen kunnen vinden. Nouja, niemand, ik heb zelf een TVG in mijn san andreas staan. dus er zijn wel treinmods gemaakt. Reageren
GTAGibson Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Hij heeft het over die trein niet over een ander. Reageren
Remi-X Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 (bewerkt) Nog niemand heeft deze trein voor San Andreas gemaakt! Nog niemand, in de hele wereld nog niemand! Tenminste, ik heb er geen kunnen vinden. Nouja, niemand, ik heb zelf een TVG in mijn san andreas staan. dus er zijn wel treinmods gemaakt. Ja er zijn wel trein mods gemaakt,maar nog nooit een ICE. Dat probeer ik te zeggen. EDIT: Ik heb de lijntjes enzo erop gehouden omdat ik het V-Ray render niet erg mooi vond.. Bewerkt: 23 januari 2009 door Remi-X Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Het begin ziet er al best goed uit, maar zou je niet eerst dat wapen afmaken? Want als je aan teveel mods tegelijk werkt zou je het overzicht kunnen verliezen. Grtz RD Reageren
Hackman Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Lijkt me een leuke/mooie modificatie als hij af is. Zou je me toevallig een beetje kunnen uitleggen hoe je dat met Blueprints precies ongeveer doet? Op internet zie ik namelijk werkelijk geen een tutorial die het nou echt goed voor Sketch-up uitlegt (daar wil ik het dus mee doen). MFCL zei me dat hij een filmpje aan het maken was over het hele proces maar ik denk niet dat die nog af komt en ik wil toch wel graag aan de slag. Verder mooi en ik ben zenuwachtig van wat er nog gaat komen. Zulke treinen vind ik namelijk ook wel mooi (vooral tegenover wat er nu over de rails rijdt in San Andreas..). Mvg, Hackman Reageren
Remi-X Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Het begin ziet er al best goed uit, maar zou je niet eerst dat wapen afmaken?Want als je aan teveel mods tegelijk werkt zou je het overzicht kunnen verliezen. Grtz RD Dat wapen verliest al zijn controle. Het is vol bugged en krijg het niet goed ingame. Deze zal ik dus een keertje helemaal overnieuw moeten maken als ik zin heb. Zou je me toevallig een beetje kunnen uitleggen hoe je dat met Blueprints precies ongeveer doet? Je zoekt een blueprint uit. Dan zet je die blueprint als plaatje in Sketchup. Explode het plaatje. Maak vierkantjes om de plaatjes in het plaatje. Tenminste, je hebt alleen de X/Y/Z assen plaatjes nodig. Maak van elk plaatje een group. Zet ze op de goede plek en de goede as. Beetje draaien enzo. Zorg dat alle lijntjes per plaatje tegen de print aan zitten, zodat je niet scheef gaat modellen. Zet alle plaatjes goed op de Origin. Ga nu lijntjes om de print heen maken, alleen de buitenkant. Doe dit op elke print. Schuif dan jouw modellen en de prints een beetje opzij op de axis waar ze staan. Nu pull je elke face die je gemaakt hebt een stuk vooruit, totdat ze allemaal in een kruis door elkaar zitten. Selecteer alles, rechtermuisknop>intersect selected. Nu kun je alle overbodige lijntjes weg halen en je houd een standaart frame over. Daarin kun je details verwerken. Owja: Zorg wel dat het voor en boven of onder aanzicht door de helft is! dat is makkelijker modellen. Niet duidelijk? Spreek me maar op MSN Reageren
Hackman Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Deze manier ken ik al maar daarmee krijg je toch niet echt van die mooie modellen vind ik eigenlijk. Zoals MFCL ze maakt zijn ze toch anders, zijn dingen kun je niet maken met jouw manier daarom wil ik ook zo graag weten hoe hij dat ook doet. Verder bedankt dat je me hielp maar ik heb er dus weinig aan. Het enige waar je me misschien even mee kan helpen (als je wil dan kom ik straks wel even op Msn) is uitleggen hoe je Sunrise hebt gemaakt als je je die nog herinnerd. Mvg, Hackman Reageren
Remi-X Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Deze manier ken ik al maar daarmee krijg je toch niet echt van die mooie modellen vind ik eigenlijk. Zoals MFCL ze maakt zijn ze toch anders, zijn dingen kun je niet maken met jouw manier daarom wil ik ook zo graag weten hoe hij dat ook doet. Verder bedankt dat je me hielp maar ik heb er dus weinig aan. Het enige waar je me misschien even mee kan helpen (als je wil dan kom ik straks wel even op Msn) is uitleggen hoe je Sunrise hebt gemaakt als je je die nog herinnerd.Mvg, Hackman Nop. Zo doet MFCL het ook. Deze manier heb ik van hem gister nog geleerd. Alleen de details aanbrengen is hij zo goed in. Als je wil leg ik dat ook wel even op msn uit. BTW: Sunrise? Reageren
Fedmas Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Sorry Remi, tut mir leid. Ik had het verkeerd gelezen. do you forgive me? Reageren
Remi-X Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Sorry Remi, tut mir leid. Ik had het verkeerd gelezen. do you forgive me? Maakt niet uit hoor Iemand nog rates? Reageren
Fedmas Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Nouja, mooi dat je het niet erg vind. tot nu toe ziet het er goed uit. btw, je moet nog 1 post tot de 1000 Reageren
Remi-X Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 (bewerkt) btw, je moet nog 1 post tot de 1000 Gedaan Ik ben nu bezig met dat sneeuwschuiver geval, maar dat is een stuk moeilijker dat ik dacht! Bewerkt: 23 januari 2009 door Remi-X Reageren
Antrex Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 (bewerkt) Die is gaaf kan je er ook in? Bewerkt: 23 januari 2009 door Antrex Reageren
Exoit Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Voor welke trein ga je deze vervangen? Voor de rest super mooi! Ik spreek je er nog wel over op msn! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.