Jump to content

SA Start ineens niet meer op

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Iets heel raars: SA werkt niet meer. Ik heb 3 backups, 3 Total conversions, een CLEO SA backup, een Normaal Modded SA backup, een SA normaal (volgemod), een SA voor een kleine map mod en nog een SA voor SA-MP.

De backups, alle varianten komen niet verder dan het scherm met het artwork van SA. Na een seconde sluit SA dan weer af.

SA Normaal Modded sluit meestal af als ik net even in het hoofdmenu ben, maar ik krijg geen tijd om wat aan te klikken. Soms gebeurt het dat ik wel ingame kom. Dan loop ik het Safe House uit op Santa Maria Beach, sluit SA alsnog af zodra ik buiten ben. Ik kan nog van de buitenlucht genieten, maar ik krijg geen kans om even te lopen.

En verder doet 1 TC het nog. Maar die laten we maar even buitenwege, want die is oersaai.

En SA-MP doet het nog, maar die kan ik niet zo goed modden als de normale variant :7

Bewerkt: door Remi-X
Geplaatst: (bewerkt)

AAAAAH :muur:

Mn vid kaart is niet overbelast, SA-MP doet het nog. En dat het onverwachts afsluit voordat het ook maar is opgestart heb ik ook opgelost, SA stond nog aan in TaskManager... :7

Maar nog wil SA niet werken, zowel de Backup als normaal niet. En SA-MP werkt weer wel :?

Als ik nu SA normaal opstart sluit het af zodra ik mn Safe House op Santa Maria beach uit loop. Mag nog wel heel even buiten staan, maar de kans om te lopen krijg ik niet.

Als ik de backup start nog veel erger: SA sluit als af na een seconde als je de artwork van SA te zien krijgt. Snap er echt helemaal niks van..

Kan het misschien aan Vista liggen? Dat knal ik er namelijk ook vanaf in de vakantie, dus kan misschien zo nog minder kwaad.

Iemand? :cry:

Bewerkt: door Remi-X

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...