danny18 Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 (bewerkt) Ik heb de link view apartement verplaats naar de bouwplaats (niet het gebouw zelf alleen de save icon, koop icon, etc dus niet letterlijk het gebouw) Hier is de bouwplaats: Locatie Verdere updates die komen: -Speciale missies die met de bouwplaatste maken heeft (ik weet het nog niet zeker of ik dit doe aangezien dit redelijk moeilijk is) -Auto's bv packer en dingen die je bij de bouw ziet. -Wapens voor eventueel de missies die ik ga toevoegen. -De vercetti gang rond het bouwplaats (ik weet nog niet hoe dat moet maar dat zoek ik nog wel effe uit) Mensen met eventueele ideeen post het hier. Bewerkt: 15 april 2009 door danny18 Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 (bewerkt) Dit lijkt me best wel een leuke mod, misschien nog iets van een hamerspawn ofzo (hamer heb je nodig bij een bouwplaats vaak) of andere dingen. Je moet wel uitkijken met het kopen met de Avery Carrington missies waarbij de marker voor de bouwplaats staat. Ook zou ik de saveplek op een 'veiligere' plaats zetten en bij het kopen bijv. een camera die de hele bouwplaats laat zien en waar de saveplek is. BTW: De SnapMap link die je geeft werkt niet. Deze link werkt wel: [url="http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=VC&title=Bouwplaats&set=557,481|563,482|569,485|574,489|578,495|578,502|574,508|568,513|561,519| 555,524|549,526|544,533|541,540|534,543|533,535|535,525|538,518|541,510|545,501| 5 49,493|553,486"]Locatie[/url] Locatie Bewerkt: 9 maart 2009 door Donald F. Duck Reageren
danny18 Geplaatst: 9 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 (bewerkt) Dit lijkt me best wel een leuke mod, misschien nog iets van een hamerspawn ofzo (hamer heb je nodig bij een bouwplaats vaak) of andere dingen. Je moet wel uitkijken met het kopen met de Avery Carrington missies waarbij de marker voor de bouwplaats staat. Ook zou ik de saveplek op een 'veiligere' plaats zetten en bij het kopen bijv. een camera die de hele bouwplaats laat zien en waar de saveplek is.BTW: De SnapMap link die je geeft werkt niet. Deze link werkt wel: CODELocatie Locatie Bedank voor de link a en toe mislukt het mij nog wel eens Weet iemand hoe je zorgt dat er een auto spawnt nadat je een gebouw koopt? UPDATES: - Koop icon staat op een wat handigere plek zodat je bij de missies van avery er geen last van hebt. -Safe icon staat wat veiliger. -Flatbed geparkeerd. Missies Defence or Die: In deze missie moet je de bouwplaats beschermen tegen gangs (ik weet om eerlijk te zeggen nog niet welke) de gangs moeten uzi's en of mp5's hebben. Op het gebouw zitten onderander: -een sniper of 308 sniper (mensen die hier posten moeten maar kiezen) -health en armour pickups -een m4 Wanneer je de missie start word je gespawnd boven op het gebouw (het bovenste plateau) dan krijg je te zien dat de gangs de plaats bestormen als eenmaal alle gangs er zijn moet je ze dooschieten en proberen een busje met gangs te doden als dat gelukt is moet je terug naar de bouwplaats en in een marker stappen dan is je missie voltooid. Ik kan al redelijk goed scm modden maar missies maken is niet mijn beste ding dus ik zou graag hulp willen van een ervaren scm modder. Eventueel zou ik graag willen weten of ik de missie keep you're freinds close en/of gaurdian angels zou kunnen gebruiken voor deze missie. Verder ga ik even uitsnuffelen hoe ik gangs rond het bouwplaats laat lopen. Bewerkt: 15 april 2009 door danny18 Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Mooie mod Danny18! Tot nu toe ziet het er mooi uit, het zou ook leuk zijn als je de icons van het Link view appartement op hun oorspronkelijke plaats laat staan en nieuwe icons maakt voor de bouwplaats. Kutgw! Grtz Devanna Reageren
danny18 Geplaatst: 10 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Mooie mod Danny18!Tot nu toe ziet het er mooi uit, het zou ook leuk zijn als je de icons van het Link view appartement op hun oorspronkelijke plaats laat staan en nieuwe icons maakt voor de bouwplaats. Kutgw! Grtz Devanna Bedankt En over de link view icons ik weet wel ho je ze verplaats maar ik weet niet hoe ik er wat toevoeg of s dat bijna het zelfde. Truwens heb jij een beetje ervaring met missions scripten in vice city Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Mag ik van jouw weten hoe je die tekst hebt toegevoegd? Dat probeer ik namelijk ook te leren. Maar verder toppie gedaan. Reageren
danny18 Geplaatst: 10 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 (bewerkt) Ik ga nu het project even opnieuw beginnen alle missies zijn nu weg, ik gebruik nu de stripped script van sanny builder, ik ga wel weer alle dingen die er in zaten en er in kwamen komen er wel weer in. Het scripten van missies begin ik nu langzamerhand te snappen eventueele ideeen voor missies post ze hier. En mensen die eventueel een leuke naam voor mijn mod hebben post die want ik wist namelijk geen naam. Edit: ik en weer verder gegaan met mission builder ik vond sanny een beetje lastig. UPDATE!: Ik ga de lawyer missies varvangen en er bouwplaats missies van maken Ik heb het icon en de sphere al verplaat en veranderd hier twee foto's: Wel 1 probleem als ik in de sphere stap gebeurt er niks en als ik naar het oude pekje van de lawyer missies ga doen de lawyer missieshet wel. UPDATE!: Wanneer je de missie start word je gespawnd boven op het gebouw (het bovenste plateau) dan krijg je te zien dat de gangs de plaats bestormen als eenmaal alle gangs er zijn moet je ze dooschieten en proberen een busje met gangs te doden als dat gelukt is moet je terug naar de bouwplaats en in een marker stappen dan is je missie voltooid. Als je het busje moet laten exploderen word dit waarschijnlijk de route. Als het busje bij z'n bestemming is (op prawn island bij de drie villa's) is je missies gefaald Edit : De missie sphere werkt nu goed je kunt nu een missie starte Bewerkt: 15 april 2009 door danny18 Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Geplaatst: 18 maart 2009 (bewerkt) [...]Weet iemand hoe je zorgt dat er een auto spawnt nadat je een gebouw koopt? [...] Je kan volgens mij een auto laten spawnen door te controleren of de bouwplaats is gekocht en dan de auto laten spawnen. Bewerkt: 18 maart 2009 door Donald F. Duck Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 Je kunt natuurlijk altijd, indien je niet weet hoe je iets moet checken of zo, een variabele gebruiken. Zet hem op 0 voor het gebeurd, zet hem op 1 na het gebeurd. Al kan je in dit geval natuurlijk een cargenerator maken nadat je het gekocht hebt, dus na de code van het kopen. Daarna pas het saven doen. Reageren
danny18 Geplaatst: 19 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 (bewerkt) Je kunt natuurlijk altijd, indien je niet weet hoe je iets moet checken of zo, een variabele gebruiken. Zet hem op 0 voor het gebeurd, zet hem op 1 na het gebeurd.Al kan je in dit geval natuurlijk een cargenerator maken nadat je het gekocht hebt, dus na de code van het kopen. Daarna pas het saven doen Bedankt voor de reactie (dacht bijna dat ik deze topic net zo goed kon sluite) Maarja ik zou eens even kijken of het me lukt BTW bedoel je met cargenerator dit: 014B: $58 = init_parked_car_generator #Model -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at [X] [Y] [Z] angle [richting waar de auto naartoe wijst bv (45.0) 014C: set_parked_car_generator $58 cars_to_generate_to 0 Nog effe 1 ding waar moet je die cargenerator da precies neerzetten? ;-------------Mission 45--------------- ; Originally: (no description) :Label0BEB8B 03A4: name_thread "LNKVBUY" 0004: $ONMISSION = 1 ;; integer values 0001: wait 0 ms 0164: disable_marker $28C 030C: set_mission_points += 1 0169: set_fade_color 0 0 1 016A: fade 0 () 500 ms 01B4: set_player $PLAYER_CHAR frozen_state 0 (frozen) 03BF: set_player $PLAYER_CHAR ignored_by_everyone_to 1 (true) 03F4: 0 (clear) cars_can_be_damaged :Label0BEBCA 00D6: if 0 016B: fading 004D: jump_if_false £Label0BEC13 0001: wait 0 ms 00D6: if 0 8256: NOT player $PLAYER_CHAR defined 004D: jump_if_false £Label0BEC0C 0570: $28C = create_asset_radar_marker_with_icon 19 at $249 $24A $24B 018B: show_on_radar $28C 2 004F: create_thread ££Label0115EE 004E: end_thread :Label0BEC0C 0002: jump £Label0BEBCA :Label0BEC13 0570: $28C = create_asset_radar_marker_with_icon 19 at $249 $24A $24B 018B: show_on_radar $28C 2 004F: create_thread ££Label0115EE 0395: clear_area 1 at 306.5728 376.2928 range 12.1856 1.0 0055: put_player $PLAYER_CHAR at 306.5728 376.2928 12.1856 0171: set_player $PLAYER_CHAR z_angle_to 276.3156 02A3: toggle_widescreen 1 (on) 0169: set_fade_color 0 0 1 016A: fade 1 (back) 500 ms 015F: set_camera_position 241.4097 420.0691 10.388 0.0 0.0 0.0 0160: point_camera 242.141 419.4232 10.6071 2 :Label0BECAE 00D6: if 0 016B: fading 004D: jump_if_false £Label0BECD8 0001: wait 0 ms 00D6: if 0 8256: NOT player $PLAYER_CHAR defined 004D: jump_if_false £Label0BECD1 004E: end_thread :Label0BECD1 0002: jump £Label0BECAE :Label0BECD8 0004: $707 = 1 ;; integer values 0004: $518 = 1 ;; integer values 01E3: text_1number_styled "LNKVBUY" $28D 5000 ms 6 ;; Links View Apartment purchased: $~1~ 0529: unknown_add $28D to_money_spent_on_property_stats 0542: add_property 9 to_property_own_stats 0394: play_music 1 043C: unknown_set_game_sounds 0 0001: wait 2000 ms 00BC: text_highpriority "BUYSAVE" 3000 ms 1 ;; ~g~You can now save your game here when not on a mission. 0001: wait 3000 ms 015F: set_camera_position 313.6496 390.976 14.5314 0.0 0.0 0.0 0160: point_camera 313.0024 391.738 14.5534 2 00BC: text_highpriority "BUYGARG" 3000 ms 1 ;; ~g~You can also store vehicles in this garage. 02FA: garage $28F change_to_type 26 0001: wait 3000 ms 0169: set_fade_color 0 0 1 016A: fade 0 () 500 ms :Label0BED7F 00D6: if 0 016B: fading 004D: jump_if_false £Label0BEDAD 0001: wait 0 ms 00D6: if 0 8256: NOT player $PLAYER_CHAR defined 004D: jump_if_false £Label0BEDA6 043C: unknown_set_game_sounds 1 004E: end_thread :Label0BEDA6 0002: jump £Label0BED7F :Label0BEDAD 0373: set_camera_directly_behind_player 02EB: restore_camera_with_jumpcut 01B4: set_player $PLAYER_CHAR frozen_state 1 (unfrozen) 03BF: set_player $PLAYER_CHAR ignored_by_everyone_to 0 (false) 03F4: 1 (set) cars_can_be_damaged 02A3: toggle_widescreen 0 (off) 0169: set_fade_color 0 0 1 016A: fade 1 (back) 500 ms 0050: gosub ££Label0128AA 043C: unknown_set_game_sounds 1 0004: $ONMISSION = 0 ;; integer values 00D8: mission_cleanup 004E: end_thread 0051: return Deze mod is gestop omdat scripten voor mij te lastig is ik stort me maar op modeleren. Bewerkt: 15 april 2009 door danny18 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.