mrwhoopy Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 (bewerkt) Hoi Allemaal, ik heb een vraagje ik ben nu bij een missie voor je oom waar je eerst 5.000 euro moet halen, voor dat je aan de missie kan beginnen. Ik ben nu al 3 dagen bezig om 5.000 bij elkaar tehalen, mijn vraag is nu wat is de snelste manier om aan geld tekomen? alvast bedankt voor de info Bewerkt: 23 maart 2009 door mrwhoopy Reageren
GTA Haas Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Drugs dealen met een dealer. Daar kan je ook best veel mee verdiennen. Reageren
The Hulk Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Drugsdealen gaat inderdaad het snelst. Kijk gewoon op je Turf Map en kijk wat je het beste kan verkopen aan een bepaalde gang en waar je dat ook kan kopen zo maak je de meeste winst. Reageren
Svenie Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Je hebt het vast over de missie Carpe 'Dime'. In het begin dacht ik ook van hoe krijg je in godsnaam $5000 bij elkaar, maar zoals je misschien nog wel weet heb je 5 gram Coke zitten in het rode kistje in je safehouse. (uit de missie Tricks of the Triad) Deze heb je tegen een zeer goedkope prijs gekocht, wat inhoudt dat je ze met een enorme winst kan doorverkopen. Als je dit doet, zal je snel over de $5000 heen zitten, en krijg je daarbij een eerste Achievement wegens het verkopen van drugs met een winst van meer dan $2,000, de Silver safebox. Reageren
Cylas Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Ja dealen gaat het snelst maar je kan natuurlijk ook eerst het spel opslaan en dan heel veel gaan krassen. Dit kan als je geluk hebt veel geld opleveren (of andere leuke dingen). Cylas Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Ja dealen gaat het snelst maar je kan natuurlijk ook eerst het spel opslaan en dan heel veel gaan krassen. Dit kan als je geluk hebt veel geld opleveren (of andere leuke dingen). Cylas zou ik nie doen ga maar gwn drugsdealen verdient beter en sneller Reageren
nintendo5998 Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 ik heb het spel uit ma ik kan me ni herinere da ik kenny geld moest hoe heet die missie mss??? Reageren
SubaruFreak Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 als je gaat dealen beetje gaat kijken bij trade info kun je mooie deals maken ik heb nu 100k, dus drugsdealen heeft een hele tactiek Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.