Jump to content

Goedkeuring van systeem


joppie

Recommended Posts

Hey,

Als ik een pc heb samengesteld krijg ik van mensen te horen 'je moet dat en dat erin doen in plaats van die' of wat dan ook in die richting.

Dat wordt ik nu een beetje zat.

Daarom wil ik graag gewoon even weten of dit systeem goed is.

Werkt het allemaal met elkaar? Kan ik het dus gewoon zo bestellen, zonder dat er dingen niet werken als ik het binnenkrijg?

Volgens Alternate werkt het wel, dat heb ik gecheckt met de pc-builder.

Dus niet: Neem dat of dat...

Maar gewoon: Ja, dat werkt of nee, dat gaat niet werken.

Deal or No Deal?

ScreenShot001-1.jpg

Bij voorbaat dank. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Jap, dit systeem is goed genoeg om GTA IV te kunnen spelen ;) Je zou eventueel nog een andere voeding kunnen nemen (niet noodzakelijk). Het enige dat ik zou veranderen in is je optische drive. Ik zou deze veranderen in een Samsung SH233F.

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben het eens met hierboven, maar nog een dingetje. ik had zelf een Foxconn Moederbord en ik heb er slechte ervaringen mee(Hij was kapot toen ik hem ontving, ik kreeg een nieuwe thuisgestuurd die ook kapot was). maarja jij wilt alleen een goedkeuring en ik zeg ja,dat zal werken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb in de twee pc's hier in totaal 4 drives van LG, en ik moet zeggen dat ik er nooit problemen mee heb gehad. Het zijn zo goed als dezelfde als bij jou afgebeeld, alleen zijn de mijne al een jaartje oud. Kopen die handel :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...