Jump to content

Nicole Scherzinger signature

Miek

Recommended Posts

Beste leden,

Ik ben al een paar maanden weer actief met Photoshop. Zoals je waarschijnlijk al had opgemerkt, zoals aan mij huidige sig en de opkomende in dit topic, ben ik fan van Nicole en mag je je nog een heleboel sig's van haar verwachten. Ook kan je merken dat ik nu zeer graag met de smudge tool werk en ook hoofdzakelijk de ripples gebruiken en toepassen. Daarnaast heb ik ook het contrast toegevoegd en wat brightness. Vervolgens heb wat Gradient Maps en Photofilters toegevoegd.

Veel werk, als je bedenkt dat er in de uiteindelijke versie, die ik zo ga posten, wel 40 layers zitten (43 om precies te zijn). Special thanks voor Jay, NightFlower en Nstyle08Z die me hierbij hebben geholpen voor bijvoorbeeld bij Jay het effectje High Pass toe te voegen en NightFlower die al uitgebreid deze signature had gerate en tips gegeven. Ook Nstyle08Z alias Nikita stond al klaar om me te helpen en tips te geven. Maar het hoofdzakelijke heb ik echt gedaan, alleen de kleurencombinaties en effectjes zijn wat uiteengelopen door de mooie tips die ik kreeg. Bedankt aan deze mensen daarvoor!

Nu rest er mij alleen maar de signature te posten en jullie te laten raten. Op hoop van zegen.

NicoleScherzingersignatureNr2.jpg

Hou dit topic in de smiezen. Want als jullie allemaal gelijkaardige minpunten posten, pas ik die toe in de sig en post ik de hem weer, zodat jullie gerust verder kunnen raten. Deze signature is speciaal gemaakt voor een opkomend battle, dus eigenlijk is hij niet premade.

Bewerkt: door Miek
Delen op andere websites

Ik vind deze er wel goed uit zien. De render, tekst en achtergrond passen goed bij elkaar.

De render is goed ingeblend waardoor de signature een echte eenheid word.

Door de effecten die je erin hebt gestopt straalt de signature een rustig gevoel uit.

Ook de tekst past erbij hoewel die wel erg simpel is.

Ik vind de signature aan de rechterkant ook nog een beetje leeg.

8.3/10

Bewerkt: door Triads
Delen op andere websites

Goed gedaan, mooie render gekozen. Tekst is leuk, niet erg goed. Misschien kun je nog een gradient overlay met een opacity van 30% er overheen doen. Maar wat heb je met de smudge layers gedaan? Rechts van de render lijkt het een beetje wazig. En voeg nog een Sharpen layer toe, met een opacity van 40%.

Delen op andere websites

Je signature is geslaagd. Maar als je de rechterkant vergelijkt met de linkerkant, dan zie je dat er meer plaats is aan de rechterkant en daar is het ook leger. Misschien zou je Nicole wat meer naar rechts plaatsen zodat het ongeveer in het midden staat van je signature. Ik zou die geel-oranje gloed, links van onder ook proberen te maken aan de rechterkant. Ik zie dat je wit hebt gebrusht van links alsof het een spotlight is. Misschien kan je dat ietsje minder licht maken en de Burn Tool gebruiken voor de schaduwen en de Dodge Tool of een andere om de lichte plaatsen nog wat te verlichten. Maar ik denk niet dat het noodzakelijk is bij deze signature. De tekst is geslaagd, alhoewel hij vrij simpel is. Die zwarte randjes links en rechts, je moet ze proberen zo gelijk mogelijk te maken, bijvoorbeeld dat het links niet 50% minder is dan zwart. Je hebt het ook mooi ingeblend, niet te weinig en niet te veel. Ik weet niet als deze rate je zal helpen met deze signature of in de toekomst, maar het is het proberen waard, wie weet komt er nog wat goeds van, van andere signature in de toekomst. KUTGW! :tu:

Delen op andere websites

Ik zal hem is raten:

FONT.png Lettertype: 9,83333333333333

• Plaatsing: 10
  • Face: 10
  • Kleur: 9,5

RENDER.png Render: 8,33333333333333

• Plaatsing: 8
  • Mooiheid: 8
  • Ingeblend: 9

BORDER.png Border: 8,75

• Stijl: 9
  • Dikte: 8,5

COLOR.png Kleur: 8,75

• Stijl: 8
  • Verdeling: 9,5

BACKGRND.png Achtergrond: 9

EFFECTS.png Effecten: 10

OTHERS.png Overige: 8

BNSPNTS.png Bonuspunten: 5

COMMENTS.png Commentaar:

In het geheel een heel mooie signature.Ik vind de tekst het beste.

TOTAAL: 8,458333

Aantal sterren & Rank: 4stars.PNGRANK4.png

INFO.pngGerated met FKRSICON.png FlitskikkerRateSystem For Signatures

:cya:

Corneria

Delen op andere websites

Bedankt Triads, Forumrunner, Nikita en Corneria. Het doet me deugt, dit commentaar!

Ik heb even jullie tips opgevolgt; in die zin dat ik ook nog een paar dingen heb toegevoegd. Ik heb onder andere een nieuwe PhotoFilter aan de rechterkant van de signature toegevoegt, zodat het wat meer meegaat met de ander kant. Ook heb ik zoals Forumrunner mij als tip meegaf, de layer gedupliceert, Apply Image en Sharpen. De layer heeft een opacity van 30%. Daarmee post ik nu het nieuwe resultaat :)

NicoleScherzingerSmudge2copy.jpg

Op zich niet veel veranderd. Meer tips zijn van harte welkom!

Bewerkt: door Miek
Delen op andere websites

op zich een leuke sig. Het licht is goed geplaatst en geeft een mooie shine. Maar voor 43 layers vind ik dit wel wat een mager resultaat.

43 Layers is nog aardig weinig voor zo'n mooi resultaat vind ik. Jij maakt zeker altijd signature's met vier layers : Lege achtergrond, Brushes, Tekst en border. Nee, 43 is niet veel.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...