Beagle Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 (bewerkt) ObjectFun! is een cleo3 script waarmee je verschillende objecten kan plaatsen. het begon als een developer tool, maar release deze versie alleen voor de fun. Bij volgende versies komen meer opties voor de lol, maar ook om handig de hoek en coördinaten van het object te zien, zodat je het gemakkelijk in je eigen script kan gebruiken (daarvoor had ik het origineel gemaakt).Hoe het werkt. Het is, in deze versie (0.3) erg simpel. Je hebt een aantal controls:Hoofdmenu: Knop functie F7 Open bouw modus ENTER Verlaat bouw modus UP/DOWN Omhoog/omlaag LEFT/RIGHT Draaien W/S Vooruit/achteruit A/D links/rechts N/B Volgende/vorige SPACE Plaatsen DELETE Verwijderen O Andere modellen C Collisie Detectie AAN/UIT Scale Modus: Knop functie L Open scale modus UP Groter maken DOWN Kleiner maken SPACE OK ENTER Cancel Wat je nodig hebt. Cleo3.Installatie. Zie de handleiding in het pakket.Versie 0.4: De nieuwe functies ...Download 0.2 en 0.3:-Hier.Screens & Vids. Dit filmpje is van 0.1!-Screens 0.1-Screens 0.2-Screens 0.3Ik hoop dat jullie 'm eens uitproberen, ik zou graag commentaar en suggesties horen! naar het idee en met toestemming van DYOM. Bewerkt: 14 september 2009 door Beagle Reageren
Bayside Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 Haha, briljant Zal hem straks eens uittesten Reageren
Beagle Geplaatst: 1 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 (bewerkt) Bedankt! Ik zat even verder te bladeren... En toen dit neergezet... oftewel dit: Random zooi... Probeerde mooie dubbele deuren te maken, maar vergeten om ze te spiegelen. Dan krijg je dit... Verbeterde versie... Voor de vegetariërs... Fail... Random... Ik sta er van versteld wat er allemaal in staat Edit: Oeps... Bewerkt: 1 augustus 2009 door Beagle Reageren
Remi-X Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 W00t, dat is nice gedaan beagle Hoe zorg je voor de object ID's? Zoals ze in de IPL gedefineerd staan? Object ID 8040 is dus ook een parkeerplaats in jouw mod? Dat met die schans voor die auto's is lol Of je moet de weg versperren dat auto's een andere weg moeten nemen, en zo het water in rijden En over dat 'Fail' plaatje. Welk object ID is dat, die parachute cirkel? Ik heb ook nog wel een paar ideeën, misschien weet je de MTA Map Editor hiermee te pwnen since '09 -Z as draaien met muiswieltje -CTRL+Pijltjestoetsenn om zijn X en Y as draaien -Als de objecten niet op Object ID zijn gemaakt, zou je dat nog kunnen maken, dat je zelf een object ID kan invoeren, of net als bij MTA overzichtelijke menu's hebt Reageren
Beagle Geplaatst: 1 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 (bewerkt) W00t, dat is nice gedaan beagle Hoe zorg je voor de object ID's? Zoals ze in de IPL gedefineerd staan? Object ID 8040 is dus ook een parkeerplaats in jouw mod? Bedankt De ID's staan gedefinieerd in de main.scm. Ik zal ook support voor buiten de SCM maken En over dat 'Fail' plaatje. Welk object ID is dat, die parachute cirkel? Uh, dat weet ik niet uit mijn hoofd, maar om die ID op te zoeken; daar is deze mod voor In ieder geval moet je als je bij -1 bent terug gaan, een heel stuk terug en dan kom je de tas en die parachute met tas cirkel tegen. misschien weet je de MTA Map Editor hiermee te pwnen since '09 Jij snapt het! -Z as draaien met muiswieltje Helaas niet mogelijk met het muiswieltje Misschien als ik heel diep graaf in adressen van de computer, zoals je dat bij custom cheats doet, maar ik denk dat dat niet gaat lukken. -CTRL+Pijltjestoetsenn om zijn X en Y as draaien Dit wilde ik nog doen, was vergeten bij te zetten Ik zal het nog even melden. -Als de objecten niet op Object ID zijn gemaakt, zou je dat nog kunnen maken, dat je zelf een object ID kan invoeren, of net als bij MTA overzichtelijke menu's hebt Die zet ik op het lijstje Bewerkt: 1 augustus 2009 door Beagle Reageren
Crypteq Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 Het ziet er vet uit beagle! Misschien dat je later misschien alle objecten die er zijn beschikbaar maakt. KUTGW! Reageren
Beagle Geplaatst: 1 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 (bewerkt) Bedankt, je idee is toegevoegd Bezig met de nieuwste functie: Attach2car. Nog niet helemaal af Bewerkt: 1 augustus 2009 door Beagle Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 Haha, dit is geweldig. In combinatie met de gravity gun is het net Garry's Mod 11 alleen dan voor gta sa. Ga zo door Beagle! Reageren
MFCL Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Ziet er goed uit man zeker het idee van MTA af gehaald? Haha, dit is geweldig. In combinatie met de gravity gun is het net Garry's Mod 11 alleen dan voor gta sa. Ga zo door Beagle! Alleen gmod is 10x leuker dan GTA Reageren
Timske Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Haha, dit is geweldig. In combinatie met de gravity gun is het net Garry's Mod 11 alleen dan voor gta sa. Ga zo door Beagle! Inderdaad Misschien leuk als je een trekhaar aan een motor kan doen ofzo? Reageren
Beagle Geplaatst: 3 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Bedankt zeker het idee van MTA af gehaald? Neh niet echt, heb MTA nooit gespeeld Misschien leuk als je een trekhaar aan een motor kan doen ofzo? Ja? Een trekhaar? Nee, dit is helaas niet mogelijk. Wat ik me wel bedenk is, dat je voertuigen misschien aan elkaar kan koppelen? Anyway, -Heb nu het menu links verbeterd; het is nu een paneel, met twee kolommen. -Ik ga nu een menu maken om verschillende IDE's te selecteren (en main.scm). Bedankt voor de reacties allemaal Reageren
Remi-X Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 -Ik ga nu een menu maken om verschillende IDE's te selecteren (en main.scm). Nah, dat moet je juist niet doen. Je moet het op categorie sorteren, veel overzichtelijker. MTA Stijl pwnage Op MSN kan ik je wel een lijstje geven hoe MTA alles heeft ingedeeld, inclusief alle Object ID's. Geen extra werk dus voor jouw Reageren
MFCL Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Probeer eens zoon map caravan achter de auto te hangen Dat is echt lol Reageren
Beagle Geplaatst: 4 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Nah, dat moet je juist niet doen. Je moet het op categorie sorteren, veel overzichtelijker. Ja, dat ga ik dus doen Vegetatie, barrières, enzovoort. Reageren
Beagle Geplaatst: 4 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Update Er zijn nu al meerdere categorieën.... In het hoofdmenu staat de nieuwe optie: Other Models (Toets O). Dan kan je in het volgende menu uit andere categorieën kiezen. Laatste functie in dat menu is een verassing... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.