Big-Bear Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2006 (bewerkt) Hier is de rijd van de Blista CompactBLISTA 1900.0 2.1 5.5 1.9 0.0 0.0 0.2 70 0.8 0.75 0.54 5 170.0 20.0 F P 7.0 0.65 0 30.0 1.4 0.11 0.2 0.8 20000 0.25 -0.15 0.5 0.0 2 0 1 Het Blauwe getal is het gewich...Dit heeft niks te maken met de snelheid...Als je het heel zwaar maakt, en een wagen knalt tegen jouw een vliegt hij gewoon weg Het Roode getal beteken hoe snel hij maximaal kan Het groene getal is hoeveel km per seconden hij optrekt En de paarse F betekend Voorwielaandrijving je kan ook een 4 gebruiken...dat is een 4wielaandrijving (hij gaat dan veel harder) je hebt ook nog een R...dat is een achterwielaandrijving Tips: 1. Maak de Acceleratie nooit meer als de max. snelheid. Anders gaat de wagen slippen. 2. Het gewicht v/d wagen beinvloed de snelheid niet. Het zorgt er alleen maar voor dat je bij een botsing vrij goed op de weg blijft en niet van richting veranderd. 3. Bij een Voorwielaandrijving slipt de wagen helemaal niet. Alleen kan je heel moeilijk bochten maken. 4. Met een Vierwielaandrijving slipt de wagen vrij veel. suc6 By Flying Dutchman:Nog even een aanvulling: Met voorwiel aandrijving stuurt de auto juist heel makkelijk. Kijk maar naar de Admiral en de Blista Compact. Deze wagens zijn voorwiel aangedreven, en rijden zeer makkelijk. Je kunt ook testen of een wagen voorwielaandrijving heeft door stil te gaan staan en gas en rem tegelijk in te drukken. Bij achterwiel aandrijving zullen de achterwielen gaan slippen (burnout) en bij voorwielaandrijving hoor je alleen de moter draaien. En als je het gewicht van een motor of brommer op maximum zet (50000) kun je bijna niet meer vallen door een aanrijding met een auto. Deze Tutorial is gemaakt door Eclipse, maar aangezien er steeds meer mensen om vragen, heb ik hem even ge-quote, en opnieuwe gepost, veel succes ermee, en stel hier nog eventuele vragen. Bewerkt: 26 maart 2006 door Big Bear Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2006 LOL, er staan zelfs geen kleuren in, beter effe aanpassen met kleuren he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2006 Even kijken of die in de Master Tutorial List staat. Anders zet ik er hem even hernieuw in. EDIT: Ik heb hem tussen oude papieren. De tutorial terug gevonden. Volledig. Had hem in de tijd afgedrukt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 25 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2006 Was ik nog mee bezig slimpie Voorderest weet ik zelf ook niet, wat de andere variablen betekenen, maar hier zullen jullie vast wel wat aan heben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2006 Voor men zaterdag nacht doe ik nog even aan moderator werk: Hier is de complete turorial. Big Bear neem het over. En dan edit ik men post wel. --------------------------------------- Tutorial is gemaakt door Eclipse: Hoe kan je wagens opvoeren? Nouw hier is je antwoord: 1. Open de file handlig.cfg in jou datafolder met kladblok. 2. Je ziet veel verschillende regels. Voor elke auto 1. Als voorbeeld neem ik de regel van de blista compact: BLISTA 1900.0 2.1 5.5 1.9 0.0 0.0 0.2 70 0.8 0.75 0.54 5 170.0 20.0 F P 7.0 0.65 0 30.0 1.4 0.11 0.2 0.8 20000 0.25 -0.15 0.5 0.0 2 0 1 Ontleding: Het blauwe nummer is het gewicht van de wagen. Het rode nummer is de maximale snelheid van de wagen. Het groene nummer is de acceleratie van de wagen. Het paarse nummer geeft aan wat voor aandrijving de wagen heeft: 1. Als er een F staat heeft de wagen een Voorwielaandrijving 2. Als er een R staat heft de wagen een Achterwielaandrijving 3. Als er een 4 staat heeft de wagen Vierwielaandrijving. Verander wat je wil en sla het bestand op. Start nu Vice City. Tips: 1. Maak de Acceleratie nooit meer als de max. snelheid. Anders gaat de wagen slippen. 2. Het gewicht v/d wagen beinvloed de snelheid niet. Het zorgt er alleen maar voor dat je bij een botsing vrij goed op de weg blijft en niet van richting veranderd. 3. Bij een Voorwielaandrijving slipt de wagen helemaal niet. Alleen kan je heel moeilijk bochten maken. 4. Met een Vierwielaandrijving slipt de wagen vrij veel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2006 Nog even een aanvulling: Met voorwiel aandrijving stuurt de auto juist heel makkelijk. Kijk maar naar de Admiral en de Blista Compact. Deze wagens zijn voorwiel aangedreven, en rijden zeer makkelijk. Je kunt ook testen of een wagen voorwielaandrijving heeft door stil te gaan staan en gas en rem tegelijk in te drukken. Bij achterwiel aandrijving zullen de achterwielen gaan slippen (burnout) en bij voorwielaandrijving hoor je alleen de moter draaien. En als je het gewicht van een motor of brommer op maximum zet (50000) kun je bijna niet meer vallen door een aanrijding met een auto. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onovase Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2006 (bewerkt) Hoe moet het bij San andreas ? EDIT: srry voor deze topicbump , had er niet op gelet :$ :$ Bewerkt: 13 mei 2006 door onovase Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2006 Ik denk dat het ongeveer het zelfde is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 13 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2006 Het is helemaal hetzelfde, ik weet niet zeker maar volgens mij was deze Tutorial op SA gebaseerd, maar het is al zo lange tijd geleden dat ik deze gebruikt heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Special Car Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2006 Maar Ik denk tot ik het allemaal wel snap want ik wil et ook graag leren maar waar open je diej god god god verredomme handeling en HOE?! LEG PLZ HEEL DUIDELIJK UIT! Alvast Bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2006 (bewerkt) Je moet het bestand handling.cfg openen met kladblok. Dit bestand staat in de map *\Rockstar Games\GTA San Andreas\data. Klik op het bestand met je rechtermuisknop, en dan ''Openen met'' Kies dan kladblok. Nu zie je heel veel cijfertjes die je kan gaan editen. Als je klaar bent sla je het op met bestand, save. Greetz Wazuup Bewerkt: 14 mei 2006 door Wazuup Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Special Car Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2006 Thx Eindeliijk Snapk Het Thx He en ajuuus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2006 maar in GTA SA is er nog iets extra hoor, de hydraulics, maar alleen weet ik de code niet zo goed, (ik dacht ervens op einde van de regel cijfers!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
noedel Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2006 En als je het gewicht van een motor of brommer op maximum zet (50000) kun je bijna niet meer vallen door een aanrijding met een auto. Hehe, als je het gewicht van een motor te zwaar maakt, dan vallen ze steeds op hun zij door hun gewicht... De mensen die passeren op straat vallen dan telkens van hun motor, en jijzelf ook als je erop springt Dit effe terzijde Greetzzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
repsollenny Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2007 wat is de maximum snelheid? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.