rems GTA Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 (bewerkt) Ga naar het Easter Bay Airport in San Fiëro......... Als je even rond kijkt zie je bij de radio toren ( ongeveer in het midden ervan ) een splinter nieuwe Super GT staan ( meestal geel ). Meestal is de auto op slot, maar druk even op, rondje-boven-L1-L2-beneden-R1-L1-L1-links-links-kruisje en vervolgens op driehoekje , om een stuntplane te krijgen. ( als je geen zin heb om die code te doen pak je gewoon een dodo of iets dergelijke. ) Nou...vlieg net zo ver van het airport weg, zodat je het niet meer ziet. Ga nu terug, en land vlakbij de radiotoren. Stap uit en loop naar de Super GT.......... Hij is nu wel open! Veel rij plezier Dit werkt hééél soms ook met ''Wheels Arch Angels'' Sommige auto's kunnnen er niet in, maar doe dan gewoon het zelfde als hierboven. Dan kan de auto er wel in ( Het is mij nog niet gelukt ) PS: Vind je nog zo'n snelle coole auto bijv: Turismo? doe dan gewoon het zelfde. ( Meestal is hij dan gaat hij dan open ) Bewerkt: 20 juli 2006 door rems GTA Reageren
Lord of War Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Je moet niet zo ver zoeken hoor, wel leuk dat je dat hebt gevonden. Die 'Super GT' staat namelijk ook bij de rijschool. Reageren
rems GTA Geplaatst: 15 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Maar die staat toch ook op slot? En dat is een uranus volgens mij Reageren
Typhoon Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Maar die staat toch ook op slot?En dat is een uranus volgens mij Nee dat is wel een Super GT, en die staat niet opslot, de Super GT zal daar spawnen als je de Driving School gehaald hebt: # Als je op alle onderdelen minimaal brons hebt zal de Super GT op de parkeerplaats naast de Driving School staan.# Als je op alle onderdelen minimaal zilver hebt zal de Bullet op de parkeerplaats naast de Driving School staan. # Als je op alle onderdelen minimaal goud hebt zal de Hotknife op de parkeerplaats naast de Driving School staan. Dus je kan gewoon in die Super GT zonder moeilijkheden, maar je moet dus wel minimaal brons op alle onderdelen van de rijschool hebben. Reageren
Samurai Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Ga naar het Easter Bay Airport in San Fiëro.........Als je even rond kijkt zie je bij de radio toren ( ongeveer in het midden ervan ) een splinter nieuwe Super GT staan ( meestal geel ). Meestal is de auto op slot, maar druk even op, rondje-boven-L1-L2-beneden-R1-L1-L1-links-links-kruisje en vervolgens op driehoekje , om een stuntplane te krijgen. ( als je geen zin heb om die code te doen pak je gewoon een dodo of iets dergelijke. ) Nou...vlieg net zo ver van het airport weg, zodat je het niet meer ziet. Ga nu terug, en land vlakbij de radiotoren. Stap uit en loop naar de Super GT.......... Hij is nu wel open! Veel rij plezier PS: Vind je nog zo'n snelle coole auto bijv: Turismo? doe dan gewoon het zelfde. ( Meestal is hij dan gaat hij dan open ) Ja, erg leuk trukje. Maar zodra je in san fiero kan is hij open dacht ik. Reageren
rems GTA Geplaatst: 15 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 (bewerkt) Ja, klopt Dat is met meerdere wagens en vliegtuigen zo. Neem nou als voorbeeld de AT-400. ( dat mega vliegtuig in de hangaar in Las Venturas.) De garage gaat alleen naar beneden als je daar mag komen. ( zonder 4 sterren ) Het werkt verder ook niet met codes. bijv geen politie. Je moet er wel mogen komen Bewerkt: 15 juli 2006 door rems GTA Reageren
Jarno Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Ehm... Dit is toch geen EE? Is hier iets grappigs op te vinden? Dit is meer een fout in het spel. Reageren
rems GTA Geplaatst: 15 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Ik weet nog wel iets leuks. Ga naar Bleuberry Acres, ( links bovenin Los Santos ) per vliegtuig, motor, auto, wat je maar wilt! Als je er maar komt Eenmaal aangekomen bij die boerderij, zie je overal korenvelden. In die korenvelden rijden Combine Harvesters met trackers er omheen. Ik denk dat je al vaak genoeg hebt geprobeerd om een Combine Harvester te bemachtigen, maar zonder succes .Ik denk dat je hem vaak genoeg hebt hyjacked maar de deur zit op slot! Nou jongens en meisjes....Stop met proberen want ik heb de oplossing gevonden! Ga voor een CH staan. ( kijk uit dat ze je niet overrijden ). Pak een sniper ( of en ander wapen, sniper is nu het best ), en richt op het hoofd van de bestuurder....en schiet! De boer zal nu ( zonder hoofd ) uit de deur vallen:) Ga er in en rijden maar! ( Doe je wel voorzichtig ) Hieronder de tekst zie je een plaatje van een Combine Harvester Wil je nog niet weten wat dat is, http://nl.wikigta.org/index.php/Combine_Ha..._San_Andreas%29[/img] Ehm... Dit is toch geen EE? Is hier iets grappigs op te vinden? Dit is meer een fout in het spel. Ja, maar een EE is ook zo iets toch? Het is in ieder geval grappig en leuk uit te vinden. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 (bewerkt) Nee dat is wel een Super GT, en die staat niet opslot, de Super GT zal daar spawnen als je de Driving School gehaald hebt:# Als je op alle onderdelen minimaal brons hebt zal de Super GT op de parkeerplaats naast de Driving School staan.# Als je op alle onderdelen minimaal zilver hebt zal de Bullet op de parkeerplaats naast de Driving School staan. # Als je op alle onderdelen minimaal goud hebt zal de Hotknife op de parkeerplaats naast de Driving School staan. Dus je kan gewoon in die Super GT zonder moeilijkheden, maar je moet dus wel minimaal brons op alle onderdelen van de rijschool hebben. Hij bedoelt die Super GT op het vliegveld van San Fierro, naast de verkeerstoren, dus niet de Super GT bij de Driving School. ---- Wel leuk gevonden, maar of je er ook echt wat aan hebt? Ik vind de Super GT sowieso niet echt een fijne auto en er zijn ook andere plekken waar je hem ook kunt krijgen, maar nogmaals: Goed gevonden Ja, maar een EE is ook zo iets toch? Het is in ieder geval grappig en leuk uit te vinden. Het is wel leuk, maar niet de manier van grappig zoals bij een EE. Een EE is bijvoorbeeld een grapje van de makers of iets anders dat ze expres er in hebben gezet. Meestal is zoiets dan goed verborgen. In dit geval denk ik niet de Rockstar het er expres in heeft gezet en het is ook geen grapje. Het is wel goed verborgen, maar dat alleen maakt geen Easter Egg. Bewerkt: 15 juli 2006 door Piet-Herr Reageren
rems GTA Geplaatst: 15 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 (bewerkt) En vind je de Turismo wel lekker rijden? Ik zelf vind de Super GT net iets te snel om door de bocht te driften. Nee, geef mij die Turismo maar...Yihaaaaa Als je hier op klikt ,krijg je een link te zien van een Turismo. http://nl.wikigta.org/index.php/Turismo_%2..._San_Andreas%29 Bewerkt: 15 juli 2006 door rems GTA Reageren
rems GTA Geplaatst: 15 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 (bewerkt) Oke..zucht........... Naar aanleiding van Piet-Herr ga ik nu wel een ''Easter egg'' zeggen Ik weet niet of hij al ontdekt is maar toch......... Ga naar Las Venturas naar het woestijn gebied, ergens in de buurt van Octane-Springs. ( denk ik ) Vind een paar boortorens ( van die oliegravers ) en ga naar een grote rots ergens in de buurt ervan. Je ziet daar een cactus in de vorm van ( laten we het netjes houden ), van het mannelijk geslacht! lol! ( sorry voor dubbel posten, maar ik had een brandende Easter Egg . Mijn excuses) Bewerkt: 15 juli 2006 door rems GTA Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Rems GTA: ga naar WikiGTA (==> hier <==) en bekijk daar alle aanwezige Easter Eggs...dat bespaart je een hoop posts die voor niemand van waarde zijn omdat we ze vrijwel allemaal al kennen. Ook in dit deel van het forum: KLIK vind je heel veel EE en verwijzingen in het spel. Graag eerst kijken en dán pas posten de volgende keer...... Reageren
Typhoon Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Hij bedoelt die Super GT op het vliegveld van San Fierro, naast de verkeerstoren, dus niet de Super GT bij de Driving School. Dat weet ik ook wel Piet Herr, maar kijk de post boven mijn gequote post, daar gaf ik antwoord op Reageren
gta dylan Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 eum... als ik die super gt zie en die is op slot laat ik die ook op slot. maar ik zie niet echt in wat dit met easter eggs te maken heeft. Reageren
rems GTA Geplaatst: 17 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Lees eerst even goed! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.