Jelle Leone Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2006 Ik heb gta maar ik kan geen helis vliegtuigen of fietsen vinden. kAN IEMAND OP EEN KAARt laten zien waar die zijn ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2006 De Fiets kan je vinden bij Café Robina. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Antonio Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2006 De Fiets kan je vinden bij Café Robina. Zeg dan ook ff waar dat is... op een kaart Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2006 Gewoon in Little Havana en dan tegenover Café Robina dat is bij die eerste bocht in het westen maar kan ik niet zeggen en ik heb geen kaartje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Preddy Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2006 (bewerkt) Café Robina: (Twijfel zelf een beetje want van bovenaf ziet het er toch anders uit ) Bewerkt: 8 november 2006 door Preddy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2006 Speciaal voor Jelle Leone de exacte vindplaats voor een BMX bij Café Robina: Klik op de afbeelding voor de vergroting! Ik wens je veel succes verder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Antonio Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2006 Speciaal voor Jelle Leone de exacte vindplaats voor een BMX bij Café Robina: Klik op de afbeelding voor de vergroting! Ik wens je veel succes verder. oke thnx, weeet ik dat ook meteen Kan iemand ook vertellen of je al met de jetski kan op het 1e eiland? en waar hij is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0ry Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2006 hier is een watervliegtuig en hier een waterscoeter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Isafdar Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2006 (bewerkt) Is er ook een heli? Op het eerste eiland Bewerkt: 8 november 2006 door Isafdar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Antonio Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2006 hier is een watervliegtuig en hier een waterscoeter Waterscooter kan dus alleen als je op het 2e eiland kan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0ry Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2006 Is er ook een heli?Op het eerste eiland jaa er is ook een heli in het vleigtvelt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Isafdar Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2006 (bewerkt) Is er ook een heli? Op het eerste eiland jaa er is ook een heli in het vleigtvelt Oke ff kijken. Uhm waar ongeveer? Bewerkt: 8 november 2006 door Isafdar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cyg.BE Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2006 ik kan ni custom tracks gebruike, hij zegt altijd al ik wil converteren naar psp: select game en daar staat LCS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2006 Je kan met de Rockstar Custom Tracks gewoon de nummers converteren zoals je dat deed bij GTA Liberty City Stories. Als je liedjes hebt geconverteerd naar GTA Liberty City Stories, dan zou er in jouw map "SAVEGAME" (op jouw PlayStation Portable) een map moeten staan genaamd "ULUS10041CUSTOMTRACKS". Hier staan dan de nummers in die jij naar GTA Liberty City Stories hebt geconverteerd. Maak nu in dezelfde map ("SAVEGAME") een nieuwe map aan, die je "ULES00502CUSTOMTRACKS" noemt (het moet per se "ULES00502S92F0" zijn, want dit is de folder-code van GTA Vice City Stories). Converteer nu gewoon de nummers via de Rockstar Custom Tracks zoals je altijd al gedaan hebt, dan zullen ze nog altijd in de GTA Liberty City Stories folder belanden, maar dan zet je ze in de nieuwe map die je aangemaakt hebt (voor de duidelijkheid: de nieuwe map moet "ULES00502CUSTOMTRACKS" heten!). Als het goed is zou je nu je eigen nummers in GTA Vice City Stories moeten kunnen beluisteren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jelle Leone Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2006 Heel erg bedankt want ik kom ze eerst echt niet vinden ik ga het zo snel mogenlijk proberen ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.