remco_17 Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 hey allemaal, Heeft iemand tips voor mij over hoe ik 'CJ's' longcapaciteit snel omhoog kan krijgen? ik weet dat ik daarvoor moet duiken, maar zijn er 'speciale trucjes' ofzo voor om het snel omhoog te krijgen? greetings Reageren
Froodooo Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 Nee, er zijn na duiken verder geen trucjes meer om je longcapaciteit te verhogen. Maar maak je maar geen zorgen. Ik neem aan dat je het moet doen voor de missie van Woozie. Als je gewoon lekker een kwartiertje à twintig minuten duikt, dan lukt het wel. Er is wel een cheat voor. maar ik weet alleen degene voor de PS2: PS2: Onder, Links, L1, Onder, Onder, R2, Onder, L2, Onder Reageren
Typhoon Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 (bewerkt) Die mogelijkheid is er alleen met cheats, ik zie dat je het GTA SA op de pc hebt, ik raad je dan aan om de cheat "CJ kan niet meer verdrinken" cheat te gebruiken (CVWKXAM). Deze cheat zorgt er dus niet voor dat je long capaciteit omhoog gaat, maar het zorgt er wel voor dat je niet kan verdrinken. Hierdoor word veel tijd bespaart, je kan namelijk zo lang onder water gaan als je wilt, hierdoor hoef je dus niet steeds naar boven te duiken en is je long capaciteit balkje sneller vol. Je kan het ook doen met behulp van een trainer, de trainer die ik voor je gevonden heb heeft meer dan 151 functies, met onder andere max longcapaciteit, max driving skills, 100% cheat, en een carspawner, naast die cheats zijn er nog meer dan 100 andere functies om uit te proberen. De trainer is hier (druk op Общий FTP / Public FTP) te downloaden. Succes! EDIT: @Vwo'er, te laat zijn is leuk hé Bewerkt: 21 november 2006 door Typhoon Reageren
.Timothy Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 (bewerkt) Dit zijn alle cheats: PC: CVWKXAM PS2: Down, Left, L1, Down, Down, R2, Down, L2, Down XBox: Down, Left, Left Trigger, Down, Down, Black, Down, White, Down Er is wel een trucje: Probeer zo lang mogelijk onder water te blijeven; wacht tot je balkje bijna op is. EDIT: Te laat..... Bewerkt: 21 november 2006 door VWO-er Reageren
Rivel Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 Hallo allemaal! Bij de missie die je in mijn topicnaam vind Moet je een goed zwemlevel hebben Maar hoe krijg je deze snel? Of kan iemand me een mod geven die je een snelle zwemlevel geeft? Ik speel wel zonder cheats! Help mij! liefs, Rivel >>> Door Dutchy3010: Samengevoegd met een topic dat over hetzelfde gaat en ook vandaag is aangemaakt...<<< Reageren
Typhoon Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 Hey welkom op het forum Rivel Je moet voor deze missie 20% Lung Capacity hebben, dit kan je alleen door onder water te gaan zwemmen. Je moet dit vaak doen, dus steeds naar beneden duiken en dan zwemmen tot je balkje van lucht op is. Dan zwem je dus naar boven en wacht je tot het vol is, zo ga je dus ongeveer 15 minuten door. Als het goed is heb je dan genoeg en kan je de missie doen. Een snellere manier is er helaas niet, met cheats natuurlijk wel. Ik heb het net in een ander topic uitgelegd, ik zal het stukje even voor je kopiëren: Die mogelijkheid is er alleen met cheats, ik zie dat je het GTA SA op de pc hebt, ik raad je dan aan om de cheat "CJ kan niet meer verdrinken" cheat te gebruiken (CVWKXAM). Deze cheat zorgt er dus niet voor dat je long capaciteit omhoog gaat, maar het zorgt er wel voor dat je niet kan verdrinken. Hierdoor word veel tijd bespaart, je kan namelijk zo lang onder water gaan als je wilt, hierdoor hoef je dus niet steeds naar boven te duiken en is je long capaciteit balkje sneller vol. Je kan het ook doen met behulp van een trainer, de trainer die ik voor je gevonden heb heeft meer dan 151 functies, met onder andere max longcapaciteit, max driving skills, 100% cheat, en een carspawner, naast die cheats zijn er nog meer dan 100 andere functies om uit te proberen. De trainer is hier (druk op Общий FTP / Public FTP) te downloaden. Bekijk het topic hier. Er is bij mijn weten geen mod hiervoor, maar met de trainer worden cheats niet geteld, je ranking zal dus niet dalen. Als je nog meer wilt weten kan je het hier vragen, of je kunt de Zoekfunctie gebruiken! Succes en nog veel plezier op het forum! Ik zie net dat Dutchy het heeft samengevoegt, ik post het orgineele verhaal voor het andere topic nog wel. Reageren
Advancegta Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 (bewerkt) Hallo allemaal!Bij de missie die je in mijn topicnaam vind Moet je een goed zwemlevel hebben Maar hoe krijg je deze snel? Of kan iemand me een mod geven die je een snelle zwemlevel geeft? Ik speel wel zonder cheats! Help mij! liefs, Rivel >>> Door Dutchy3010: Samengevoegd met een topic dat over hetzelfde gaat en ook vandaag is aangemaakt...<<< Lees aller eerst hierboven, daar wordt het al uitgelegd, maar dat kon jij natuurlijk niet weten aangezien het een samengevoegd Topic is. Zoals Typhoon al zegt moet je gewoon even de tijd nemen om te gaan duiken en langzaam maar geleidelijk gaat de capactiteit omhoog. Helaas bestaat hier geen mod voor naar mijn weten. Je moet voor deze missie 20% Lung Capacity hebben, deze informatie vind je linksbovenin je beeldscherm op het moment dat je skill weer omhoog gaat. Al te veel tijd zal het ook weer niet innemen dus is een Mod zowiezo een beetje overbodig. Edit: Er is dus wél een Mod voor, maar eerlijk gezegd zou ik hem niet graag downloaden gezien de taal van de site. Bewerkt: 21 november 2006 door Advancegta Reageren
Typhoon Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 Er is dus wél een Mod voor, maar eerlijk gezegd zou ik hem niet graag downloaden gezien de taal van de site. Er is niks mis met de site, dit is alleen een Russische GTA site, normaal had ik de GTAInside downloadlink gegeven, jammer genoeg deed hij het niet. Het probleem is verholpen, je kan de trainer alsnog hier downloaden. (2e in de lijst) Hier hoef je niet over te twijfelen, hij is van goede kwalitieit en bevat geen virus/spyware. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.