Jump to content

Empire Building

Fre

Recommended Posts

Ik heb nu een paar gebouwen veroverd maar deze worden de hele tijd aangevallen waardoor ik niks anders meer kan doen dan verdedigen. Stoppen deze aanvallen ooit? Moet ik eerst alle gebouwen (van een bepaalde gang) veroveren? Kan ik mensen op wacht zetten die in mijn plaats verdedigen?

Delen op andere websites

Ik heb nu een paar gebouwen veroverd maar deze worden de hele tijd aangevallen waardoor ik niks anders meer kan doen dan verdedigen. Stoppen deze aanvallen ooit? Moet ik eerst alle gebouwen (van een bepaalde gang) veroveren? Kan ik mensen op wacht zetten die in mijn plaats verdedigen?
Na een paar aanvallen stopt het gewoon. Als ik wordt aangevallen ga ik meestal snel in een taxi zitten en taxi missies aanzetten, want dan is het meteen over. (kan ook met andere missies) En nee, je kan niet mensen op wacht zetten, maar je kan wel zelf mensen zoals in SA meenemen. Bewerkt: door Insanity Prawn Boy
Delen op andere websites

Gewoon verder gaan met de story-mode en het is over...

de "choboes" plege zelfmoord in de story mode :D grappig filmpje, daarna vallen die je in ieder geval niet meer aan ;)

dit zijn overigens alleen de cholos die stoppen met aanvallen, de bikers en de sharks doen gewoon verder met aanvallen ( en je proberen nog steeds om te leggen) :D

ps: de cholos zijn er nog steeds na de storyline (zoek maar eens goed) :bonk:

Delen op andere websites

Na een paar aanvallen stopt het gewoon. Als ik wordt aangevallen ga ik meestal snel in een taxi zitten en taxi missies aanzetten, want dan is het meteen over. (kan ook met andere missies) En nee, je kan niet mensen op wacht zetten, maar je kan wel zelf mensen zoals in SA meenemen.

Hé, bedankt voor de tip ! De vorige keer zat ik gelukkig in een helicopter, zodat ik vlug ter plaatse was, maar toch was ik dood. :N

Delen op andere websites

Hé, bedankt voor de tip ! De vorige keer zat ik gelukkig in een helicopter, zodat ik vlug ter plaatse was, maar toch was ik dood. :N

Jammer, maar de truuk is dus zoals hierboven al gezegt is snel een missie doen ofzo. Wat je ook kan doen is afwachten. Ik heb al een paar meegemaakt dat ik niet kwam en dat de guards iedereen doodschoten en toen ik op me kaart keek was het gebouw nog helemaal heel. Maar het kan natuurlijk mis gaan, maar ook dit is niet erg. Je gaat in het gesloopte gebouw en loopt naar het prikbord waar je je gebouw normaalgesproken kan uitbouwen en een andere businnes kan kiezen. Voordat je het normale menu krijgt, krijg je nu eerst een vraag: ''repair your building for $500?''. Die $500 stelt niks voor bij wat ik normaal gesproken aan Empire Earnings verdien en het kost slechts een paar minuten.

Delen op andere websites

Dit meen je niet ?? Zo wordt het niet meer leuk !

ja helaas wel :-( dus een gouden tip:

Speel eerst het spel volledig uit op de empire building na, en doe de empire building als laatste !

Het is wel nodog voor de 100%

Gelukkig had ik even een backup savegame gemaakt van voordat ik alles ging veroveren.

Je kan natuurlijk wel alle gebouwen van 'The Chulo's' overnemen ;)

Delen op andere websites

• 2 weken later...
Stoppen die aanvallen ook niet zodra je alle 30 gebouwen hebt?

ik heb er nu 30/30 en ik word nog steeds aangevallen. :S

ja, dat had ik ook eerst maar ik kan jullie allemaal geruststelen dat als je alle 30 heb, eerst eventjes wordt aangevallen en daarna niet meer. @bassiej26: sluit je psp even af (eerst saven) en start weer op dan zie je dat je niet meer wordt aangevallen.

en dat van empire building als laatste is dus niet nodig en Big Boss hoeft geen e-mail te verzenden.

(we willen R* toch niet storen tijdens het maken van gta IV ;)

MASTERMIND :D

Delen op andere websites

• 4 weken later...

jah je hebt altijd wel mensen van je gang die daar blijven

>>> Door SummerBase: Je bumpt een topic van een maand oud, terwijl het antwoord reeds gegeven is. Gelieve geen topics onnodig te bumpen. Lees er ook nog even de ForumFAQ > Wat is topicbumpen? op na!<<<

Delen op andere websites

• 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...