BangBros Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Mensen ik heb een nieuw topic gemaakt omdat ik toch even wat wil vragen.. als je GTA SA opstart he... dan hoor zo'n muziek alleen dat hoor je tijdens het laden ook ik wil graag weten van wie die nummer is? Reageren
Juju Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Dat is niet van iemand, dat is de San Andreas Theme Song. Die kan je alleen maar via programma's krijgen, maar daar mag ik 't niet over hebben . Reageren
Thundercover Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Je kan het intro ook buiten SA bekijken. Kijk in je SA map, daar staat het in de map Movies ofzo. Dan kan je toch nog genieten van het liedje zonder SA op te starten. Reageren
BangBros Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Je kan het intro ook buiten SA bekijken. Kijk in je SA map, daar staat het in de map Movies ofzo. Dan kan je toch nog genieten van het liedje zonder SA op te starten. Kan het AUB iets duidelijker ? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Dat liedje kan je volgens mij alleen in film vorm krijgen. Je kan dus de hele intro kijken. Ga naar ../../Progam Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Movies. Klik dan het bestand 'GTAtitles''aan, als het goed is moet je nu de intro van San andreas door je luidsprekers horen. Reageren
Advancegta Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 (bewerkt) Je kan het intro ook buiten SA bekijken. Kijk in je SA map, daar staat het in de map Movies ofzo. Dan kan je toch nog genieten van het liedje zonder SA op te starten. Kan het AUB iets duidelijker ? Is het ook goed als ik het iets duiddelijker uitleg? Allereest klik je op Start en vervolgens op Deze Computer. Vervolgens ga je naar de Harde Schijf waarop San Andreas geinstalleerd staat, in mijn geval de C schijf. Vervolgens ga je hier naartoe : C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas. Open als je hier bent de map Movies. Hier vind je twee bestandjes namelijk Logo en GTATitles. Open GTATitles met bijvoorbeeld Windows Media Player en de intro van San Andreas inclusief Video wordt afgespeeld. Indien je alleen het geluid wilt hebben moet je het bestand eerst in Windows Movie Maker zetten en vervolgens sleep je het naar de Audio balk (Niet de Video Balk) en klik dan op Opslaan op deze Computer. Nu kies je nog een Naam en Directory en dan gaat Windows Movie Maker het filmpje omzetten in een geluid bestand en hiermee heb je meteen je Track. Veel succes en plezier erbij! Edit: Zie dit maar als aanvulling op -Matthijs- Bewerkt: 26 december 2006 door Advancegta Reageren
BangBros Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2006 (bewerkt) Oke hartelijk dank voor dit mooie uitleg maar dan zit ik met een probleem en dat is dat ik SA voor de PS2 heb en niet voor de PC.. weet iemand mischien een ander optie? Bewerkt: 26 december 2006 door BangBros Reageren
Advancegta Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 (bewerkt) Oke hartelijk dank voor dit mooie uitleg maar dan zit ik met een probleem en dat is dat ik SA voor de PS2 heb en niet voor de PC Indien je GTA San Andreas voor de PS2 hebt is dit alles inderdaad niet mogelijk. Ik heb even de Intro Song van GTA San Andreas voor jouw geupload op de website www.rapidshare.de. Ik hoop dat je weet hoe je met Rapidshare werkt, zo niet meld het dan even dan leg ik het wel voor je uit. Ik heb twee verschillende versies voor je geupload. De eerste versie is enkel het liedje zonder het filmpje op de achtergrond. De tweede versie -je raad het al- is met het filmpje op de achtergrond en dus rechtstreeks uit de Movies map gehaald. Besef wel dat deze filmpjes verloop der tijd verlopen op Rapidshare en je ze dus niet meer kan downloaden dus ik raad je aan de liedjes ergens op te slaan waar je ze niet verliest. De Intro Song zonder het filmpje op de achtergrond download je door mij geupload hier. De Intro Song met het filmpje op de achtergrond download je door mij geupload hier. Heel veel plezier ermee! Bewerkt: 26 december 2006 door Advancegta Reageren
BangBros Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2006 (bewerkt) Oke hartelijk dank voor dit mooie uitleg maar dan zit ik met een probleem en dat is dat ik SA voor de PS2 heb en niet voor de PC Indien je GTA San Andreas voor de PS2 hebt is dit alles inderdaad niet mogelijk. Ik heb even de Intro Song van GTA San Andreas voor jouw geupload op de website www.rapidshare.de. Ik hoop dat je weet hoe je met Rapidshare werkt, zo niet meld het dan even dan leg ik het wel voor je uit. Ik heb twee verschillende versies voor je geupload. De eerste versie is enkel het liedje zonder het filmpje op de achtergrond. De tweede versie -je raad het al- is met het filmpje op de achtergrond en dus rechtstreeks uit de Movies map gehaald. Besef wel dat deze filmpjes verloop der tijd verlopen op Rapidshare en je ze dus niet meer kan downloaden dus ik raad je aan de liedjes ergens op te slaan waar je ze niet verliest. De Intro Song zonder het filmpje op de achtergrond download je door mij geupload hier. De Intro Song met het filmpje op de achtergrond download je door mij geupload hier. Heel veel plezier ermee! Harstikke bedankt Advancegta jij komt zeker in me respect list!! top man thanks!! Bewerkt: 26 december 2006 door BangBros Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.