Stephan14 Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 wie heeft er voor mij plaatjes van de kleding die je van je vriendinnen krijgt en van anderen mensen alvast bedankt stephan Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 (bewerkt) wie heeft er voor mij plaatjes van de kleding die je van je vriendinnen krijgt en van anderen mensen alvast bedankt stephanHet was even een kwestie van googelen en toen kwam ik op >deze site<. Daar staan ze allemaal onder elkaar. Veel plezier ermee .Edit: ik weet niet of je tjechies spreekt / leest maar het ging je toch om de plaatjes Bewerkt: 8 januari 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
Blink Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 (bewerkt) En misschien ook wel leuk om eens te bekijken is deze pagina. Geen plaatjes van de kleren maar wel een duidelijke nederlands talige uitleg overd de dates in San Andreas. Succes, Bewerkt: 9 januari 2007 door Blink Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.