Jump to content

Het lijkt erop dat CJ weer terug komt...


Certified Gangsta

Recommended Posts

na wat rondneuzen heb ik dit op IMDb gevonden.

Young Maylay sprak al eerder de stem van CJ in SA in, en nu gaan de geruchten rond dat hij ook in IV te zien zal zijn... wie weet???

en niet gelijk een slotje erop want voor zover ik weet is niemand anders hiermee gekomen

>>> Door VforV: O nee? Ik zal het andere wel sluiten, aangezien dit wat netter/overzichtelijker is. ;)<<<

http://www.imdb.com/title/tt0802999/

gta4imdbyq1.png

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Steel Dogg

    7

  • Certified Gangsta

    7

  • Dastard

    5

  • SimmerALPHA

    3

Hmm opzicht goed gevonden . Ik weet niet of het inderdaad waar is wat er staat en of het hier niet al ontkent is . Maar onthoud wel dat die site had heel weinig maar goed heeft . Zoals Dachten ze al eens eerder dat in gta vcS sonny forelli weer zou zitten waar ook uitgebrijd over gepraat werd maar nooit uitkwam . Later is dit daarom ook weg gehaalt . Of dit weer zo foutje is weet ik niet . Maar het is iets om over na te denken ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk gevonden, maar IMDB is natuurlijk in feite een Film database en daarom vertrouw ik niet zozeer op deze informatie, verder is al meerdere keren aangegeven dat Rockstar iets nieuws wilt, CJ zien we dan ook niet terug denk ik...

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou kunnen maar een voice actor hoeft niet perse alleen maar 1 stem in te spreken , het kan ook voor een heel ander persoon spelen of in een kleine cutscene of telefoongesprek ofso ;) wie weet...

juist, maar er staat duidelijk bij aangegeven dat hij CJ weer in zal spreken.

maar ze duiden ook aan dat het een gerucht is (rumor), dus wie weet...

ik vond het wel noemenswaardig om met jullie te delen :)

ik denk ook niet dat hij een grote rol zal spelen, misschien een bijrolletje, als easter egg.

Bewerkt: door Certified Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

Het zou best kunnen , waarom niet , kan geen kwaad hé :)

juist, maar er staat duidelijk bij aangegeven dat hij CJ weer in zal spreken.

Ik had ergens gelezen ( ik denk wikigta maar weet niet zeker ) Dat GTA IV geen banden meer zou hebben met de vorige GTA's. Dus ik denk dat hij CJ dan niet kan inspreken , want hij is van San Andreas

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat jouw verhaal klopt, aangezien R* al een tijdje geleden heeft aangekondigt dat het zich zal fixeren op een volledig nieuwe tijdlijn en verhaal. Daarom denk ik niet dat Carl Johnson terug meespeelt, maar wat wel mogelijk is dat Young Maylay een ander personage inspreekt. Het is trouwens niet de eerste keer dat er een voice actor in meerdere GTA's voorkomt, zoals Hunter Platin die in GTA III de mensen Phil, Curly Bob en Chico ingesproken, in GTA : Vice City verzorgt hij de stem van de Psycho Killer, en in GTA : San Andreas die van Ran Fa Li, de leider van de Triads.

Bron: http://nl.wikigta.org/index.php/WikiGTA:Uitgelicht

Edit ; Ik zie net dat dit door ' Steel Dogg ' ook is gezegd, maar dan iets beknopter. Dat Young Maylay de stem van Carl Johnson zal inspreken kan op dit moment nog niemand weten, om zoiets 100% zeker te weten moeten we wachten op een bericht uit het R* - kamp.

Bewerkt: door Nicsan
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat jouw verhaal klopt, aangezien R* al een tijdje geleden heeft aangekondigt dat het zich zal fixeren op een volledig nieuwe tijdlijn en verhaal. Daarom denk ik niet dat Carl Johnson terug meespeelt, maar wat wel mogelijk is dat Young Maylay een ander personage inspreekt. Het is trouwens niet de eerste keer dat er een voice actor in meerdere GTA's voorkomt, zoals Hunter Platin die in GTA III de mensen Phil, Curly Bob en Chico ingesproken, in GTA : Vice City verzorgt hij de stem van de Psycho Killer, en in GTA : San Andreas die van Ran Fa Li, de leider van de Triads.

Bron: http://nl.wikigta.org/index.php/WikiGTA:Uitgelicht

Edit ; Ik zie net dat dit door ' Steel Dogg ' ook is gezegd, maar dan iets beknopter. Dat Young Maylay de stem van Carl Johnson zal inspreken kan op dit moment nog niemand weten, om zoiets 100% zeker te weten moeten we wachten op een bericht uit het R* - kamp.

jaaa, maar grote vriend, allereerst staat er 'rumor' (dus niemand zegt dat het bevestigd is) en ten tweede staat er duidelijk bij dat hij Carl Jonhson zal inspreken. tuurlijk word het een nieuwe verhaallijn maar hij kan tog als easter egg terug te zien zijn in een missie of wat dan ook?

en trouwens, niet alles wat op wikigta staat hoeft waar te zijn hoor, alleen maar omdat het daar niet staat betekend niet dat het meteen niet goed kan zijn.

maar je hebt wel gelijk wat betreft het feit of hij daadwerkelijk terug te zien zal zijn.

Bewerkt: door Certified Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien hebben ze alleen maar gehoord dat Young Maylay een stem in zal spreken en zijn ze, omdat hij de stem van Cj verzorgde, ervan uitgegaan dat dat dit keer ook zo is. Maar als Rockstar zegt dat ze een geheel nieuwe tijdlijn e.d. gaan maken, ben ik er 100% zeker van dat er geen enkele banden zijn tussen andere gta's

Link to comment
Delen op andere websites

CJ! CJ! CJ! :dans: Maar was dat niet ook met VCS en Kid Frost? Hij zou toch ook in VCS inspreken, maar dat is toch iemand anders? Of Ruben Trujillo= Kid Frost???

Kid Frost is een Mexicaans-Amerikaanse rapper uit L.A.

hij heeft ook een nummer voor de soundtrack op Radio Los Santos verzorgd; 'La Rasa'

tevens heeft hij in GTA:SA de stem van T-Bone Mendez ingesproken...

welke banden hij heeft met GTA:VCS weet ik niet (volgens mij niet, na enkel research)

Kid Frost:

kidfrost27cc648xk9.jpg

Ruben Trujillo heeft in VCS de stem van Diego Mendez ingesproken.

Misschien hebben ze alleen maar gehoord dat Young Maylay een stem in zal spreken en zijn ze, omdat hij de stem van Cj verzorgde, ervan uitgegaan dat dat dit keer ook zo is. Maar als Rockstar zegt dat ze een geheel nieuwe tijdlijn e.d. gaan maken, ben ik er 100% zeker van dat er geen enkele banden zijn tussen andere gta's

ja dat is ook een goed punt. maar neem een voorbeeld aan het feit dat Claude uit GTA III ook heel kort te zien was in SA, bij die race-missie van Woozie. zoiets zou heel goed ook kunnen gebeuren met CJ in GTA 4.

en aangezien R* in het verleden altijd zulk soort Easter Eggs in hun games stopten, zal dat hier ook het geval zijn.

Bewerkt: door Certified Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...