koentje koene Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Ik heb hem nou bijna uitgespeelt alleen moet ik nog die politie missies doen ik heb hem al een paar keer geprobert alleen het lukte me niet , Ik heb met tank geprobeert alleen dat ging ook niet goed heeft iemand een paar handige tips bijvoorbeeld met welk voertuig en op welke plaats?? EN bij walktrought staat er dat je als je in rustige dorpen een brandom gooit dat er een brandweer komt maar die komt er bij mij niet want ik wil brandweer missies gaan doen. Reageren
.Timothy Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 (bewerkt) Al op nl.WikiGTA.org gekeken? Daar staat een boel op . Ok, ik zal het even uitleggen. Je kan het met meerdere voetuigen doen, de HPV1000, de motor, is de handigste. Hiermee kan je nl. vooruit schieten. Een Tank moet je cheaten en dat gaat ten kost van je Savegame. Voor de Firefighter moet je een rustig dorp uitzoeken. Geen heuvels, hier kan de brandweerwagen niet tegenop rijden. Rijd rustig, hij gaat makkelijk op z'n kant. Vigilante: Klik... Firefighter: Klik... @ hieronder: Dat kan ook, maar hoe kom je daar levend weg? Bewerkt: 9 februari 2007 door VWO-er Reageren
koentje koene Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 IK heb een rhino tank gejat bij de legerbasis(area 69) en die heb ik in mij garage gezet dus ik hoef geen cheat te gebruike Reageren
martje Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 deze lukken me nooit ik word altijd opgepakt Reageren
koentje koene Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 maar wat is beter thank of motor Reageren
KrimpenDrummer Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Politie missie meot je doen met een leger helipkopter Die krijg je als je je vliegschool op 100% hebt, of als je de airrace Heli Hell doet, en tijdens die 'race' naar het vliegveld van Las Venturas vliegt. Daar stap je uit de helipkopter, wacht de tijd af, de race wordt geannuleerd, en je hebt de heli tot je beschikking Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Politie missie meot je doen met een leger helipkopterDie krijg je als je je vliegschool op 100% hebt, of als je de airrace Heli Hell doet, en tijdens die 'race' naar het vliegveld van Las Venturas vliegt. Daar stap je uit de helipkopter, wacht de tijd af, de race wordt geannuleerd, en je hebt de heli tot je beschikking Met een 'Rhino' kan je het natuurlijk ook doen. Deze staat in Area 69 en is te krijgen naar het kopen van Verdant Meadows. Als je beiden nog niet kan krijgen dan raad ik je het aan te doen met de HPV1000. Als je daarbij en armor en een MP5 koopt is het net zo gemakkelijk. Je kan gewoon vanaf je motor schieten, en zo moeilijk is dat niet. Je moet dan wel uitkijken vanaf level 8 á 9, aangezien vanaf daar met een Shotgun wordt geschoten. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Je kan Vigilante het beste doen in een stad, bij die kleine dorpjes zijn alle Suspects mijlen ver weg als je de missie start, hetzelfde geld geloof ik voor Firefighter. Een brandweerwagen kan je trouwens vinden bij de Kazerne rechts van je garage in Doherty, meestal staat de bluswagen er en soms de ladderwagen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.