Jump to content

zo veel mogelijk sex apeal

Recommended Posts

Geplaatst:

heej ik wil weten met welke kleren je het meest sex apeal hebt

a.u.b niet van de didier sachs

alvast bedant

Geplaatst:

maar kun je ook zeggen bij welke winkel

welke kleren het hoogste sex apeal heeft?

ook niet bij de zim victim die zijn nog niet bijn mij geopend

voorbeeld:

sub urban torso: rockstar hood 15%

Geplaatst: (bewerkt)

Dat heeft hij al verteld. :) Dit is bij de winkel D(idier) S(achs) de kleren met het meeste Sex Appeal zijn het kostumshemd en -broek samen met de hoed met kleur naar keuze. Jammer genoeg wordt deze winkel pas geopend na de missie A Home in the Hills. Wat je wel al kan doen is alle Oysters verzammelen. Dit verhoogd je Lung Capacity en Sex Appeal en levert per Oyster 100,-$ op.

Bronnen: WikiGTA.

MVG,

Kristof :cya:

Bewerkt: door kristof01

maar ik wil weten welke kleren het meest sex apeal hebben

voorbeeld:

sub urban. torso: rockstar hood 15% sex apeal

Bewerkt: door michelIII

Als je alleen bij Binco, Sub Urban en Pro-Labs kan winkelen neem dan de volgende kleding:

Torso: Sub Urban - Rockstar Hood (17 respect, 15 sex-appeal)

Legs: Binco - Green Track Pants (5 r, 7 sa)

Shoes: Pro-Labs - Mid Top Sneakers (5 r, 3 sa)

Chains: Sub Urban - Silver Cuban (2 r, 2 sa)

Watches: Sub Urban - Face Black (2 r, 2 sa)

Shades: Pro-Labs - Sun Glasses (2 r, 1 sa)

Hats: Binco - Green Rag Back (3 r, 2 sa)

Succes 8)

PS Voor de torso kan je ook bij Sub Urban de Base 5 Hood nemen, dan heb je iets meer respect (20) en ietsjes minder sex-appeal (14). Veel plezier bij het daten 8)

Edit: Op >deze< site / pagina vindt je de respect- en sex-appeal-waarden van alle kleding, tattoo's en kapsels. Op >deze< pagina (zelfde site) vindt je sex-appeal-waarden voor voertuigen aan de hand van sterren, die waarde komt erbij als je in een voertuig stapt en als je na het uitstappen nog in de buurt van je voertuig blijft. :engel:

Bewerkt: door _KoE_Mzungu

Sorry, verkeerd gelezen :) Het is ondertussen al aangepast.

Bewerkt: door kristof01

Hoe duurder hoe beter geld voor dit antwoord.

Er zijn namelijk verscheidende dingen die meespelen om een hoog Sex Appeal-gehalte te krijgen. Dit zijn ze denk ik allemaal zowat :

-Ga naar de kapper en neem een redelijk duur kapsel :WikiGTA-pagina waar alle kapsalonnen in vermeld staan

-Rijd in dure auto's : Dit bepaalt een héél groot deel voor je Sex-Appeal. Alleen verhoogt het als je er inzit en ermee rondrijd. Daarna zakt het wat... Dus zoek ergens een dure en mooie wagen, het liefst een Lowrider, Muscle car, Street race car en sportwagen, tune hem en zet hem in een garage van een safehouse. Intressante links : WikiGTA-pagina met alle voertuigen+eventuele vindplaatsen , WikiGTA-pagina met alle tuningshops

-Laat een tattoo zetten : Ga naar een tattoo-shop en laat een tattoo zetten. WikiGTA-pagina waar alle Tattoo Parlors op vermeld staan

- Koop dure kleding: De beste winkel is, zoals eerder vermeld, Didier Sachs. Hoe duurder de kleding hoe beter voor je Sex-Appeal. WikiGTA-pagina met alle Didier-sachs winkels

- Vind alle Oesters: Dit telt raar maar waar ook mee voor je sex-appeal-gehalte. WikiGTA-pagina met alle Oesters

Nu zul je al veel meer nagefloten worden door voorbijgangers. ;)

Edit: Pfoeh door al die links te hebben moeten zoeken ben ik veel te laat... :$

Bewerkt: door Jon-asses
Geplaatst:

owke bedankt allemaal nu mag er wel een slotje op

laterzzz

>>> Door Bling: Er wordt nooit zonder logische reden een slotje op een topic gegooid. Deze blijft dus ook open, zodat andere leden ook nog de mogelijkheid hebben om hier te posten, indien noodzakelijk. :) <<<

Geplaatst:

Ook nog een manier om je sex appeal te behouden is altijd positief reageren als iets tegen je wordt gezegd.

Bij mij ging ik altijd negatief reageren, en even later kijk ik op stats en blijkt dat ik nog een 10 procent over hebt :? Ik moord ook zovaak mensen.

Sorry voor dit bericht, ik wou het je alleen duidelijk maken :)

Geplaatst:
>>> Door Bling: Er wordt nooit zonder logische reden een slotje op een topic gegooid. Deze blijft dus ook open, zodat andere leden ook nog de mogelijkheid hebben om hier te posten, indien noodzakelijk. :) <<<

maar mijn vraag is nu beantwoord is dit een goede reden Bling?

Geplaatst:

maar mijn vraag is nu beantwoord is dit een goede reden Bling?

het zit zo, als iemand anders nog een vraag over ditzelfde onderwerp wil stellen, kan hij dat hier doen en hoeft daarvoor geen nieuw topic te maken, daarom blijft hij open ;) topics gaan meestal alleen dicht als het heel onnuttig is of als er problemen zijn in het topic.

>>> Door Dutchy3010: Goed uitgelegd, maar nu weer on topic, svp!<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...