Pennywise The Clown Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 rates and comments aub! Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 10 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Iemand? Sorry voor de dubbelpost, maar een new topic openen is ook weer zoiets.. Reageren
White Gold Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Mijn eerste reactie is: "WOW". Zelf ben ik een fan van Scarface dus dit trekt me wel. Het grijs wit heb je goed gedaan, de andere effecten ook. Maar het gaat volgens mij om de modding team maffia stories. Mafia Stories staat er op zich goed in, alleen loopt de "S" van Stories een beetje over in het hout erboven. Modding Team zit er ook niet erg goed op. Het valt net buiten de boot, je had ze beter in het leer van de stoel kunnen zetten. Maar voor de rest een mooi gemaakt iets. Een 8, maar probeer wel Modding Team in het leer te zetten! Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 10 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Thnx WG. Ik ga dit strax proberen recht te zetten.. Nog iemand? Reageren
BigT Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Ik vind hem wel mooi maar volgensmij zit het standart in paint shop pro toch ? Maar toch wel mooi De text is ook best mooi. 8,0 Reageren
Jericho Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Ik vind hem zeker geslaagd, een echt Scarface sfeertje. De tekst is ook wel mooi, alleen merkte ik net zoals White-Gold op dat de S een beetje verscholen zit, maar voor de rest zeker mooi! 82% Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 10 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Dan hier een V2tje - Reageren
White Gold Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Dan hier een V2tje - De S van stories zit nog steeds een beetje verborgen.. maar Modding Team is veel beter! Klasse. 8,5. Alleen de S van stories nog goed doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.