Da Phoenix Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Kan je de kleren die CJ draagt in the beginning veranderen want nu draag hij dat hempje en die broek maar ik wil hem geen tshirt laten dragen en een andere broek en kan ik ervoor zorgen dat hij een ketting en ander heeft Reageren
kastanje Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 (bewerkt) bij welke missie ben je ? het kan pas na de missie Nines and AK's Bewerkt: 8 maart 2007 door kastanje Reageren
Proximitus Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 Na de missie Nines and AK's kun je kleren kopen in BInco. Naarmate je vordert in het spel, worden er steeds meer winkels geopend waar je kleren kan kopen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 Wat de topicstarter bedoeld, is of het kan dat CJ in het eerste filmpje al gelijk andere kleding aan heeft, en zo ja, hoe dat moet. Waarschijnlijk weet hij al wel dat je het later ook kan veranderen... Reageren
PatrickW Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 Je kunt die kleren inderdaad wel aanpassen met SCM modding. Als je sanny-builder gebruikt, zie je rond regel 1000 in de gedecompileerde code, de volgende regels staan: Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "VEST", "VEST", Torso) Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "JEANSDENIM", "JEANS", Legs) Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "SNEAKERBINCBLK", "SNEAKER", Shoes) Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "PLAYER_FACE", "HEAD", Head) Hier krijgt CJ z'n begin-kleren. In de helpfile van sanny onder "SCM documentation/GTA SA/Clothes:....." kun je de verschillende opties terugvinden die je hier kunt gebruiken. De betekenis van "setClothes"-parameters zijn: Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "TEXTURE", "MODEL", BODY_PART) voorbeeld van CJ in onderbroek en met silveren ketting : Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "PLAYER_TORSO", "TORSO", Torso) Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "LEGSHEART", "LEGS", Legs) Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "FOOT", "FEET", Shoes) Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "PLAYER_FACE", "HEAD", Head) Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "NECK_SILVER", "NECK2", Necklaces) Ik heb het niet getest, want even geen SA bij de hand, maar dit zou moeten werken Op dezelfde wijze kun je CJ ook al voorzien van kapsels en tatoos. Reageren
SWYV Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 ik wist ook hiervan maar ik konde niet posten want mijn main.scm is gescript en aldus ook van de begin kleding ook dus konde ik het niet zeggen wat jij moest aanpassen want heb de originiele script ook al niet meer maar goed dat patrickW hier is maar andere tips shopping.DAT staat ook op de juiste "MODEL", "TEXTURE" en "BODY_PART" -namen >>> Door Dutchy3010: Het is niet nodig om nadat het antwoord al gegeven is te zeggen dat jij het ook wel wist . Graag in het vervolg dit soort onnuttige posts niet meer plaatsen, alsjeblieft. <<< Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 13 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 (bewerkt) Ik ga het even proberen @ SWYV: Ik dacht dat in Shopping.dat alleen de autoonderdelen zaten EDIT: Hij werkt niet. Ik heb teveel parameters. waar kan ik het aantal parameters verhogen dat ik er toch meer kan gebruiken? Bewerkt: 13 maart 2007 door Da Phoenix Reageren
Jarno Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Ik heb het ook geprobeerd maar de code van die ketting (Onderste) is inderdaad fout. Ik denk een foute parameter. Dus als je die weglaat of een // (commentaar van maken) voor zet werkt de code wel als het goed is Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Kan dit niet gewoon door de txd en dff van zijn begin kleding te vervangen door andere txd's en dff's? In player.img en cutscene.img. Dat zou veel simpeler wezen. Reageren
Jarno Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Dat kan maar zou het bij de winkel en wardrobe verkeerd zijn. Reageren
PatrickW Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Inderdaad een foutje.. Sanny builder heeft de "special parameter" Necklaces niet gedefinieerd.. Dus moet je gewoon het correcte nummertje gebruiken. Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "PLAYER_TORSO", "TORSO", Torso) Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "LEGSHEART", "LEGS", Legs) Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "FOOT", "FEET", Shoes) Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "PLAYER_FACE", "HEAD", Head) Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "NECK_SILVER", "NECK2", 13) Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Dat kan maar zou het bij de winkel en wardrobe verkeerd zijn. Dat hoeft niet, je verwisselt dan gewoon de files. Dus zeg maar Green Hoody is normaal gesproken alleen in de winkel. Dan vervang je de Green Hoody files door de White Tank files, en de White Tank files door de Green Hoody files. Je zal dan alleen ook nog american.gxt aan moeten passen anders kloppen de namen niet meer. Reageren
Jarno Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Dan is de SCM manier dus gewoon velen malen simpeler. Alleen moet je wel new game doen. Maargoed anders heeft hij nog niks aan die kleren als hij load game doet. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Het nadeel met een SCM mod is dat je geen andere savegames meer kan spelen... Ook niet van andere mensen. Reageren
Jarno Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Het nadeel met een SCM mod is dat je geen andere savegames meer kan spelen... Ook niet van andere mensen. Maar dat maakt voor deze modificatie niks uit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.