Hulp bij GTA Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Weet iemand waar de de gedownloade save-games moet opslaan om te gerbuiken? ik verwacht snel antwoord. Reageren
.Timothy Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 'Uw wens is mijn bevel' Je savegames en dergelijk zijn te vinden in je User Files map. Deze is doorgaans gewoon te vinden in Mijn Documenten, hier zul je na je installatie een User Files map vinden. Het hangt af van welke GTA je hebt, voor SA staat er GTA San Andreas User Files, VC GTA Vice City User Files etcetera etcetera. In de map zul je bstand met een .b extensie aantreffen, dit zijn je savegames. Je savegames zien er zo uit: GTAVCsf*.b. Op de plaats van het * staat een cijfer variërend van 1 t/m 8. Het cijfer betekend het Slot waarin de savegame zich bevind. Per slot maxamimaal 1 savegame. Na het downloaden zul je een .rar bestand krijgen. Niet altijd maar meestal wel als je het hier uit de downloaddatabase haalt. Pak het bestand uit met WinRar en je zult weer een .b bestand zien. Plak dit gewoon in je Usr Files en je zult kunnen gamen. Oh ja, bij SA zijn er 2 versies voor savegames, beide zijn hier te vinden maar je kunt een V1 savegame niet op een V2 game spelen. Kijk in je beginscherm wat er rechtsonder staat en je ziet welke versie je hebt: V1: Niks V1.01: V1.01 V2 V2 V1 en V1.01 zijn gelijk aan elkaar. Verschillen zijn er wel qua game maar verder niet. Zie voor meer info mijn post in dit topic eens voor meer info over de versies. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.