Jump to content

pedestrian


dukeboy

Recommended Posts

Ja maar daar komt nog meer werk bij kijken dan je denkt. Je moet namelijk alle textures wijzigen door die van een bepaalde pedestrian. Aangezien CJ verschillende textures voor verschillende kledingsstukken e.d. werkt het ook alleen bij een bepaalde look.

Link to comment
Delen op andere websites

In de Master Tutorial List kun je deze tut vinden waar gedetailleerd wordt besproken hoe je een texture moet veranderen.

In plaats van heel het gedoe met de mapviewer om de txd naam te vinden, moet jij er gewoon achter komen hoe de ped heet die je wilt spelen. Dan heb je natuurlijk niks aan de mapviewer, want peds zijn geen onderdeel van de map. De pedestrian zul je denk ik inderdaad in de gta3.img vinden, maar voor de delen van CJ moet je in de player.img kijken.

Anders kun je nog naar deze, deze of deze tutorial kijken.

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

In de Master Tutorial List kun je deze tut vinden waar gedetailleerd wordt besproken hoe je een texture moet veranderen.

In plaats van heel het gedoe met de mapviewer om de txd naam te vinden, moet jij er gewoon achter komen hoe de ped heet die je wilt spelen. Dan heb je natuurlijk niks aan de mapviewer, want peds zijn geen onderdeel van de map. De pedestrian zul je denk ik inderdaad in de gta3.img vinden, maar voor de delen van CJ moet je in de player.img kijken.

Anders kun je nog naar deze, deze of deze tutorial kijken.

tnx

In de Master Tutorial List kun je deze tut vinden waar gedetailleerd wordt besproken hoe je een texture moet veranderen.

In plaats van heel het gedoe met de mapviewer om de txd naam te vinden, moet jij er gewoon achter komen hoe de ped heet die je wilt spelen. Dan heb je natuurlijk niks aan de mapviewer, want peds zijn geen onderdeel van de map. De pedestrian zul je denk ik inderdaad in de gta3.img vinden, maar voor de delen van CJ moet je in de player.img kijken.

Anders kun je nog naar deze, deze of deze tutorial kijken.

tnx

dat is over mijn hoofd ,maar toch bedankt. als iemand echter een download weet voor een meer country man om mee te spelen laat het maar weten

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet nodig om alles te veranderen. Je kan het ook gewoon tijdelijk veranderen door middel van memory hacking. Hiervoor bestaat al een tool, namelijk Y.A.P.S. (Yet-Another-Player-Selecter). Check de Read-Me voor een gedetaileerde bescrijving van de controlls enzovoort.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, natuurlijk kan er iemand duits. Ik kan duits en een heleboel anderen zullen ook wel duits kunnen. Op die site staat niet veel interessants. Je moet gewoon het bestand downloaden dat bij 'Angehängte datei' staat, YAPSv3.rar. In dit archief zit een exe bestand genaamd YAPS.exe. Als je hier op dubbelklikt, start SA automatisch als het goed is. Je laadt dan gewoon je savegame en gaat spelen. Ingame, kun je met de 'Page Up' en 'Page Down' wisselen tussen alle mogelijke personen in de peds.ide. Wil je weer terug naar CJ, dan druk je op 'P'.

Oh enneh, als je niet CJ speelt moet je geen andere kleding aan gaan doen, dan loopt ie denk ik vast. IS in ieder geval een bekende bug. Oh en linksbovenaan zie je het model-ID van de ped die je speelt.

Handige tool trouwens DaBeast, kende ik nog niet ;)

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, natuurlijk kan er iemand duits. Ik kan duits en een heleboel anderen zullen ook wel duits kunnen. Op die site staat niet veel interessants. Je moet gewoon het bestand downloaden dat bij 'Angehängte datei' staat, YAPSv3.rar. In dit archief zit een exe bestand genaamd YAPS.exe. Als je hier op dubbelklikt, start SA automatisch als het goed is. Je laadt dan gewoon je savegame en gaat spelen. Ingame, kun je met de 'Page Up' en 'Page Down' wisselen tussen alle mogelijke personen in de peds.ide. Wil je weer terug naar CJ, dan druk je op 'P'.

Oh enneh, als je niet CJ speelt moet je geen andere kleding aan gaan doen, dan loopt ie denk ik vast. IS in ieder geval een bekende bug. Oh en linksbovenaan zie je het model-ID van de ped die je speelt.

Handige tool trouwens DaBeast, kende ik nog niet ;)

allen tnx voor de hulp

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan het wel voor je maken maar doe moet ik eerst weten hoe hij heet, bijvoorbeeld: voorbeel1a.txd

ik weet niet echt een naam gewoon een plattelands kerel zou leuk zijn jammer aan een naam kan ik je niet helpen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...