Sjorszzz Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 (bewerkt) Ik heb een probleempje met ons draadloos internet. Want bij mijn labtop geeft hij dit aan als ik verbinding met internet maak: Als u verbinding met een draadloze hotspot maakt, dient u mogelijk een webbrowser te openen om het maken van de internet verbinding te kunnen voltooien. Als ik op ok heb geklikt dan geeft hij wel aan dat ik verbinding met internet heb maar met beperkte toegangs mogelijkheden! andere coputers in ons huis hebben dit probleem niet dus ik denk aan een verkeerde instelling op mijn labtop. Dus weet iemand wat hier het probleem is? want ik kan niet meer op internet komen. En wat kan ik er aan doen? EDIT: IK WEET NIET WAT EEN WEBBROWSER IS. Alvast bedankt Bewerkt: 25 februari 2008 door sjors12345 Reageren
Thundercover Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 (bewerkt) (...) Edit: Ik weet niet wat een webbrowser is. (...) Met een webbrowser bekijk je pagina's op internet. Firefox en Internet Explorer zijn voorbeelden van webbrowser, dus het programma waarmee jij op GTAForum komt. Aangezien je niet weet wat een webbrowser is, gok ik dat je Internet Explorer gebruikt, dat standaard bij Windows zit. Bewerkt: 25 februari 2008 door Thundercover Reageren
Froop Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Reset je modem even. Schakelaar op 0, stroomtoevoer eruit, 10 seconden later er weer in doen, en de schakelaar op 1 zetten. Wel even afspreken met de rest van je gezin dat ze niet boos worden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.