Jump to content

Wanneer krijg je GTA IV binnen als je bij bol.com besteld?


FireFighter

Recommended Posts

Hey iedereen ik had eigelijk 2 vragen

1. Hoelaat wordt GTA IV officieel in nederland uitgegeven? Ik dacht zelf 22:00 's avonds.

2. Stel: Ik heb GTA IV bij bol.com gereserveerd en ze sturen het op naar mijn adres (dat gebeurt ook). Maar als GTA IV dan om 22:00 word uitgegeven krijg ik hem pas 1 mei toch? want 1:ze brengen het spel niet om 23:00 ofzo

2:op 30 april worden er geen pakjes afgeleverd omdat het koninginnendag is.

Maar wat denken jullie?

EDIT!: Mods,als er goede antwoorden zijn gegeven,dan mag je van mij het topic sluiten.

Groeten,Thegtaman

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • emmo

    11

  • Little Jacob

    10

  • mbakker

    8

  • Klapsigaar

    5

Top Posters In This Topic

Hey iedereen ik had eigelijk 2 vragen

1. Hoelaat wordt GTA IV officieel in nederland uitgegeven? Ik dacht zelf 22:00 's avonds.

2. Stel: Ik heb GTA IV bij bol.com gereserveerd en ze sturen het op naar mijn adres (dat gebeurt ook). Maar als GTA IV dan om 22:00 word uitgegeven krijg ik hem pas 1 mei toch? want 1:ze brengen het spel niet om 23:00 ofzo

2:op 30 april worden er geen pakjes afgeleverd omdat het koninginnendag is.

Maar wat denken jullie?

EDIT!: Mods,als er goede antwoorden zijn gegeven,dan mag je van mij het topic sluiten.

Groeten,Thegtaman

Hij zal waarschijnlijk gewoon vanaf sochtends in de winkels liggen vanaf half 9 en bol.com zal er voor zorgen dat hij bij jou op de 29ste bezorgd word, daar ga ik vanuit,

Link to comment
Delen op andere websites

Inprincipe mag gta4 verkocht worden vanaf het begin van 29april (00.00uur). Vaak als je hem besteld via een online winkel als bijvoorbeeld bol.com wil het nog wel eens gebeuren dat je hem iets eerder hebt, maar ook soms wat later.

mvg,

IV trailer

Link to comment
Delen op andere websites

Webwinkels zoals Consoleshop verzenden hem meestal een dag eerder zodat je het spel op de dag van de release dus binnen hebt. Bij meeste winkels ligt het spel al een paar dagen eerder dus in het magazijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Webwinkels zoals Consoleshop verzenden hem meestal een dag eerder zodat je het spel op de dag van de release dus binnen hebt. Bij meeste winkels ligt het spel al een paar dagen eerder dus in het magazijn.

Oké,bedankt joriz

Link to comment
Delen op andere websites

aan bol heb ik een slechte herinnering xD

ik bestelde ooit met kerst het spel splinter cell voor men ps2 die tijd toen. en kreeg het pakket de volgende kerst :duh: Of ze dit grappig vonden of dachten dat ik het voor kerst het jaar erna had besteld weet ik niet mer ik had in de tussentijd het spel zelf mer gekocht xD na een jaar kregen ze het dus retour :puh:

maja zoals BOL zelf zegt op de dag van de release dus hopelijk niet 29 april 2009 XD

Link to comment
Delen op andere websites

aan bol heb ik een slechte herinnering xD

ik bestelde ooit met kerst het spel splinter cell voor men ps2 die tijd toen. en kreeg het pakket de volgende kerst :duh: Of ze dit grappig vonden of dachten dat ik het voor kerst het jaar erna had besteld weet ik niet mer ik had in de tussentijd het spel zelf mer gekocht xD na een jaar kregen ze het dus retour :puh:

maja zoals BOL zelf zegt op de dag van de release dus hopelijk niet 29 april 2009 XD

whahah Maar misschien had je het verkeert ingetyped XD .

Maar ik zie wel. Als het na 5 mei er niet is.. koop is het zelf:P

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik heb hem ook bij Bol.com bestelt, al heel lang _O_

Bol.com:

Beschrijving:

Let op: In verband met de grote populariteit van deze game, kunnen wij de bestellingen die nu worden geplaatst niet op dag van release uitleveren. Verwacht wordt dat wij deze bestellingen binnen een week na release kunnen uitleveren.!

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij staat er wel dat hij verzonden is,maar dan bij extra informatie staat dan:

1:Zending opgehaald en in sorteerproces 28-04-2008 Dordrecht , intern transport pakketten

2:Zending gesorteerd in sorteercentrum 29-04-2008 Dordrecht , intern transprot pakketten

even toelichting:

1=De zending is bij TNT Post aangeboden, en is geaccepteerd door TNT Post en opgenomen in het verzendproces.

2=De zending bevindt zich in het sorteerproces van TNT post:Dit betreft één van de TNT Post sorteercentra. De zending zal eerst gesorteerd moeten worden, waarna de aflevering van de zending doorgaans de volgende werkdag zal plaatsvinden.

Komt regelrecht van hun site.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...