Jump to content

[TUT] Savegames?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Aangezien er meer mensen zijn die niet weten hoe...

Hoe gebruik ik savegames?

1. Je hebt je savegame, ga naar de map San Andreas.

2. Plaats je savegame erin.

3. Ziezo, je hebt je savegame!

---------------------------------------

Er zijn twee versies van GTA San Andreas in omloop, V1 en V2. Je kunt zien welke versie jij hebt door naar je GTA San Andreas-map te gaan, en dan naar de map 'data\script' te gaan. Hier zal het bestand 'script.img' staan. Kijk naar de grootte ervan:

Grootte Versie

568 kB V1

562 kB V2

Omdat de topicstarter zegt dat hij met V2 problemen heeft, denk ik dat hij V1 heeft. Download eens savegames van V1, dat kan hier.

Mocht je problemen hebben met het uitpakken kan je altijd een link geven naar de download, dan zal ik of iemand anders hem voor je uitpakken en hier uploaden. Dan hoef je niets uit te pakken, alleen te downloaden en in je 'GTA San Andreas User Files'-map te zetten.

Bedankt VWO-er!

Tips

Daarnaast kan een savegame ook in een .rar pakket zitten, deze moet je eerst uitpakken met WinRAR en dan in de map zetten.

Savegames

Hier kun je savegames downloaden, LET OP! Kijk goed welke versie het is! ([V1 of 2])

Savegames

EDIT(S): Idd Donwell, bedankt!

Bewerkt: door Dastard
Geplaatst:

in de map San Andreas Userfiles staat geen map met de naam savegames:

je moet de savegames in de map San Andreas Userfiles zelf plaatsen!

Geplaatst:

Daarnaast kan een savegame ook in een .rar pakket zitten, wat je vergeten bent te melden.. Deze moet je eerst uitpakken met WinRAR en dan in de map zetten.

Geplaatst:

Noem je savegame GTASAsf1.b om hem in het eerste slot te krijgen, GTASAsf2.b voor het tweede slot enzovoort.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...