josvink66 Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 beste leden, ik zoek een script waar door als een rcon admin /count doet dat er dan in het midde van het scherm een aftel kompt. ik heb ziets wel is gezien in servers. weet iemand hier een script voor? bij voorbaat dank, Jos Vink Reageren
nick5556 Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 beste leden,ik zoek een script waar door als een rcon admin /count doet dat er dan in het midde van het scherm een aftel kompt. ik heb ziets wel is gezien in servers. weet iemand hier een script voor? bij voorbaat dank, Jos Vink Het kan zo: maar het kan volgens mij ook op een kortere manier Bovenaan je script zet je: forward CountTimer5(playerid); forward CountTimer4(playerid); forward CountTimer3(playerid); forward CountTimer2(playerid); forward CountTimer1(playerid); forward CountTimer0(playerid); Je commando word: if(strcmp("/count", cmdtext, true) == 0) { if(IsPlayerAdmin(playerid) == 1) { SetTimer("CountTimer", 1000, false); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "Count timer started"); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "This is only for rcon admins!"); } return 1; } Dan moet je al die publics aanmaken: public CountTimer5(playerid) { SetTimer("CountTimer4", 1000, false); GameTextForAll("~b~5", 750, 1); return 1; } public CountTimer4(playerid) { SetTimer("CountTimer3", 1000, false); GameTextForAll("~b~4", 750, 1); return 1; } En je moet hem zelf even afmaken, ik moet nu naar school.. Reageren
josvink66 Geplaatst: 20 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 beste leden,ik zoek een script waar door als een rcon admin /count doet dat er dan in het midde van het scherm een aftel kompt. ik heb ziets wel is gezien in servers. weet iemand hier een script voor? bij voorbaat dank, Jos Vink Het kan zo: maar het kan volgens mij ook op een kortere manier Bovenaan je script zet je: forward CountTimer5(playerid); forward CountTimer4(playerid); forward CountTimer3(playerid); forward CountTimer2(playerid); forward CountTimer1(playerid); forward CountTimer0(playerid); Je commando word: if(strcmp("/count", cmdtext, true) == 0) { if(IsPlayerAdmin(playerid) == 1) { SetTimer("CountTimer", 1000, false); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "Count timer started"); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "This is only for rcon admins!"); } return 1; } Dan moet je al die publics aanmaken: public CountTimer5(playerid) { SetTimer("CountTimer4", 1000, false); GameTextForAll("~b~5", 750, 1); return 1; } public CountTimer4(playerid) { SetTimer("CountTimer3", 1000, false); GameTextForAll("~b~4", 750, 1); return 1; } En je moet hem zelf even afmaken, ik moet nu naar school.. ik heb gedaan wat jij zei, maar er gebeurt niks er kompt alleen een tekst links boven: Count timer started Reageren
Twinsen Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 beste leden,ik zoek een script waar door als een rcon admin /count doet dat er dan in het midde van het scherm een aftel kompt. ik heb ziets wel is gezien in servers. weet iemand hier een script voor? bij voorbaat dank, Jos Vink Het kan zo: maar het kan volgens mij ook op een kortere manier Bovenaan je script zet je: forward CountTimer5(playerid); forward CountTimer4(playerid); forward CountTimer3(playerid); forward CountTimer2(playerid); forward CountTimer1(playerid); forward CountTimer0(playerid); Je commando word: if(strcmp("/count", cmdtext, true) == 0) { if(IsPlayerAdmin(playerid) == 1) { SetTimer("CountTimer", 1000, false); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "Count timer started"); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "This is only for rcon admins!"); } return 1; } Dan moet je al die publics aanmaken: public CountTimer5(playerid) { SetTimer("CountTimer4", 1000, false); GameTextForAll("~b~5", 750, 1); return 1; } public CountTimer4(playerid) { SetTimer("CountTimer3", 1000, false); GameTextForAll("~b~4", 750, 1); return 1; } En je moet hem zelf even afmaken, ik moet nu naar school.. ik heb gedaan wat jij zei, maar er gebeurt niks er komt alleen een tekst links boven: Count timer started in de .amx die ik je gegeven heb, zit ook een /count systeem Reageren
josvink66 Geplaatst: 20 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 (bewerkt) beste leden,ik zoek een script waar door als een rcon admin /count doet dat er dan in het midde van het scherm een aftel kompt. ik heb ziets wel is gezien in servers. weet iemand hier een script voor? bij voorbaat dank, Jos Vink Het kan zo: maar het kan volgens mij ook op een kortere manier Bovenaan je script zet je: forward CountTimer5(playerid); forward CountTimer4(playerid); forward CountTimer3(playerid); forward CountTimer2(playerid); forward CountTimer1(playerid); forward CountTimer0(playerid); Je commando word: if(strcmp("/count", cmdtext, true) == 0) { if(IsPlayerAdmin(playerid) == 1) { SetTimer("CountTimer", 1000, false); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "Count timer started"); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "This is only for rcon admins!"); } return 1; } Dan moet je al die publics aanmaken: public CountTimer5(playerid) { SetTimer("CountTimer4", 1000, false); GameTextForAll("~b~5", 750, 1); return 1; } public CountTimer4(playerid) { SetTimer("CountTimer3", 1000, false); GameTextForAll("~b~4", 750, 1); return 1; } En je moet hem zelf even afmaken, ik moet nu naar school.. ik heb gedaan wat jij zei, maar er gebeurt niks er komt alleen een tekst links boven: Count timer started in de .amx die ik je gegeven heb, zit ook een /count systeem ow oke, jah ik heb daar nogniet naar gekeken. ik ga het gelijk ff doen. ik moet hem toch gwn als filterscript zette Bewerkt: 20 mei 2008 door josvink66 Reageren
Sandra Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 (bewerkt) Joh, dat is echt zo'n onnodig grote code!! Hier heb je een commando waarin je zelf aan kunt geven hoe lang die countdown moet zijn: /countdown [aantal seconden] //Bovenaan je script: new AdminCount; new CountdownTimer = -1; //Ergens in je OnPlayerCommandText: if(strcmp(cmdtext, "/countdown", true, 10)==0) { if(CountdownTimer != -1) { KillTimer(CountdownTimer); CountdownTimer = -1; } AdminCount = strval(cmdtext[11]); CountdownTimer = SetTimer("Countdown", 1000, 1); return 1; } //Ergens anders in je script: forward Countdown(); public Countdown() { if(AdminCount > 0) { AdminCount--; new str[10]; format(str, sizeof(str), "~y~%d", AdminCount); GameTextForAll(str, 1500, 3); for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) { PlayerPlaySound(i, 1025, 0, 0, 0); } } else { GameTextForAll("~g~Go!", 2000, 3); KillTimer(CountdownTimer); CountdownTimer = -1; } } Bewerkt: 21 mei 2008 door =>Sandra<= Reageren
josvink66 Geplaatst: 20 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Joh, dat is echt zo'n onnodig grote code!! Hier heb je een commando waarin je zelf aan kunt geven hoe lang die countdown moet zijn: /countdown [aantal seconden] //Bovenaan je script: new AdminCount; new CountdownTimer = -1; //Ergens in je OnPlayerCommandText: if(strcmp(cmdtext, "/countdown", true, 10)==0) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { if(CountdownTimer != -1) { KillTimer(CountdownTimer); CountdownTimer = -1; } AdminCount = strval(cmdtext[11]); CountdownTimer = SetTimer("Countdown", 1000, 1); } return 1; } //Ergens anders in je script: forward Countdown(); public Countdown() { if(AdminCount > 0) { AdminCount--; new str[10]; format(str, sizeof(str), "~y~%d", AdminCount); GameTextForAll(str, 1500, 3); } else { GameTextForAll("~g~Go!", 2000, 3); KillTimer(CountdownTimer); CountdownTimer = -1; } } Sandra je script werkt goed maar kan het ook dat je niet perse admin hoeft te zijn. en dat die beep geluidjes maakt bij de count. want ik heb het wel is in servers gezien dan hoorde je bij elke seconde een beep, en bij de go! een langere beep Reageren
Twinsen Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Sandra je script werkt goed maar kan het ook dat je niet perse admin hoeft te zijn. en dat die beep geluidjes maakt bij de count. want ik heb het wel is in servers gezien dan hoorde je bij elke seconde een beep, en bij de go! een langere beep Ja je kan ook zelf ff kijken op het unofficial sa-mp forum.. unofficial samp forum link suc6 Reageren
josvink66 Geplaatst: 21 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Sandra je script werkt goed maar kan het ook dat je niet perse admin hoeft te zijn. en dat die beep geluidjes maakt bij de count. want ik heb het wel is in servers gezien dan hoorde je bij elke seconde een beep, en bij de go! een langere beep Ja je kan ook zelf ff kijken op het unofficial sa-mp forum.. unofficial samp forum link suc6 ik heb het al geprobeert met de regel te verwijderen: if(IsPlayerAdmin(playerid)) { maar dan krijg ik de volgende errors: C:\Gta Server\gamemodes\lvdm.pwn(166) : warning 203: symbol is never used: "moneys" C:\Gta Server\gamemodes\lvdm.pwn(166) : warning 203: symbol is never used: "giveplayerid" C:\Gta Server\gamemodes\lvdm.pwn(164) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "giveplayer" C:\Gta Server\gamemodes\lvdm.pwn(163) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "sendername" C:\Gta Server\gamemodes\lvdm.pwn(162) : warning 203: symbol is never used: "playermoney" C:\Gta Server\gamemodes\lvdm.pwn(161) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "string" C:\Gta Server\gamemodes\lvdm.pwn(161 -- 224) : error 010: invalid function or declaration C:\Gta Server\gamemodes\lvdm.pwn(161 -- 227) : error 010: invalid function or declaration C:\Gta Server\gamemodes\lvdm.pwn(161 -- 230) : error 010: invalid function or declaration C:\Gta Server\gamemodes\lvdm.pwn(161 -- 230) : fatal error 107: too many error messages on one line Reageren
Sandra Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 als je een { verwijderd, moet je ook de bijbehorende } verwijderen Reageren
josvink66 Geplaatst: 21 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 als je een { verwijderd, moet je ook de bijbehorende } verwijderen owkey, dat was ik dan vergeten;) maar weet jij toevallig ook of het mogelijk is dat die een soort van beep geluid maakt? bij elke seconde Reageren
Sandra Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) { PlayerPlaySound(i, 1025, 0, 0, 0); } Reageren
josvink66 Geplaatst: 21 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 (bewerkt) for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) { PlayerPlaySound(i, 1025, 0, 0, 0); } en waar moet ik die dan in het script plaatse? //edit ik heb dat andere tekentje ook weg gehaald maar ik houw de zelfde error dit is de code hoe die er nu uit ziet: if(strcmp(cmdtext, "/countdown", true, 10)==0) if(CountdownTimer != -1) { KillTimer(CountdownTimer); CountdownTimer = -1; } AdminCount = strval(cmdtext[11]); CountdownTimer = SetTimer("Countdown", 1000, 1); } return 1; Bewerkt: 21 mei 2008 door josvink66 Reageren
Sandra Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Ik het bericht aangepast: =>klik<= Reageren
josvink66 Geplaatst: 21 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 de script werkt weer, alleen je hoort geen beep ofso dat gedeelte werkt dus niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.