Jump to content

dildo dodo


Davina020

Recommended Posts

Eerst en vooral zit je in het verkeerde forum, namelijk het Vice City Stories forum, in plaats van het Vice City forum. Daarnaast zal ik die missie eventjes voor je doen. ;)

Dildo Dodo -- Mission Passed!

Beloning(en):

  • $ 2000
  • Skimmer spawnt nu bij de Film Studios

Extra: Ik heb bij het behalen van deze missie geen cheats en/of mods gebruikt.

Savegame:

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet de savegame downloaden, en dan in de map GTA Vice City User Files stoppen. Die map kan je meestal vinden in de map (Mijn) Documenten. Let er wel op dat deze savegame eindigt op een 8, en dus in het 8ste slot zal zitten, terwijl jouw savegame die je geupload hebt nochtans in het eerste slot was. Dit kan je veranderen door het laatste cijfer in een 1 te veranderen. Veel succes nog! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Eerst en vooral zit je in het verkeerde forum, namelijk het Vice City Stories forum, in plaats van het Vice City forum. Daarnaast zal ik die missie eventjes voor je doen. ;)

Dildo Dodo -- Mission Passed!

Beloning(en):

  • $ 2000
  • Skimmer spawnt nu bij de Film Studios

Extra: Ik heb bij het behalen van deze missie geen cheats en/of mods gebruikt.

Savegame:

Hey!

Ik kan deze missie maar niet halen..:( op internet heb je wel veel saved games, maar dan heb ik mijn eigen games niet meer:'(

wil je misschien Dildo Dodo halen voor mij? Dan stuur ik je wel mijn saved game en kun jij dan die missie halen?:D

thnx;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hey Mathijs023,

Ik wil de savegame ook wel voor jou doen. Doe een savegame aanvraag in dit topic en vergeet natuurlijk niet in je post je savegame te plaatsen.

Savegame uploaden hulp:

Een savegame uploaden is eigenlijk erg simpel. Wanneer je een nieuwe post aanmaakt, zie je onder het grote witte tekstvak een kolometje genaamd Bijlagen staan.

uploadtv8.th.png

Rechts zie je bladeren staan, klik daar op en zoek naar het mapje "Vice City User Filles". Zoek nu je savegame die overeenkomt met het slot waarop je hem gesaved hebt.

vcfillesmg3.th.png

Druk op uploaden en als alles goed is, zit de savegame als bijlage bij je post. Bij 'Beheer bijlagen' kan je je savegame terug verwijderen of hem in de post voegen.

(Made by Svenie) Bewerkt: door GTA-Freak2
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...