bramboy Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 (bewerkt) *blalba* omdat ik het leukt vind om programmas te maken wrm zou ik dan geen tut in een programma zetten (lol ) _Tut_.zip Alleen de EXE download bij.. euhm.... creditz knop: [*klik*] Moet je onder de textbox even voor de M van msgbox even paar spaties doen dan kan je goed lezen/copieen maken// verder is het makkelijk om te maken maar als je een Starter bent Is het redelijk moeilijk... Problemen? Vraag het mij Stem Hier ff Plz=Locked( ) Dit is mijn laatste versie : Laatste update: Bewerkt: 6 september 2008 door bramboy Reageren
Timske Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Lol Krijg warnings als ik wil openen met Winrar Reageren
bramboy Geplaatst: 4 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Lol Krijg warnings als ik wil openen met Winrar ow? wat staat er dan?! Reageren
.Timothy Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 Ik krijg geen warnings, de fout moet dus bij jezelf liggen, Timske. Voor een beginner is het een leuke tut, al vind ik hem nogal opgepropt. Je had best wat grotere marges aan kunnen houden langs de randen, waardoor het makkelijker leest. Verder is het leuk om eens mee te beginnen, breid het later nog wat uit. Nogmaals wel een geslaagde tut, al vind ik hem niet echt mooi ogen. Reageren
The Distortion Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 Lol Krijg warnings als ik wil openen met Winrar same here Reageren
bramboy Geplaatst: 5 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2008 (bewerkt) Lol Krijg warnings als ik wil openen met Winrar same here ik zal kijken of ik ergens de exe kan uploadne Zie hoofdpost voor Update (om exe te downloaden) Bewerkt: 5 september 2008 door bramboy Reageren
K.O. Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 Het Zip bestandje is volgens mij PC ook beschadigd. Daar heb ik de laatste tijd vrij vaak last van met het uploadsysteem op GTAForum. Toch maar weer overstappen op externe upload sites als MegaUpload en RapidShare denk ik. Aan de opmaak van de tut mag inderdaad nog wel wat verbeterd worden, want echt fijn leest dit niet weg. De voorbeelden voor de message boxes geven wel gelijk een goed beeld van het resultaat. Dat is zeker een voordeel van een tut in .exe vorm. Inhoudelijk vind ik het een redelijke tutorial, maar het is natuurlijk ook niet een heel moeilijk onderwerp. Zelf heb ik geen ervaring met VB maar werken met tijd/data is in haast elke taal zo versimpeld dat het echt een basislesje is. Oftewel, leuk voor de geïnteresseerde leek, te eenvoudig voor iemand met enige ervaring. Reageren
bramboy Geplaatst: 5 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2008 (bewerkt) ik kan ook een programaa maken waarbij je 1 programma hebt die er 10 kunne opstarten als er 10 mensen die willen maak ik er 1 voor gtaforum! Zie: Hier *kLik* Bewerkt: 6 september 2008 door bramboy Reageren
Venzio Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Kan je even uitleggen wat je er mee bedoelt, graag zou ik wat meer info willen Venzio,, Reageren
bramboy Geplaatst: 6 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2008 (bewerkt) Kan je even uitleggen wat je er mee bedoelt, graag zou ik wat meer info willen Venzio,, ik bedoel dat je internet msn GTA enz enz kan openen met 1 ding. zoals: Maar als het Mag dan komt er reclame voor GTAFORUM op !! Bewerkt: 6 september 2008 door bramboy Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Kan je even uitleggen wat je er mee bedoelt, graag zou ik wat meer info willen Venzio,, ik bedoel dat je internet msn GTA enz enz kan openen met 1 ding. zoals: Maar als het Mag dan komt er reclame voor GTAFORUM op !! Maar het is niet echt nodig want er zijn ook gewon toetsenborden (Zoals de mijne ) Waar die knnoppen standaard op zitten. Reageren
Timske Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Ja maar niet iedereen heeft een toetsenbord met alles erop en eraan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.