Nstyle08Z Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Hallo, Ik heb een website gezien, deze : http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest En ik wil weten hoe je de systeemeisen van GTA IV voor de PC op die website zet om te testen als mijn PC GTA IV aan kan. Of als er één van jullie hier het voor mij zouden willen doen, dus als je zin hebt, ga je gang. Reageren
FerryN Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Hallo,Ik heb een website gezien, deze : http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest En ik wil weten hoe je de systeemeisen van GTA IV voor de PC op die website zet om te testen als mijn PC GTA IV aan kan. Of als er één van jullie hier het voor mij zouden willen doen, dus als je zin hebt, ga je gang. Volgens mij gaat dit niet, omdat de specs pas erop worden gezet wanneer de game uit is, dus je zult nog even geduld moeten hebben. Reageren
Nstyle08Z Geplaatst: 3 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Hallo,Ik heb een website gezien, deze : http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest En ik wil weten hoe je de systeemeisen van GTA IV voor de PC op die website zet om te testen als mijn PC GTA IV aan kan. Of als er één van jullie hier het voor mij zouden willen doen, dus als je zin hebt, ga je gang. Volgens mij gaat dit niet, omdat de specs pas erop worden gezet wanneer de game uit is, dus je zult nog even geduld moeten hebben. Dus kan je het misschien pas weten over een maandje of 2? Reageren
Tjerk Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 (bewerkt) Je kunt ook deze site gebruiken, hier staan de specs al wel op. Deze site vind ik persoonlijk ook beter: Klik Gewoon op "Can you play it" drukken en daarna op "start". Bewerkt: 3 november 2008 door Tjerk Reageren
Nstyle08Z Geplaatst: 3 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Ik kan GTA IV niet aan. :td: Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 hmm volgens de website zou ik het ook niet kunnen maar volgens bepaalde mensen op dit forum zou het kunnen dat ik hem mssn NET zou kunnen draaien dus is deze website wel 100%? Mijn lijntje staat namelijk precies na 3000 3Dmarks..vind dit nogal laag.....help? Processor: Intel Core 2 Duo E4300 / AMD Athlon64 X2 4600+ Comparing your CPU Intel® Pentium® 4 CPU 2.40GHz (running @2400MHz) with the requirement Intel Core 2 Duo (running @1800MHz) • Your processor is significantly less powerful in raw performance You have 1 cores but the requirement is 1 YouGamers recommends following upgrades: • Dell XPS 710 H2C • Dell XPS 710 • Get it! Velocity Micro Gamer's Edge DualX • Get it! Dell XPS 410 • Get it! Velocity Micro Gamer's Edge 1500 • Get it! Vision Xtreme Power User Gaming PC X64-DC3000 Display Card!: NVIDIA GeForce 7900 256MB / ATI Radeon X1900 256MB Comparing your display card NVIDIA GeForce 7600 GS with the requirement NVIDIA GeForce 7900 GS • Your display card is significantly less powerful in raw performance Memory: 1536MB You have 1792MB Free Disk Space: 16GB You have 89.08GB Operating System: Windows Vista SP1 / Windows XP SP3 You have Microsoft Windows XP Reageren
ddevries Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Processor: Intel® Pentium ® 4 CPU 1600MHz Geheugen: 256 MB RAM Harde schijf: Bestandstype:NTFS Grootte:74.52 GB Vrije ruimte:60.09 GB Videokaart: Model: Rage 128 PRO II,(AGP 4x/PCI) Geheugengrootte: 32.0MB Beeldscherm: Fabrikant: ATI Technologies Inc. Model: Plug en Play-monitor Schermresolutie: 1024 x 768 (32 bit) (85Hz) Kleurkwaliteit: 32-bits Geluidskaart: Fabrikant: Intel® Integrated Audio Model: WDM DirectX: DirectX-versie: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904) Besturingssysteem: Naam: Microsoft Windows XP Professional Versie: 5.1,build 2600 Service Pack: Service Pack 3 Zou ik het hier mee redden? Die site zegt bijna en anderen zeggen dat het nog NET gaat. HELP!!!!!!!!!!! Reageren
Sprunk Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 (bewerkt) Zou ik het hier mee redden?Die site zegt bijna en anderen zeggen dat het nog NET gaat. HELP!!!!!!!!!!! Nee, je hebt geen dual-core. Je hebt op zijn minst een core 2 duo nodig. En je videokaart kan nog geen eens een screetshot van IV weergeven, 32 MB . En je RAM is ook een paar GB te weinig. Bewerkt: 4 november 2008 door Sprunk Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Nee, je hebt geen dual-core. Je hebt op zijn minst een core 2 duo nodig.Je zegt dit nu wel (en hebt dit vaker geroepen), maar ondanks dat ik geen Core 2 Duo heb (Pentium D 3GHz (dus wel met 2 processors)) is dit het resultaat bij mij:In de grafische voorstelling kwam ik ongeveer uit op 7.000 3DMarks, dit is hoger dan de minimale én aanbevolen waarde (beide onder de 6.000 3DMarks). Dus met een Pentium D of Pentium Dual Core is het waarschijnlijk ook haalbaar. Maar dan zal de kloksnelheid waarschijnlijk hoger moeten liggen dan aanbevolen is met een Core 2 Duo. Reageren
Sprunk Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Nee, je hebt geen dual-core. Je hebt op zijn minst een core 2 duo nodig.Je zegt dit nu wel (en hebt dit vaker geroepen), maar ondanks dat ik geen Core 2 Duo heb (Pentium D 3GHz (dus wel met 2 processors)) is dit het resultaat bij mij:In de grafische voorstelling kwam ik ongeveer uit op 7.000 3DMarks, dit is hoger dan de minimale én aanbevolen waarde (beide onder de 6.000 3DMarks). Dus met een Pentium D of Pentium Dual Core is het waarschijnlijk ook haalbaar. Maar dan zal de kloksnelheid waarschijnlijk hoger moeten liggen dan aanbevolen is met een Core 2 Duo. Ik kan je afbeelding niet zien, maar ik geloof wel dat je door de test komt. Ik ga puur af op wat er op gtagames.nl staat, en daar staat dat je een Core 2 Duo nodig hebt. Het is heel goed mogelijk dat je met een Pentium D gewoon IV kan spelen, maar volgens de systeemeissen kan het niet. Ik heb dus ook mijn twijfels erbij. Neemt niet weg dat hij het met een P4 1.6 Ghz gewoon kan vergeten. Het klinkt hard, maar je hebt gewoon pech. Ik ook, mijn processor is ook te sloom. Reageren
Nstyle08Z Geplaatst: 4 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Ik kan GTA IV niet aan door mijn videokaart: Nvidia GeForce 7300 GT. Maar mijn broer zal regelen voor een nieuwe heel erg goeie videokaart. Reageren
IV trailer Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Moeilijk uit de lippen van een ps3 gozer maar je hebt al een xbox360 vanaf 140 euro met de geld terug actie van microsoft. Als je dan zonodig gta4 wilt spelen. Reageren
ddevries Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Zou ik het hier mee redden?Die site zegt bijna en anderen zeggen dat het nog NET gaat. HELP!!!!!!!!!!! Nee, je hebt geen dual-core. Je hebt op zijn minst een core 2 duo nodig. En je videokaart kan nog geen eens een screetshot van IV weergeven, 32 MB.En je RAM is ook een paar GB te weinig. Maar met de rest is dan tog niks mis??????? Of wel???? Reageren
Tjerk Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Maar met de rest is dan tog niks mis??????? Of wel???? Met Windows XP is inderdaad niks mis... Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Maar met de rest is dan tog niks mis??????? Of wel???? Behalve dat je processor 'm niet aan kan heb je te weinig RAM en je videokaart is niet goed genoeg. Je PC zou 'n complete update nodig hebben of anders wordt het misschien tijd voor een nieuwe PC. Voor GTA IV heb je uiteraard altijd nog de mogelijkheid om een PS3 of XBOX360 te nemen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.