quinton Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2006 (bewerkt) ja, je leest het goed mijn laatste deel is af! dit is de link: >>>>Liberty City Stories: The Movie 4<<<< je mag weer reageren en/of cijfers geven!!!! voor degene die de eerste 3 delen gemist hebben ga even naar het home made movies topic van liberty city stories. Bewerkt: 20 februari 2006 door quinton Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dogwatch Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2006 jammer genoeg ben ik nu online op me PsP als ik op de pc ben zal ik um ff raten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
quinton Geplaatst: 21 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2006 (bewerkt) jammer genoeg ben ik nu online op me PsP als ik op de pc ben zal ik um ff raten oke is goed, ik zal alvast verklappen dat er ook een aantal verwijzingen zijn naar andere gta spellen kijken of jij ze strax kan vinden!!! Bewerkt: 21 januari 2006 door quinton Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjah77 Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2006 Haha, heel mooi... De verwijzingen heb ik niet op gelet. 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
quinton Geplaatst: 21 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2006 Haha, heel mooi...De verwijzingen heb ik niet op gelet. 9/10 als je die verwijzingen niet hebt gezien bekijk hem dan gerust nog 1x ps bedankt voor de 9 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
<<Salvatore Leone>> Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2006 Na-apen is ook een vak he Flauw hoor ik begin en iedereen doet het na Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
quinton Geplaatst: 22 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2006 (bewerkt) Na-apen is ook een vak heFlauw hoor ik begin en iedereen doet het na ten eerste het is geen tomy, tomie en tony maar ''TONI'' (zoals in jou filmpjes) en ten tweede jou filmpjes zijn nog niet gerate met een 9.5 Bewerkt: 22 januari 2006 door quinton Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjah77 Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2006 Na-apen is ook een vak heFlauw hoor ik begin en iedereen doet het na Overdrijven is ook een vak he. Jij doet het slecht en quiton veel beter, ze verbeteren je. Kan hij eraan doen dat jij er niets van bakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2006 Iedereen staat vrij om een filmpje te maken, kan je er niet tegen, kom gewoon niet in dit topic. Als dit op een ruzie uitdraait, zet ik hier met plezier een slotje op. you be warned! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dogwatch Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2006 nou ik vind dat quinton het goed doet dus we gaan niet zeuren he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
<<Salvatore Leone>> Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2006 Ik vindt het alleen niet leuk dat iedereen het na gaat doen Maar het is al goed Ik denk dat ik kap en part 2 niet maak Daarna maak ik een grote film van 15 30 minuten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dogwatch Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2006 je moet juist blij zijn dat iedereen je na doet je kan jezelf nu zien als een trend zetter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
quinton Geplaatst: 22 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2006 je moet juist blij zijn dat iedereen je na doet je kan jezelf nu zien als een trend zetter ik dacht dat je het filmpje ook nog een cijfer zou geven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
<<Salvatore Leone>> Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2006 Dogwatch heeft eigenlijk gelijk Quintin het filmpje geef ik een 8 Nadeel: De camera posities zijn alleen van achter toni Om dat probleem te verhelpen heb je deze cheat voor de cheatmaker #Lock Camera setchar(pplayer + 0x560, 1); #off setchar(pplayer + 0x560, 0); Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr. Vriecetti Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2006 naja ''na doen'' hji was meschien de eerste die een filmpje maakte, maare dan is het togniet meten na doen,, ik bedoel zelf ka je ook wel op het idee gekomen zijn, enzow,, nadoen is het aleen als je het zelfde doet in jouw filmpje las in iemand anders filmpje ivnd ik,, naja goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.