Jump to content

CJ


Dago58x

Wat Vinden jullie van CJ  

37 leden hebben gestemd

  1. 1. CJ

    • Heel Erg Cool EN Leuk
      14
    • Heel Goed
      4
    • Goed
      8
    • Normaal
      7
    • gekke mens
      0
    • Suffe Mens
      3


Recommended Posts

Volgens mij is hier al een topic over, het gaat over deze.

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=9898&st=15

Verder heb ik gestemd voor normaal, deze jongen heeft nog nooit een vlieg kwaad gedaan. Alleen de rest CJ wel ;)

@Sheep, is goed. Deze ziet er netjes uit. Die andere is redelijk slordig :) . Succes Dago58x.

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Nou ja, ik ben erg creatief geweest en laat deze gewoon open. Die andere waar Ruurd naar verwijst heb ik gesloten nu en we gaan verder in de jouwe Dago58x.....maar nogmaals: check eerst heel goed of iets al bestaat en plaats dan pas een nieuw onderwerp of poll.

Ik stem trouwens voor heel goed. Zijn opmerkingen zijn bijzonder grappig af en toe en ook qua uiterlijk heb je alles zelf in de hand :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hem heel goed,

Waarom? : Hij is een neger, en ik vind negers zoals CJ ,Ryder en Smoke echt grappig jonge!,

en hij is echt Gangsta :Y dat vind ik leuker als dat Maffia gedoe,dit gaat veel en veel meer om respect als geld wat ik persoonlijk wel een goed moraal vind.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gestemd op Goed.

CJ is oké, hij is sterk, en ja gewoon cool.

Maar vlak aan het einde van SA loopt CJ alleen maar te lullen over z'n mooie bedrijfjes in SF en LV, en Grove St. vergeet hij voor het gemak even.

Gelukkig was Sweet er om CJ tot inkeer te brengen.

Link to comment
Delen op andere websites

i'm with stupid

Respecteer een anders mening. Ik ben het niet met jou eens, Dan ga ik toch ook niet zeggen dat je een debiel bent?

Maar ik vind CJ wel vet. Zijn goede opmerkingen, dat nigga taaltje is soms ook wel grappig :) . Maar toch vond ik Tommy en Claude soms toch ook leuker. Zo'n nigga gangster diein een vliegtuig vliegt, dat staat gewoon niet.

Link to comment
Delen op andere websites

i'm with stupid

Respecteer een anders mening. Ik ben het niet met jou eens, Dan ga ik toch ook niet zeggen dat je een debiel bent?

Maar ik vind CJ wel vet. Zijn goede opmerkingen, dat nigga taaltje is soms ook wel grappig :) . Maar toch vond ik Tommy en Claude soms toch ook leuker. Zo'n nigga gangster diein een vliegtuig vliegt, dat staat gewoon niet.

Dat is wat ik bedoel!!

je bent bijna verplicht met kleren van binco rond te lopen!

een pak staat ook niet bij hem :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...