ViceSunshine Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 (bewerkt) Nja,men nicht haar computer is gecrasht (stroom viel uit), dus zou iemand deze 2 missies kunnen halen??? :$ -Wrong side of the tracks -Sweets girl Srry als dit niet meer mag (i.v.m dat andere topic) oja:V2!! Pardon:kzie juist dat dit het verkeerde forum is... (moet bij savegame aanvraag staan) GTASAsf1.b Bewerkt: 18 maart 2006 door Dragon of chaos
-Matthijs- Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 (bewerkt) Ik wel, edit mijn bericht als hij klaar is. Bewerkt: 18 maart 2006 door -Matthijs-
Ruurd31 Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 (bewerkt) Ik kreeg zonet een PM van Matthijs, daar stond in dat hij hem even niet kon doen. Kun jij deze missies even doen: Klik!Heb wat problemen met mijn muis en toetsenbord, draadloze rommel. Daar moet ik even rustig na kijken, en uit ervaring weet ik dat jij elke missie kan halen. Uit respect voor deze mooie post ben ik hem van plan om hem te doen. Ik zal hem rond middenacht inleveren Kortom: Ik doe hem Gehaad: Sweets Girl Ik heb deze gehaald en de beloning was Respect+. Ik heb hier geen cheats gebruikt en ook geen mods. Ik heb nog wat kogels opgepakt voor het geweer Tec-9. Gehaald: Wrong side of the Tracks Ook hier heb ik geen cheats/mods gebruikt. De beloning was Respect +. Ik heb na deze missie ook de Sanchez in de garage geparkeert. Verder heb ik de andere 2 wagens wel gebruikt. Je vind allebeide savegame's in de bijlage. Veel plezier en succes Bewerkt: 18 maart 2006 door Ruurd31
Mpp Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 (bewerkt) Dit kon ook in de savegame aanvraag. Op de Ps2 zijn ze opzicht wel makkerlijk maar op de comp niet . ( vind ik dan ) Ik had ook een keer dat ik heel veel missies had gehaalt en toen viel mn stroom uit. Toen had ik mn tv kapot geslagen zo boos was ik. Bewerkt: 18 maart 2006 door Mpp
Sh Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Toen had ik mn tv kapot geslagen zo boos was ik. Had je hem niet opgeslagen dan>?
Recommended Posts