Jump to content

3ds max VS skechtup!


Samurai

Recommended Posts

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MFCL

    7

  • Remi-X

    6

  • Jorge_F

    5

  • Beagle

    5

Top Posters In This Topic

Sketchup is een erg makkelijk programma, je kan er snel mee werken.

Alleen de kwaliteit van sketchup models is niet erg goed, je hebt veel kans op bugs.

Het programma is wel goed te gebruiken voor architecten en beginners.

Maar voor GTA SA, dat betwijfel ik....

3dsmax is een van de beste programma's waarmee je games kan maken. Zelfs R* gebruikt het programma, daarom kan je het ook beter gebruiken voor GTA. Maar met 3dsmax is bijna alles mogelijk, je kan er realistische scenes mee neerzetten en je kan er autoreclames mee maken, alles is vrijwel mogelijk.

Dus daarom vind ik 3dsmax beter.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor GTA denk ik dat 3ds max beter is, dat is gewoon een beter programma

Maar dat betekent niet dat ik sketchup slecht vind, daar kun je ook zekers mooie dingen mee maken

Sommige zeggen dat je daar niet vloeinde dingen in kunt maken

Dat klopt NIET, om het te bewijzen:

http://img466.imageshack.us/img466/6531/bewijs0ow.jpg

Bewerkt: door Jorge_F
Link to comment
Delen op andere websites

Oke dat is dan ook maar de enige vorm die je kan maken daarmee.

Je kan bijvoorbeeld geen voetbal maken ofzo.

Met vlakken enzo.

En dat is met 3ds max wel te doen.

Met 3ds max kan je bijna alles.

Met sketchup kan je miss wel leuke vierkantjes maken.

Maar ik zie je nog echt geen designhuis maken ofzo.

Of iets realistisch.

Link to comment
Delen op andere websites

3ds max is natuurlijk een veel beter programma (daardoor ook het prijsverschil) het werkt veel efficenter dan sketch up dmv van handige tools die je veel werk besparen (mssmooth bijv) in sketch up kan je het ook wel zo doen maar dan moet je al die 100 lijntjes zelf trekken zover ik weet zit er geen smooth functie in sketch up maar het is natuurlijk wel zo dat sketch up een architect programma is en geen game dev programma.

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij als je als architect een huis maakt gebruik je autocad

Een architect werkt inderdaad met Autocad, een animator werkt met 3ds max en een beginnend architect werkt met SketchUp.

Maar het gaat er in dit geval niet om waar een architect mee werkt maar wat geschikt is voor GTA modding.

Als SketchUp geen bugs bevatte als je hem gebruikte voor GTA modding dan werkte ik er nu nog steeds mee hoor, het is gewoon een lekker simpel programma en je kan er nog best wel veel mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Sketchup is goed voor beginners die te lui zijn om 3Ds Max te leren. :)

Dat is dan ook het enige voordeel aan het programma, het is makkelijk te gebruiken.

Je kunt models ook niet mooi texturen in sketchup je kunt er geen renders in maken

Het zijn altijd hoekige objecten.

Voor SA\VC\GTA3 is 3Ds Max ook vele malen beter, R* gebruikt hetzelf ook.

Met 3Ds Max kunnen je gewoon alles maken wat maar mogelijk is.

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij als je als architect een huis maakt gebruik je autocad

Een architect werkt inderdaad met Autocad, een animator werkt met 3ds max en een beginnend architect werkt met SketchUp.

Maar het gaat er in dit geval niet om waar een architect mee werkt maar wat geschikt is voor GTA modding.

Als SketchUp geen bugs bevatte als je hem gebruikte voor GTA modding dan werkte ik er nu nog steeds mee hoor, het is gewoon een lekker simpel programma en je kan er nog best wel veel mee.

dat is niet waar mijn broer studeert voor architect = beginend architect dus maar ik denk dat hij niet weet wat SketchUp is

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij als je als architect een huis maakt gebruik je autocad

Een architect werkt inderdaad met Autocad, een animator werkt met 3ds max en een beginnend architect werkt met SketchUp.

Maar het gaat er in dit geval niet om waar een architect mee werkt maar wat geschikt is voor GTA modding.

Als SketchUp geen bugs bevatte als je hem gebruikte voor GTA modding dan werkte ik er nu nog steeds mee hoor, het is gewoon een lekker simpel programma en je kan er nog best wel veel mee.

dat is niet waar mijn broer studeert voor architect = beginend architect dus maar ik denk dat hij niet weet wat SketchUp is

Aad werkt toch ook met SketchUp.... :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...