Da Phoenix Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 (bewerkt) Ik heb mijn SA gepatched van V2 naar V1 maar nou wil ik een savegame downloaden maar V1 savegames doen het niet en V2 savegames doen het ook niet weet iemand welke ik moet gebruiken B.V.D. Da Phoenix Bewerkt: 10 februari 2007 door Da Phoenix Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Ik heb mijn SA gepatched van V2 naar V1maar nou wil ik een savegame downloaden maar V1 savegames doen het niet en V2 savegames doen het ook niet weet iemand welke ik moet gebruiken B.V.D. Da Phoenix Nu zouden dus alleen V1 savegames het moeten doen. Ik vraag me dus eerlijk gezegd af waarom die het bij jou niet doen. Download je ze wel van de goeie site en laadt je wel steeds de goeie savegame? Op deze site kan je savegames downloaden voor V1, dan weet je zeker dat je een V1 savegame hebt. Probeer die dus even, als die het niet doen trek hier dan weer aan de bel. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Ik heb dit probleem ook altijd. Hoe kan dat ? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Simpel, omdat je nog altijd de v2 main.scm en script.img hebt. Elders heb ik daarnaar gevraagd, dus kijk daar even. Reageren
SummerBase Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Ik heb dit probleem ook altijd. Hoe kan dat ? Ik denk dat het hem zit in het feit dat je met een 'patch' het systeem hebt gedowngrade. Deze "(kan)" dingen installeren op je computer die daar niet gunstig voor zijn. Wat ik daar nou mee wil zeggen is, als je met zo'n programma je versie naar beneden haalt dan is er een kans dat alle savegames niet meer werken. Het is natuurlijk heel naar, maar het enige wat je kunt doen is opnieuw beginnen, want dan moeten de savegames dus wel kunnen werken. De patch is dus alleen voor het bespelen van online GTA's en Mods. Niet om de savegames aan te passen en dan loopt het uiteraard vast als je de bestanden aan gaat passen. Wat een mogelijkheid is, om het weer goed te krijgen. Her-installeer je San Andreas en dan zou het weer moeten werken, en of je Versie 2 kunt downgraden? Ik zou het niet weten, wel weet ik dat je het klaar kan maken voor die mods en online gta's. Ik hoop dat je het een beetje snapt, zo niet? Dan wil ik of één van de andere het nog wel een keer uitleggen. Veel succes! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Simpel, omdat je nog altijd de v2 main.scm en script.img hebt. Elders heb ik daarnaar gevraagd, dus kijk daar even. Dus ik moet main.scm en script.img van V1.0 erin zetten inplaats van die van V2.0 en dan de downgrade doen. Heeft iemand voor mij main.scm en script.img van V1.0 ? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Simpel, omdat je nog altijd de v2 main.scm en script.img hebt. Elders heb ik daarnaar gevraagd, dus kijk daar even. Dus ik moet main.scm en script.img van V1.0 erin zetten inplaats van die van V2.0 en dan de downgrade doen. Heeft iemand voor mij main.scm en script.img van V1.0 ? Die heb ik wel voor je. Al betwijfel ik of ze het daarna wel zouden doen. V1 Files: Reageren
SummerBase Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Simpel, omdat je nog altijd de v2 main.scm en script.img hebt. Elders heb ik daarnaar gevraagd, dus kijk daar even. Dus ik moet main.scm en script.img van V1.0 erin zetten inplaats van die van V2.0 en dan de downgrade doen. Heeft iemand voor mij main.scm en script.img van V1.0 ? Ik weet niet precies hoe het zit in dit traject, omdat ik nog nooit een V2 gedowngrade hebt. Maar ik heb wel vernomen dat je gewoon de V1 bestanden in je Data/script map kunt zetten om gebruik te maken van de Versie 1 mogelijkheid. Deze twee (Script.img & Main.scm) bestanden zijn de bouwstenen van het spel en zorgen er dus voor dat je de mogelijkheid hebt tot het modificeren van je spel of niet, maar goed je kunt het allicht proberen. Probeer dus gewoon de V1 bestanden in je map te zetten en daarna gebruik je de downgrader als ze dan niet werken dan is het natuurlijk aan te raden om je spel opnieuw te installeren. Verder zou ik op dit opzicht geen oplossing weten, ik wens je heel veel succes en mocht er nog wat wezen roep maar! V1 Bestanden: SA_V1.rar Reageren
noedel Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Hey iedereen, ik wou even kwijt dat het wel degelijk enkel zó werkt: downgraden, V1.0 savegames downloaden, en dan de script en main van de V1.0 vervangen door die van de V2.0. (maak wel backup) Kheb er gvd een dag naar gezocht Greetzzz Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Is het ook mogelijk om te modden als alleen die twee bestanden (Script.img & Main.scm) worden vervangen van v2 naar v1 zonder het spel verder te downgraden? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Nee dan heb je nog steeds V2.0 Je hebt pas V1.0 als je hem eerst downgrade en daarna de 2 bestanden vervangt. Dat heb ik ook gedaan en dan heb je pas V1.0 De Patch alleen werkt niet het moet allebei of niet. Reageren
Kaneda1 Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 wat is dit voor poep? Ik heb patch to V1.0 gebruikt en ik heb die V1 files goed geinstalleerd maar ik krijg nog steeds die domme gta san andreas.exe probleem... ik heb hulp nodig! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 wat is dit voor poep? Ik heb patch to V1.0 gebruikt en ik heb die V1 files goed geinstalleerd maar ik krijg nog steeds die domme gta san andreas.exe probleem... ik heb hulp nodig! Ik vermoed dat je dan nog steeds een verkeerde savegame probeert te laden. Haal even al je savegames weg, zodat je niet verder in de war raakt. Download dan specifiek een savegames voor V1. Ik ga er tenminste van uit dat je een savegame probeert te laden. Als dat niet het geval is, omschrijf je probleem dan wat beter. Reageren
Kaneda1 Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 (bewerkt) wat is dit voor poep? Ik heb patch to V1.0 gebruikt en ik heb die V1 files goed geinstalleerd maar ik krijg nog steeds die domme gta san andreas.exe probleem... ik heb hulp nodig! Ik vermoed dat je dan nog steeds een verkeerde savegame probeert te laden. Haal even al je savegames weg, zodat je niet verder in de war raakt. Download dan specifiek een savegames voor V1. Ik ga er tenminste van uit dat je een savegame probeert te laden. Als dat niet het geval is, omschrijf je probleem dan wat beter. WOW thnx man, ik heb alles gedelete en er een nieuwe V1 savegame opgezet en nu werkt ie! HARTELIJK BEDANKT!!!! PS: ik heb nu een ander probleem. als ik .mp3 files in user tracks map stop speelt ie ze niet af. ik krijg dan gewoon die stomme reclames te horen. EDIT: is nu ook gefixed gewoon er opnieuw in stoppen Bewerkt: 30 juni 2007 door Kaneda1 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 PS: ik heb nu een ander probleem.als ik .mp3 files in user tracks map stop speelt ie ze niet af. ik krijg dan gewoon die stomme reclames te horen. EDIT: is nu ook gefixed gewoon er opnieuw in stoppen Nog wel even een kleine tip. Tussendoor blijf je last houden van reclames, deze kun je gemakkelijk skippen/overslaan door op 'F5' te drukken. Er zal dan automatisch een nieuw nummer gezocht worden. Ook kun je dit gebruiken als je zat bent van een nummer en een volgend nummer wilt beluisteren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.