M4X Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Onderwerp: Babes Soort design: Signature Size design: Maximaal 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk Die van mij komt na die van jouw
BigT Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 (bewerkt) Ik wil wel Ik maak mijn plaatje wel Hier is de mijne : Babe dankzij Typhoon Bewerkt: 12 maart 2007 door BigT
M4X Geplaatst: 12 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 BigT: M4X: Veel succes BigT, stemt u maar!
King Room Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Stem: M4X Ik vind die mooier dan die van BigT, Die van BigT lijkt het een plaatje met wat Gradiet Tool en Skyline toegepast en een Border En de Render is ook niet al te mooi neer gezet!! (Het is niet jou THEMA denk ik!!) M4X: Heel mooi mooie background mooie brush, render goed erin gezet!! Alleen je lettertype is wat minder!! (Misschien moet je het zonder tekst doen dat zij dan mooi is) STEM: M4X
BigT Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 (bewerkt) Nee ik vind dit ook niet mijn stijl maar het is geprobeert >>> Door .Levi.: Voortaan reageren via PB, dit topic is alleen bedoeld voor te stemmen.<<< Sorry m8 Bewerkt: 14 maart 2007 door BigT
Multi_ Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 BigT: ziet er opzich wel leuk uit, kleuren enzo passen goed bij elkaar maar ik vind het iets te rustig, het lijkt alsof er amper wat aangedaan is kleur veranderd, zullen vast wel veel kleurfilters/gradient maps enzo in zitten maar het ziet er een beetje simpel uit (wel lekker wijf btw ) M4X: de kleuren spreken me niet zo aan maar passen wel bij elkaar background ziet er goed uit en zoals ik al had gezegd in de show room de brush is erg nice, over die flits had ik al gezegd in dat topic als het om de meisjes ging had ik duidelijk voor BigT gestemt maar daar gaat het niet om en de sig van M4X was duidelijk mooier daarom gaat m'n stem naar M4X
Slimm Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Battle afgelopen, winnaar M4X. 1 Punt voor jou, 1 eraf bij BigT. Closed.
Recommended Posts