Limbolander Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Eigelijk hebben Grove Street Families wel hun gangcars want ze rijden Heel veel rond in Greenwood's en veschillende Lowriders en Ballas veel rondrijden in Tahoma's en als ik me niet vergis Esperanto's en Los santos Vagos veel rondrijden in Oceanic's, Hermes' en Glendales Zijn dit dan niet ongeveer hun Gangcars? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Eigenlijk valt hierover niet echt te discussiëren, want de voertuigen die je noemt zijn inderdaad de voertuigen waar de gangs meestal in rondrijden. Ik weet sowieso dat de Vagos, naast de drie opgenoemden, ook in Tornado's rijden. De Varrios Los Aztecas rijden her en der rond in de lowriders, net zoals de Grove Street Families. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Orange Grove Street Families -Greenwood -Savanna -Voodoo Ballas -Tahoma -Majestic Vagos -Hermes -Oceanic Varios Los Aztecas -Hermes -Blade -Savanna Triads -Sultan -Elegy (?) -Stratum Da Nang Boys -Tampa -Clover San Fierro Rifa -Blade (Gangs afgesplitst van Grove Street, zoals Seville Boulevard etc. hebben dezelfde gangcars als OGSF). Correct me if I'm wrong! (en dat zal vast wel ergens zijn). Reageren
Limbolander Geplaatst: 27 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 kan goed kloppen hoor maar ik denk dat dit best op wikigta mag komen want het zijn wel degelijk ''gangcars'' t zou ook vet lelijk zijn als ze echte overduidelijke gangcars hadden genomen zoals in andere GTA's met één auto, altijd zelfde kleur dus dat zou betekenen vagos in gele autos, grove in groen en ballas in paars dat zou wel erg nep zijn geworden Reageren
MartyCeha Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Het ligt er maar aan wat je onder gangcars verstaat. Een speciaal aangepaste auto, los van het normale model of gewoon de auto waar een gang in rijdt zonder dat deze speciaal is aangepast (in het geval van elke gang in San Andreas). Als je kijkt naar Vice- en Liberty City, dan zie je voertuigen als Leone Sentinel en Cuban Hermes, die speciaal zijn aangepast voor de gang. Persoonlijk vind ik dit niet echt realistisch aangezien ieder een persoonlijke smaak heeft. Ik vind dat je de auto's waar gangs in rijden als gangcar moet zien, of deze nu speciaal aangepast is of niet. Dit ga ik eens even posten in het Ideeënbus topic Reageren
Bling Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 want het zijn wel degelijk ''gangcars'Hier kan ik je -helaas- geen gelijk in geven. De zogenoemde gangcars worden in San Andreas niet alleen door de gangleden, maar ook door normale burgers gebruikt. In de vorige GTA's kon je echt spreken van de term "gangcars", aangezien deze voertuigen enkel door bepaalde gangleden gebruikt werd.t zou ook vet lelijk zijn als ze echte overduidelijke gangcars hadden genomen zoals in andere GTA'sdat zou wel erg nep zijn geworden Tsja.. nep, lelijk, onrealistisch of niet... Het kan natuurlijk allemaal wel zo wezen, maar dat verandert niets aan de term "gangcars". Reageren
Limbolander Geplaatst: 27 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 als het niet als gangcars gezien zou zijn dan beantwoord mij eens de vraag waarom ze dan niet in random autos rondrijden maar steeds specifieke? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Dat zijn auto's die bij de betreffende gangs passen, Scrtz. De Grove Street Families en Ballas zijn gangs uit de arme getto's van Los Santos. Ze hebben dus goedkope, oudere wagens, maar die wel bij de 'gansta stijl' passen. Het zijn echte Amerikaanse gangs, in Amerikaanse wagens. De Triads zijn wat rijker en georganiseerder, en rijden dus in betere en duurdere voertuigen. de Elegy is een Nissan, en de Sultan een Subaru. dit zijn Aziatische wagens en dat past dus ook wel bij de Aziatische Triads. The Da Nang Boys zijn wat armer, en rijden dus in oudere, mindere auto's. Ook is het natuurlijk makkelijker voor herkenning, je weet dat je met een gang te maken kunt hebben als je één van de eerder genoemnde auto's kaapt. Reageren
Limbolander Geplaatst: 27 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 ja dat snap ik wel maar t zit m in wikiGTA.nl snapje waarom ze dat dan niet als gangcars aangeven .. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 Bling heeft mij voor een deel overtuigd, door te zeggen dat andere mensen ook in dit soort auto's rijden. Dan zou het misschien een idee zijn om toch op de desbetreffende WikiPagina's het voertuig waarin deze gang rijdt te vermelden, maar dan niet onder het kopje 'gangcars', maar gewoon bij de tekst die er staat. Even mij post in de ideeënbus editten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.