Jump to content

IGN stelt de karakters van Grand Theft Auto IV voor!

Geplaatst:
comment_842971
gallery_1_5_17074.jpg
IGN heeft zojuist een artikeltje online gezet waarin een aantal karakters van GTA4 kort worden voorgesteld.

In het artikeltje maken we onder andere kort kennis met Niko's neef Roman Bellic, de machtige gangsters Vlad, drugsbarones Elizabeta, de als man herboren gangster Manny, en selfmade VIP Brucie

Het is zeker de moeite waard, ondanks zijn korte lengte, om dit artikeltje even door te lezen en de screenshots te bekijken.

Het ziet er naar uit dat de komende weken genoeg GTA4 nieuws voorbij gaat komen. Houd dus deze website in de gaten, want op GTAGames.nl gaat ook exclusief nieuws voorbij komen!

Om kennis op te doen over GTA4 is het ook slim om de Grand Theft Auto IV sectie van WikiGTA door te lezen, want hier worden constant nieuwe feitjes toegevoegd.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_842981

Artikeltje gelezen, best wel leuk. Maar ik vind het niet zo interessant meer. Hoe meer nieuws er van GTA IV uitkomt, hoe minder ik er naar uit kijk.

Want ik moet toch wachten op een eventuele PC release. :(

Geplaatst:
comment_843004

Jammer dat er niet meer personages worden voorgesteld..

Even goed wel leuk alleen moeten ze nou weer even rustig aan doen met de info over Gta IV! :7

Geplaatst:
comment_843006

Mooie informatie, het is altijd wel interessant als we weer wat meer over IV te weten krijgen.

Wat ik wel veel liever had gehad was een releasdatum!!! Maarja dat zal wel nog komen zeker :7.

Geplaatst:
comment_843143

Leuk artikeltje, leuke characters. Jammer dat het artikeltjes zo kort is, maar binnenkort zal er vast nog wel meer info over de characters volgen :)

Geplaatst:
comment_843263

Het was tog al bekent dat er een vrouw Elizabeta heette?? Wel goed artikeltje. En als het zo door gaat met al het IV nieuws dan is het mogelijk dat IV in jan of feb uitkomt

Geplaatst:
comment_843822

is wel leuk om te weten opzich. maar ik zou eigenlijk nog wel meer willen weten. het duurt ook nog zo lang, want ik moet wachten op de pcrelease

Geplaatst:
comment_844587

Het zou wel leuk zijn als we meer komen te weten over wat er na de dood van Salvatore Leone is gebeurd, want het speelt zich ten slotte af in Liberty City. Of nou Toni Cipirani of Joey Leone hem hebben opgevolgd.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.