Rullez Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 Ik heb weer een tutorial. Het is mijn tweede tutorial. Maar deze keer gaat het totaal over iets anders. Ja deze keer gaat het over Pixel Tuning. Hopelijk vinden jullie er wat aan. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 Het staat beter bekend onder de naam cleaning. Je kan een tut van mij vinden bij mijn topics... er staan zo'n 5 tutorials over Pixeltuning. En dan nog een kleine tip, je hebt je uitlaat weg gehaald, maar er steekt nog een stuk onder, de base is trouwens ook niet helemaal up to date, zoek er 1 met meer AA. Des al niet te min goeie tutorial. Reageren
Rullez Geplaatst: 8 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 (bewerkt) Het staat beter bekend onder de naam cleaning.Je kan een tut van mij vinden bij mijn topics... er staan zo'n 5 tutorials over Pixeltuning. En dan nog een kleine tip, je hebt je uitlaat weg gehaald, maar er steekt nog een stuk onder, de base is trouwens ook niet helemaal up to date, zoek er 1 met meer AA. Des al niet te min goeie tutorial. Die uitlaat zal ik zo nog even bewerken zodat hij bij de volgende tutorial helemaal goed is. En wat is eigenlijk dat AA. ik ben nog niet zo bekend met het pixel tunen. En BTW cleaning en shave is hetzelfde . Bewerkt: 8 januari 2008 door Rullez Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 (bewerkt) Cleaning en Shave is misschien het zelfde maar het staat beter bekend onder cleaning zoals ik zei. AA is Anti-aliasing Zoek ook een betere base . Zie hier een kleine tut voor AA => AA Bewerkt: 8 januari 2008 door -supremecars- Reageren
Rullez Geplaatst: 8 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 Cleaning en Shave is misschien het zelfde maar het staat beter bekend onder cleaning zoals ik zei.AA is Anti-aliasing Zoek ook een betere base . Zie hier een kleine tut voor AA => AA Volgens mij heb ik dat AA niet nodig. Wie weet komt die slechtere kwaliteit alleen omdat de Pixel Tuning wordt verkleint. (Door het forum). Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 AA heb je niet nodig maar de base wel, de shading is namelijk nog al slecht en je zou beter een up to date base kunnen nemen. Reageren
mrtuning Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 AA heb je niet nodig maar de base wel, de shading is namelijk nog al slecht en je zou beter een up to date base kunnen nemen. geloof mij er zijn slechter Reageren
Rullez Geplaatst: 9 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 Ziet er zeker niet slecht uit, maar ik denk dat je een klein stukje bij de deur bent vergeten. Verder ziet alles er netjes uit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.