Jump to content

Dieren voor GTA: IV


cretior

Recommended Posts

Er moeten dieren in GTA: IV en dan bedoel ik niet van die slappe dolfijnen die soms dwars door boten heen gaan :ch:. Dieren als paarden waar je op kan rijden (en die sterven als ze worden beschoten) :) , honden die mensen op je af kunnen sturen (als je inbreekt) of gewoon wat betere vogels. Want van die platte vogels in GTA: SA wordt niemand vrolijk. :N

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 312
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    32

  • ~Lance Vance

    11

  • GekkieJ01

    10

  • Rensch

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik denk dat de dieren bescherming hier ook niet zo blij mee is. Beginnen ze misschien weer te lullen dat dat aanleiding is voor dierenmishandeling. En bovendien is het zielig. Ik woon zelf op een varkensbedrijf maar we hebben nog meer dieren en ik zou het zielig vinden als die dood gingen

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

Er zou een positieve kant aan zijn en een negatieve

De positieve kant:

Je zou eindelijk na die mensen ook eens wat anders kunnen zien, en buiten altijd op autos, motors of fietsen te rijden, dan ook eens paard kunnen rijden.

Een hond en een echt levende dolfijn of vogel die niet slap of plat voorbij je scherm komt, zou ook de sfeer heel wat leuker maken.

Want in het echte leven komen dieren elke dag wel voor, als ze deze in de GTA's zouden toevoegen, zou het er inderdaad wat echter, leuker en ook veel vernieuwder uitzien dan de andere GTA's, en denk zeker dat de GTA fans daar heel blij mee zouden zijn..

De negatieve kant:

Natuurlijk is er ook altijd een negatieve kant aan.

Als je honden en paarden etc. dan zou doodschieten, zou de dierenbescherming ertussen komen, en dan krijgt Rockstar ook weer gerecht rond hem, en roddels in allerlei klanten, en ook paar dierenliefhebbers zouden daarin zeker geschokt zijn.

Mischien vogels en dolfijnen echter maken zou leuk zijn, maar dieren op het land zetten, dat beter niet..

Dat zou problemen met zich meebrengen

TheGuardian :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

eerlijk gezegt vind ik het een beetje hypocriet dat er in geen enkele GTA dieren zitten die je kan doodschieten

jullie doen net alsof mensen afschieten beter is dan dieren afschieten

het is hard maar in het echte leven zijn er ook criminelen die dieren dooschieten, en mensen vanachter besluipen met een mes en dan de keel doorsnijden of iemand zn kop eraf hakken met een katana vind ik eerlijk gezegd groffer dan een kat doodrijden of een hond doodschieten

Link to comment
Delen op andere websites

over dat R* gezeik zal krijgen met die dieren bescherming vind ik maar gelul, :?

want mensen met een kettingzaag door zagen of gewoon een mens op straat doodrijden is

wel normaal zeker :sst: dan moeten ze daar ook gezeik krijgen.

het zou wel leuk zijn als er dieren in zit alleen laat het wel Gta blijven en niet dat je op een paard

kan rijden want dan kan het wel Grand theft Horse heten :schater:

maargoed er kan bijvoorbeeld wel wilde dieren in zitten en zo bij het bos

maar het moet niet te gek worden :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet wel zeker dat ze dan de dieren bescherming op hun dak krijgen. Maar als ze nou eens wat extra dieren bijvoorbeeld in de zee o.i.d stoppen zou ook leuk zijn. Maar ik ben ook een dierenvriend, ik heb thuis 4 katten, en ik zou het niet leuk vinden dus om bijv. een kat dood te rijden in GTA IV.

Goed, eventjes over mensen; natuurlijk is het grof om iemands keel door te snijden, of iemand plat te walsen met een grote vrachtwagen o.i.d. Maar zo zit het spel gewoon in elkaar. Echte wilde dieren die bijv. op straat lopen hebben nog nooit in een GTA gezeten, en die zullen er vast ook niet inkomen. GTA is gewoon niet een spel daarvoor vind ik.

Kortom; ik vind niet dat er dieren in GTA IV moeten komen.

Groetjes,

Koos :)

Bewerkt: door Cool Hand
Link to comment
Delen op andere websites

eerlijk gezegt vind ik het een beetje hypocriet dat er in geen enkele GTA dieren zitten die je kan doodschieten

jullie doen net alsof mensen afschieten beter is dan dieren afschieten

het is hard maar in het echte leven zijn er ook criminelen die dieren dooschieten, en mensen vanachter besluipen met een mes en dan de keel doorsnijden of iemand zn kop eraf hakken met een katana vind ik eerlijk gezegd groffer dan een kat doodrijden of een hond doodschieten

Het is inderdaad vreemd dat sommigen doen alsof mensen vermoorden beter is dan dieren, maar zo zit ik in elkaar. Om de één of andere reden doet dierenleed me meer dan mensenleed, terwijl ik het net zo erg vind als mensen worden vermoord. Als ik bijvoorbeeld het journaal kijk raakt het me veel meer als ik hoor over walvissenjacht (voorbeeld) dan iets over hongersnood in Afrika, terwijl ik hongersnood net zo erg vind.

Zo zit het ook met GTA. Ik denk dat het me veel meer doet om daar dieren te vermoorden dan mensen, dus dat wil ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

eerlijk gezegt vind ik het een beetje hypocriet dat er in geen enkele GTA dieren zitten die je kan doodschieten

jullie doen net alsof mensen afschieten beter is dan dieren afschieten

het is hard maar in het echte leven zijn er ook criminelen die dieren dooschieten, en mensen vanachter besluipen met een mes en dan de keel doorsnijden of iemand zn kop eraf hakken met een katana vind ik eerlijk gezegd groffer dan een kat doodrijden of een hond doodschieten

Het is inderdaad vreemd dat sommigen doen alsof mensen vermoorden beter is dan dieren, maar zo zit ik in elkaar. Om de één of andere reden doet dierenleed me meer dan mensenleed, terwijl ik het net zo erg vind als mensen worden vermoord. Als ik bijvoorbeeld het journaal kijk raakt het me veel meer als ik hoor over walvissenjacht (voorbeeld) dan iets over hongersnood in Afrika, terwijl ik hongersnood net zo erg vind.

Zo zit het ook met GTA. Ik denk dat het me veel meer doet om daar dieren te vermoorden dan mensen, dus dat wil ik niet.

Vind ik ook. Ik snap zowiezo niet waarom mensen uberhaupt dieren in GTA willen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

GTA wordt steeds levensechter dus zouden dieren hier niet in misstaan. Het is echter wel zo dat ik liever andere dingen beter uitgewerkt zou willen zien dan dat er dieren rondliepen.

Dat slappe excuus voor vogels die in GTA:SA zitten zouden toch wel wat beter kunnen btw.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb liever een snelle auto of moter dan een paard of zo. Het ligt volgens mij ook aan de grootte van de map, bij vice city bijv. kan het wel maar bij san andreas duurt het veel langer voor je ergens bent, want het is namelijk ook veel groter. En wat heb je aan dieren zoals katten of honden, bij mensen krijg je teminste nog geld. Ik zou bij dieren niet weten wat je dan zou kunnen krijgen. Maar het zou het spel wel veel levensechterder maken :):)8)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...